به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلیمو، آمار میزان تماشای آنلاین آخرین ساخته بهرنگ توفیقی تا ساعت ۱۲ شب چهارشنبه ۱۱ تیرماه در پلتفرم فیلیمو، ۲۵ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۸۶۵ دقیقه است که با مقایسه آمارهای پیشین رکورد تازه‌ای در تماشای آنلاین سریال‌های شبکه نمایش خانگی به حساب می آید و تفاوت چند میلیون دقیقه ای تماشای آن توسط مخاطبان نشان می دهد شگفتی‌های «آقازاده» تمام نمی شوند.

نسخه فیزیکی پرمخاطب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در ۴ روز اول انتشار، در فاصله ۲۴ ساعت پس از توزیع به اتمام رسید که این هم رکورد دیگری است که به پای «آقازاده» ثبت شده است.

دیگر نقطه تمایز «آقازاده» که صاحب رکوردی فراتر از تمام رکوردهای پیشین در حوزه سریالهای خانگی است، داشتن طولانی ترین قسمت اول در این بین آن هم بدون بخش های آنچه گذشت و آنچه خواهید دید و در حالی است که تیتراژ آن هم روی تصاویر سریال پخش می شد.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی، با معرفی پردیس پورعابدینی بازیگران این سریال با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا هستند.