اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

شهاب حسینی از ایفای نقش شهید بابایی می‌گوید

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۲ ب.ظ

 

مجموعه مستند «پشت خاکریز» چهارشنبه‌ 9 مهر ماه‌، ساعت 23 سراغ پشت صحنه و مراحل ساخت سریال «شوق پرواز» می‌رود.

به گزارش راسخون، محمد هوشمند، تهیه کننده «پشت خاکریز» در این زمینه به مهر گفت: «پشت خاکریز» سراغ 10 مجموعه ماندگار دفاع مقدس سیما رفته تا طی گفتگو با بازیگران و عوامل سازنده این سریال‌ها و همچنین پخش تصاویری از پشت صحنه این مجموعه‌ها خاطرات آن‌ها را زنده کند.

وی افزود: در این قسمت نیز مراحل ساخت سریال «شوق پرواز» به تصویر کشیده می‌شود و سید شهاب الدین حسینی بازیگر، یدالله صمدی کارگردان و جواد نوروزبیگی تهیه کننده این سریال از خاطرات تولید آن خواهند گفت.

«شوق پرواز» که به زندگی شهید عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد، از شهریور ماه سال ۱۳۹۰ تا بهمن همان سال و در قالب ۲۴ قسمت روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

«پشت خاکریز» در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای هر شب ساعت 23 از شبکه مستند پخش می‌شود.

شهاب حسینی از ایفای نقش شهید بابایی می‌گوید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی