اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است


الحاج فتاح سلطانی رجل ثری یذهب فی غیبوبة إثر حادث سیر، وبینما هو یکابد بین الحیاة والموت یرافقه "ملکی" صدیقه فی الصغر، وفی هذه الرحلة تتاح الفرصة للحاج فتاح وبسبب أعماله الخیرة ودعاء ذویه لکی یتدارک الأخطاء التی ارتکبها خلال حیاته وذلک فی الفرصة المتاحة له ما لم یقطع خیط الحیاة بعد..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۸ ، ۱۰:۳۸

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «ابزارهای رسانه‌ای پیشرفته و فراگیر، امکان بسیار خطرناکی در اختیار کانونهای ضدّ معنویّت و ضدّ اخلاق نهاده است و هم‌اکنون تهاجم روزافزون دشمنان به دلهای پاک جوانان و نوجوانان و حتّی نونهالان با بهره‌گیری از این ابزارها را به چشم خود می‌بینیم.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۸ ، ۰۰:۲۳

 

مجموعه مستند «پشت خاکریز» چهارشنبه‌ 9 مهر ماه‌، ساعت 23 سراغ پشت صحنه و مراحل ساخت سریال «شوق پرواز» می‌رود.

به گزارش راسخون، محمد هوشمند، تهیه کننده «پشت خاکریز» در این زمینه به مهر گفت: «پشت خاکریز» سراغ 10 مجموعه ماندگار دفاع مقدس سیما رفته تا طی گفتگو با بازیگران و عوامل سازنده این سریال‌ها و همچنین پخش تصاویری از پشت صحنه این مجموعه‌ها خاطرات آن‌ها را زنده کند.

وی افزود: در این قسمت نیز مراحل ساخت سریال «شوق پرواز» به تصویر کشیده می‌شود و سید شهاب الدین حسینی بازیگر، یدالله صمدی کارگردان و جواد نوروزبیگی تهیه کننده این سریال از خاطرات تولید آن خواهند گفت.

«شوق پرواز» که به زندگی شهید عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد، از شهریور ماه سال ۱۳۹۰ تا بهمن همان سال و در قالب ۲۴ قسمت روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۵:۱۲

سی و یک نما- جدیدترین فیلم کارگردانی شده مل گیبسون بعد از ده سال "ستیغ اره ای" (Hacksaw Ridge) نام دارد که روایتی واقعی از زندگی یک پزشک جوان در ارتش آمریکاست که حاضر نیست سلاحی با خود حمل کند اما یک تنه خیلی از همرزمانش را نجات می دهد.

«ستیغ اره ای» جدیدترین فیلم مل گیبسون و بازگشت او به کارگردانی پس از ده سال است. فیلم براساس واقعیت ساخته شده و روایت پزشکی جوان در ارتش آمریکا را به تصویر می کشد که به دلایل مذهبی و اخلاقی حاضر به حمل سلاح و شرکت در جنگ نیست. اما سرانجام در جنگ جهانی دوم و در نبرد اوکیناوا بین آمریکا و ژاپن، یک تنه بیش از ۷۰نفر از همرزمان زخمی اش را نجات می دهد و مدل افتخار را از هری ترومن، رییس جمهوری وقت آمریکا دریافت می کند. نمایش این فیلم در جشنواره فیلم ونیز با استقبال شدید همراه شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۸ ، ۱۸:۴۲

چهره متناقض خشایارشاه در دو فیلم هالیودی!!!
فیلم شبی با پادشاه و فیلم 300

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۸ ، ۱۷:۳۷

خلاصه‌‌‌‌‌فیلم
این فیلم براساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است. «شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۱
سرعت قابل قبول در تبادل پیغام‌ها، اجرای بدون هنگ، جایی برای آرشیو اسناد و اتصال به ۱۶ بانک از نقاط قوت پیام رسان داخلی بله و ممکن نبودن انتخاب یکباره چند مورد و ناهمخوانی با تبلت از اشکالات فعلی آن است.

پس از فیلتر شدن پیام‌رسان تلگرام میزان تست  نصب پیام‌رسان‌های داخلی توسط کاربران بیشتر شده است. در حال حاضر پیام‌رسان‌های داخلی متعددی وجود دارند که کاربران می توانند طبق نیاز و سلیقه خود پیام‌رسان مناسب خود را انتخاب کنند.

اگر چه پیام‌رسان‌های داخلی اغلب با پیام‌رسان با سابقه تلگرام مقایسه می‌شوند اما هنوز در ابتدای راه شکل‌گیری و توسعه قرار دارند و طبق روال تمامی اپلیکیشن‌ها برای پیشرفت و توسعه نیازمند استفاده توسط کاربران هستند. امتحان کردن این پیام‌رسان‌ها به انتقال تجربیات کاربران و توسعه سریع‌تر آنها کمک می‌کند.

در این گزارش تجربه کاربری پیام‌رسان «بله» مورد بررسی قرار می گیرد. این پیام‌رسان به تازگی در لیست 7  پیام‌رسان مورد حمایت حاکمیت قرار گرفته است. 

تجربه کار با این پیام رسان برتری‌های آن را نسبت به نقاط ضعف آن نمایان می کند تا ثابت کند یکی از پیام رسان‌های برتر بین پیام رسان‌های داخلی است. فارس همچنین موارد دارای اشکال و زمان رفع آنها را برای بهتر شدن از مدیران بله پیگیری کرده است. یاراحمدی مدیر روابط عمومی بله به این موارد پاسخ داده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۸ ، ۰۰:۴۳

فیلم سینمایی شعله ور به کارگردانی حمید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی 19 تیرماه 98 وارد شبکه نمایش خانگی شد. در این فیلم شاهد بازی جذاب امین حیائی و پسرش هستیم
 


داستان فیلم؛
فیلم شعله ور داستان زندگی فرید را نشان می‌دهد که امین حیایی نقش او را بازی می‌کند. فرید پدری ست که تازه از دام اعتیاد رها شده و طلاق هم گرفته و دائما تصور این را دارد که در زندگی به آن چیزی که باید نرسیده و دنیا را مانند نامردی می‌بیند که باید از او بیزار بود. این خلق و خوی خاص فرید کمی تا قسمتی با حسادت و البته لجاجت هم در آمیخته و از او شخصی خشن و بی اعصاب ساخته که ویژگی‌های منحصر به فردی هم در این بین دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، دریافت خدمات بیمه یکی از دغدغه‌های مهاجرین در کشورهای خارجی است. به همین دلیل دولت‌های مهاجر پذیر برای کاهش مشکلات مهاجرین در حوزه سلامت آنان تلاش زیادی می‌کنند تا ضمن ارائه خدمات بیمه‌ای برای آنان، نگاه متفاوتی به این حوزه داشته باشند و حتی این امر را با اعطای تابعیت و خدمات به آنها یکی ندادند و به صورت ویژه به آن نگاه کنند.

دولت ایران نیز چند سالی است که بحث بیمه اختصاصی و خدمات حقوق کار را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند ضمن رفع مشکلات مهاجرین قدمی را در جهت بهبود سلامت جسمی و همچنین رعایت حقوق کار و حفظ آن بردارد.

لذا در دستورالعملی به بیمه‌های درمانی ایران اعلام شده که آنها باید در ارائه خدمات بیمه‌ای و رعایت حقوق کار به مهاجرین خدمات مناسبی را ارائه دهند که در این بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی پیش قدم بودند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۸ ، ۱۲:۵۰

فیلم سینمایی «غلامرضا تختی» به کارگردانی بهرام توکلی از معدود آثار سینمای ایران است که داستان زندگی یکی از قهرمانان ملی را روایت می‌کند. در «غلامرضا تختی» چهار دوره از زندگی جهان پهلوان تختی به تصویر کشیده است.

«غلامرضا تختی» از فیلم‌های اکران شده در نوروز امسال است. در روزهای گذشته در مراسم اکران خیریه این فیلم، بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای هموطنان سیل‌زده جمع‌آوری شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۴


داستان فیلم

دکتر جمعه جمال، افسر ارتش و فارغ التحصیل کامپیوتر از آمریکا، در مأموریتی کاملا محرمانه بیرون از مرز، در اوج جنگ تحمیلی، از طریق پاکستان، به منظور دستیابی به اهداف اطلاعاتی از کشور خارج میشود، در این حال دشمن نیز سعی دارد که دکتر را ربوده و از تخصصی او بهره برداری کنند و این آغاز ماجرای هیجان انگیزی است.
کارگردان:  جمشید حیدری تولید 1376


نویسنده: اسماعیل نامی
تهیه‌کننده
جمشید حیدری,  فهیمه ساعی,  منوچهر زبردست,  داریوش بابائیان
بازیگرها: ابوالفضل پورعرب,  حسن جوهرچی,  لیلا بوشهری,  محمدمهدی فقیه منفرد,  حبیب دهقان نسب,  زهره شفیعی,  عباس علی پور,  بهمن دان,  محمدعلی گیرگچ,  رضا مختاری,  رستم فرامرزی,  علی وفادار,  مسعود زبردست,  هادی محبت,  مرتضی مرادی,  خسرو ولی زاده,  مسعود منتظری,  محمود علمی,  امید بشکوه,  اسماعیل سیدخلقی,  علی ایرانمنش,  مهرداد متولی,  حمید دهمرده,  محمد قلع جهی,  حمید سلطانیان,  محمدرضا جان نثار,  محمد مهدی پور,  غلامرضا اصغری,  مظفر جرجندی,  عرب,  محمد کمیلی,  بیژن پرآهویی,  علی پروین


 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۵:۵۶
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۵:۲۸