اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مرحله ۱: آگاه‌سازی:

مطمئن شوید که مخاطب شما در مورد بیمه‌نامه‌عمر پیشنهادی‌تان آگاهی و اطلاع کافی دارد. ضرورت و اهمیت این آگاه‌سازی زمانی آشکار می‌شود که شما یک بیمه‌نامه جدید (یا پوشش، قانون یا الحاقیه‌ای جدید) معرفی می‌کنید و یا اقدام به فروش بیمه‌نامه‌ای خاص (یک بسته ویژه بیمه‌عمر متناسب با نیازهای بیمه‌گذاران احتمالی) در بازاری جدید می‌کنید.

مرحله ۲: دریافت:

در ارتباط بازاریابی‌تان مطمئن شوید که بیمه‌گذاران احتمالی (بالقوه) ویژگی‌ها و فواید حاصل از ویژگی‌های بیمه‌عمر پیشنهادی شما را به‌خوبی می‌شناسند و درک می‌کنند. این مرحله زمانی می‌تواند بحث‌برانگیز باشد که شما یک بیمه‌نامه پیچیده (مخصوصاً بیمه‌عمر) را تبلیغ می‌کنید.

مرحله ۳: پذیرش و قبول:

بیمه‌گذاران احتمالی که احتمال خریدشان در آینده بالاست باید تصمیم بگیرند که آیا بیمه‌عمر پیشنهادی شما می‌تواند نیازهای آنان را برآورده سازد یا خیر. ممکن است آنها بیمه‌عمر پیشنهادی شما را به‌دلایل مختلف رد کنند، اما تردیدی نیست که آن را با بیمه‌های‌عمر شرکتهای بیمه رقیب شما، مقایسه خواهند کرد.

مرحله ۴: اولویت و مزیت:

بیمه‌گذاران، یک ویژگی مطلوب را به بیمه‌نامه‌ای نسبت می‌دهند که برطرف‌کننده‌ی نیازشان نیز باشد؛ بنابراین اگر مردم، بیمه‌عمر پیشنهادی شما را می‌پسندند، به این معنا نیست که حتماً آن را می‌خرند. تبلیغات باید یک دلیل قانع‌کننده برای خرید آن بیمه‌عمر ارائه دهد.

مرحله ۵: اقدام به خرید و مالکیت:

تصمیم به خرید و مالکیت بیمه‌نامه، بازخوردی است که آگهی‌دهنده‌ها امیدوارند هنگامی که با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند، درنهایت، به آن دست یابند. این دقیقاً همان نقطه‌ای است که مخاطب، تصمیم به خرید بیمه‌عمر پیشنهادی شما می‌گیرد و آن را در مالکیت خود می‌گیرد.

مرحله ۶: تقویت:

از تبلیغات برای تقویت حس رضایت و خوشنودی مشتریان درمورد عمل یا خرید استفاده کنید. این مرحله یک روند جدید را در فرآیند ارتباط پدید می‌آورد؛ زیرا شما یک پیام دیگر را برای مخاطب خود می‌فرستید و در پی واکنشی نظیر خریدهای بیشتر هستید.

شما می‌بایست واکنش مخاطبان آگهی و تبلیغات خود را نسبت به هرکدام از مراحل شش‌گانه فوق، به‌دقت بررسی کنید؛ مثلاً اگر فرض کنید که آگهی خود را در یک سالن سینما، به ۵۰۰ نفر نمایش می‌دهید، هرکدام از این ۵۰۰ نفر با سرعتی مخصوص به خودش، در این مراحل شش‌گانه پیش می‌رود. بنابراین، در یک لحظه خاص، ممکن است که برخی از مخاطبان، در مرحله آگاه‌سازی (مرحله ۱) باشند و در همان لحظه، برخی دیگر در مرحله پذیرش و قبول (مرحله ۳) باشند و… .

همچنین اینکه با درک این موضوع که مردم چگونه به تبلیغات شما در هر مرحله پاسخ می‌دهند، می‌توانید هرگونه مشکل ارتباطی را پیدا کنید یا روی پیام‌هایی تأکید کنید که مردم را برای حرکت از یک مرحله به مرحله‌ی بعد، تشویق می‌کند. برای مثال اگر شما دریابید که بسیاری از مردم بیمه‌نامه‌عمر پیشنهادی شما را می‌پذیرند و آن را به سایر بیمه‌های‌عمر ترجیح می‌دهند، اما تعداد کمی آن را می‌خرند، می‌توانید در جستجوی سرنخ‌هایی برای ارتباط غلط یا مشکلی (پارازیتی!) باشید که در پیام مداخله می‌کند. سپس می‌توانید راههای تشویق مؤثر مردم را برای حرکت‌دادن آنها به مرحله ۵ (مالکیت) بیابید.

در مقاله بعدی، تکنیکهای بسیار کاربردی و مؤثر در ارتباط نحوه نگارش صحیح نامه‌های تبلیغاتی در راستای فروش بیمه‌های عمر را آموزش خواهیم داد. این روش‌ها تاکنون نتایج خیره‌کننده‌ای در میزان فروش بیمه‌عمر نمایندگانی داشته‌اند که از خدمات مشاوره تبلیغاتی بیمه‌مارکتینگ استفاده نموده‌اند (درمواردی، افزایش‌های فروش ۶۰ درصدی بیمه‌عمر!) …

جهت تکمیل اطلاعات خود در رابطه با ساخت انواع تبلیغات پُرفروش چه در زمینه بیمه های عمر و چه در سایر شاخه های بیمه ای، پیشنهاد می کنیم به محصول فوق العاده منحصربه فرد بیمه مارکتینگ با عنوان “تکنیکهای ساخت تبلیغات پُرفروش در بیمه” در قسمت “کاتالوگ محصولات” مراجعه نمایید.

بیمه گر و توانگر باشید…

حامد عسگری؛ مدیر گروه آموزشی بیمه مارکتینگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۴۴

بیش و پیش از تهاجم به خاک، این فرهنگ افغانستان بود که پس از 11 سپتامبر مورد هجوم چند ملیتی قرار گرفت. فرهنگی که ریشه در تاریخ چند هزار ساله از نظر ملی و قرن های متمادی حضور درخشان تمدن اسلامی در این سرزمین دارد. در این سال ها افغانی ها همانگونه که در مقابل ارتش سرخ شوروی سلحضورانه ایستادند، نشانه هایی از مقاومت در برابر این تهاجم فرهنگی را نیز نشان می دهند. این فیلم روایتی است از پیشینه و حل فعلی این مقاومت فرهنگی.

«افغانستان من» ( My Afghanistan) عنوان مستندی به تهیه کنندگی سلیم غفوری است که نگاهی به پیشینه تاریخی و وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور افغانستان در دوران پس از طالبان دارد.

این مستند به تهیه کنندگی سلیم غفوری و کارگردانی محمدمهدی خالقی محصول سال 2013 مرکز فرهنگی میثاق است و سعی دارد اطلاعاتی از وضعیت کنونی افغانستان (دوره بعد از طالبان) را در لایه های مختلف جامعه به تصویر بکشد.

مستند «افغانستان من» با نیم نگاهی به تاریخ چند دهه قبل این کشور، سری به شهرهایی همچون بلخ، هرات، کابل و مزار شریف می زند تا هم از پیشینه تاریخی و باشکوه آنها بگوید و هم از وضعیت کنونی آن که بیشتر تحت تاثیر جنگ های پی در پی بوده اطلاعاتی به مخاطب ارایه دهد.

از جمله مواردی که در این مستند به آن پرداخته خواهد شد می توان به پیشینه تاریخی افغانستان و معرفی برخی از مشاهیر آن، زبان فارسی، مشکلات مردم به علت جنگ های مختلف، طالبان، حمله آمریکا بعد از یازده سپتامبر، شکنجه برخی از شهروندان بی گناه افغان در زندان های بگرام و گوانتانامو، وضعیت آموزش و مدارس و دانشگاه ها اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۴


 

در یکی از بمباران‌های جنوب کشور در جریان جنگ ایران و عراق، پسرکی به نام «باشو» که ویرانی خانه و خانواده خود را به‌چشم دیده، خود را به کامیونی در حالِ کوچ می‌اندازد و در آن خوابش می‌برد و زمانی که چشم می‌گشاید، کامیون به شمال کشور رسیده است.
:  بهرام ‌بیضایی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۵:۰۲

«ماشا ولادیمیرونا الیلیکینا» (Мария Владимировна Алалыкина)

«ماشا ولادیمیرونا الیلیکینا» (Мария Владимировна Алалыкина) نام مشهوری در روسیه و مناطق روسی‌زبان است. او تا سال ۲۰۰۷ به عنوان یک هنرپیشه و مدل جذاب مطرح بود و شهرت و محبوبیتش با اوج گرفتن «گروه موسیقی فابریک» در روسیه، به بالاترین حد رسید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۹:۲۷

شرکت آمریکائی و صهیونیستی «بلک واتر» برای نخستین بار به صراحت،تمایل خود را برای دستیابی به منابع معدنی افغانستان اعلام کرد.

" اریک پرنیس" مدیر شرکت آمریکائی - صهیونیستی «بلک واتر»  قصد دارد با فرسایشی شدن جنگ افغانستان، از این طریق به منابع نادر معدنی افغانستان که بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ارزش دارد، دست پیدا کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۳

بلک واتر، فیلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی پاشا پاتریکی است. در این فیلم ژان کلود ون دام و دولف لاندگرن به ایفای نقش می‎پردازند. داستان فیلم در مورد یک مامور مخفی می‎باشد که خودش را در یک زیردریایی زندانی شده می‎بیند. او به کمک یک زندانی دیگر و همکار آماتورش ، می‎بایست با زمان مسابقه دهند تا او از آنجا بتواند فرار کند و مقصر اصلی این ماجرا را پیدا کند و…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۲

Digikala چگونه توانست دیجی‌کالا بشود؟

نویسنده : محسن خانپور

داستان شکل‌گیری دیجی کالا به سال ۱۳۸۳ بر می‌گردد و با دو برادر به نام‌های سعید و حمید محمدی آغاز می‌شود. این دو برادر علاقه بسیار زیادی به عکاسی داشتند و برای همین تصمیم به خرید یک دوربین دیجیتال گرفته بودند. اما اطلاعات کافی در این زمینه نداشتند. بنابراین به جستجو در منابع و سایت‌های فارسی پرداختند. اما بعد از آنکه به کل از پیدا کردن مطلب فارسی خوب در این زمینه نامید شدند، به سراغ سایت‌های معتبر خارجی رفتند و به این ترتیب بود که توانستند دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنند. حالا تنها کاری که باید می‌کردند این بود که به خیابان جمهوری بروند و این دوربین را به صورت حضوری بخرند. (متاسفانه آن روزها دیجی‌کالایی در کار نبود تا بتوانند این دوربین را به صورت آنلاین سفارش دهند.)
جرقۀ یک ایده تجاری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۱