اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

معرفی مجموعه صلح‌بانان جهان

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ق.ظ


داستان مجموعه پویانمایی «صلح‌بانان جهان» مربوط به یک تیم ۶ نفره با همین نام است. اعضای این تیم عبارتند از ۶ قهرمان که پس از طی آموزش های بسیار ویژه جسمی و ذهنی اکنون وظیفه دارند با نیروهای شیطانی فرازمینی مقابله کنند. ضد قهرمانان این اثر با ایجاد خرابکاری های مختلف در سراسر زمین، قصد دارند کره زمین را تصرف کنند.

این مجموعه که در ژانر ماجراجویی و اکشن رده بندی می شود؛ محصول سال ۲۰۱۴ کشور چین است و در ۵۲ قسمت ۲۰ دقیقه ای مهمان نوجوانان ایرانی خواهد شد.

صلح‌بانان جهان که بهترین زره دفاعی را به عنوان آموبات دارند، در حال آموزش و افزایش توانایی تهاجمی خود هستند. آنها برای دفاع از کرۀ زمین در مقابل سیاه‌زره‌ها این گروه را تشکیل داده و از بهترین نیروهای خود استفاده می‌کنند.


ال‌ام LM، اس‌کی SK، اس‌آر SR، تی‌ال TL و بی‌تی BT از پنج آموباتی که توسط پروفسور چِین به همراه دستیارش گوردون، از آلیاژهای بسیار محکم و ضدگلوله ساخته شده‌اند در انجام عملیات خود یاری می‌گیرند. آموبات‌ها زره‌های مکانیکی هستند که پروفسور و دستیارش بیش از چندین سال بر روی عملکرد آنها کار کرده‌اند.

رهبر نیروهای حافظ صلح جهانی در این تیم 5 نفره ال‌ام LM است که مهارت خاصی در بررسی، ردیابی و مدیریت انجام حملات دارد. خصوصیات اخلاقی او نوع‌دوستی، خوش‌اخلاقی، آرام، سازگار، دوست داشتنی، بسیار مسئول و انسانی عادل است. پدر او که یک افسر مبارز بود، در زمان کودکی ال‌ام، طی یک مأموریت امداد رسانی کشته شد. از آن زمان، ال‌ام همواره برای جلوگیری از فجایع بیشتر، نهایت تلاش خود را می‌کند.
اس‌کی SK عضو نیروهای حافظ صلح جهانی و یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای در این گروه است. او اسلحه خود را دوست دارد و آن را همیشه نزدیک به قلبش نگاه می‌دارد. اس‌کی اعتماد به نفس بالایی دارد، قاطع، کم‌حرف و تا حدی لجباز و حسود است و در همه کار پرتلاش ظاهر می‌شود. او بهترین فرد در مبارزۀ انفرادی است.

اس‌آر SR تنها عضو زن از نیروهای حافظ صلح جهانی و مسئول وسایل نقلیه جنگی است. او زنی شاد، خوش بین، تیز، صریح و صادق است. اس‌آر استعداد ویژه‌ای در استفاده از ماشین‌آلات دارد و با مکانیسم وسایل نقلیه جنگی مختلف آشنا بوده و در نصب،راه اندازی، تعمیر و نگهداری اینگونه آلات ماهر است، چرا که در کودکی مادر خود را از دست داد و توسط پدر و برادرانش بزرگ شد. او عاشق مسابقات ماشین سواری است.
تی‌ال TL عضو دیگر نیروهای حافظ صلح جهانی و یک جنگنده خوب و ماهر در مبارزه با دست است. تی‌ال که خود بسیار عادل است، همیشه آماده برای مبارزه با بی‌عدالتی است. او از کودکی در هنرهای رزمی نزد پدرش که مربی این رشته بود تمرین کرده است. تی‌ال استعداد فوق‌العاده‌ای در این زمینه دارد؛ در حرکت‌های مختلفی مانند لگد زدن، ضربه زدن، کشتی، غلت زدن، مشت زدن و همچنین در استفاده از هجده سلاح مخصوص هنرهای رزمی مهارت ویژه دارد. او سه بار قهرمان مسابقات هنرهای رزمی کشور شد و درحالیکه بازیکن ستاره در تیم هنرهای رزمی بود برای خدمت به مردم به گروه صلح‌بانان جهان پیوست.

بی‌تی BT آخرین عضو تیم نیروهای حافظ صلح جهانی و یک متخصص در مهمات سنگین است. او هیکلی عضلانی و ظاهری خشن و نادان دارد، اما از درون بسیار عاقل، آرام، صادق و روشن‌فکر است. بی‌تی در استفاده از تجهیزات سنگین مختلف و دوربرد برای مبارزه مهارت دارد. همچنین در کشتی و هنرهای رزمی با تی‌ال رقابت می‌کند. بی‌تی مغول است و بهترین دوستش یک سگ بولداگ تبتی بود که با او بزرگ شده است. او مسئولیت حمل سلاح‌های مخرب را در تیم به عهده دارد.
مارتی، نابغه 11 ساله‌ای است با ضریب هوشی بیش از 180! او حافظه خاصی در عکاسی و استعداد عجیبی در یادگیری زبان‌های مختلف دارد. با این حال، پسری است که از لحاظ جسمی کمی ضعیف و تنبل است و با ورزش میانۀ خوبی ندارد. او شدیداً به بازی‌های کامپیوتری علاقه نشان می‌دهد. اگر چه مارتی در یک خانواده معمولی بزرگ شده، اما توانایی‌های مرموزش باعث می‌شود توسط سیاه‌زره‌ها ربوده شود. از آن زمان، او دیگر نمی‌تواند مانند سایر کودکان از دوران کودکی‌اش لذت ببرد و مثل یک بچه معمولی اوقات خود را بی‌خیال سر کند. مارتی در خواب‌های خود چیزهایی را می‌بیند که پس از مدت کوتاهی به وقوع می‌پیوندد. او به گونه‌ای، قادر به دیدن آینده در خواب است و آنها را مانند تصاویری تکه تکه می‌بیند، مثل تصاویری از یک بهمن، سونامی، طوفان و فجایع دیگر. این حوادث همیشه به حقیقت می‌پیوندند، اما او نمی‌تواند زمان دقیق و جایی را که این اتفاقات رخ خواهند داد پیش‌بینی کند. از وقتی سیاه‌زره‌ها به توانایی خارق‌العاده او پی برده‌اند می‌خواهند مارتی را به چنگ آورده و از قدرتش در راه رسیدن به نیات شر خود استفاده کنند. مارتی به نیروهای پاسدار صلح جهانی می‌پیوندد تا هم توسط آنها محافظت شود و هم برای جلوگیری از فاجعه و نجات جهان به تیم صلح‌بانان کمک کند.
سیاه‌زره‌ها نیروهای فرا زمینی‌ای هستند که از سیاره کوچکی به نام Mirzam در خارج از منظومه شمسی به کرۀ زمین حمله کرده‌اند. آنها کشف کرده‌اند که درصورت به دست گرفتن منابع اکولوژیکی فراوانی که بر روی کرۀ زمین است می‌توانند کاری کنند که اکوسیستم زمین تعادل خود را از دست داده و در نتیجه به بلایای طبیعی دچار شده و نابود شود.
سریال «صلح‌بانان جهان» World Peace Keepers از تلفیق دو تکنیک انیمه دو بعدی و سه بعدی کامپیوتری برای گروه سنی نوجوان تولید شده است. از این سریال تاکنون 5 فصل ساخته شده که دو فصل اول آن توسط مرکز اوج کودک و نوجوان دوبله و آمادۀ پخش است.

«صلحبانان جهان»  در واحد دوبله مرکز اوج کودک و نوجوان دوبله شده است.
 



 

نظرات (۵)

سلام برنامه واقعا قشنگی است و خودتون گفتین که ۵ فصل از آن ساخته شده و دو فصل دوبله فارسی شده اما همش یک فصل در تلویزیون می آید و اینترنت فصل دومش هم نمی آید اما من از قسمت های ۲۰ تا ۴۰ خیلی خوشم می آید

آدم احساس می کنه کل فیلم تبلیغ قدرت نجات دهندگی آمریکا است و اگه اینها نباشن جهان نابود میشه

بسیار سریال قشنگی من وپسر داییم هر بار که پخش میشه نگاه میکنیم و امید واریم فصل های دیگری از این فیلم ساخته شود

۲۲ اسفند ۰۱ ، ۱۹:۱۷ اسمم نمیدونم چیه

خیلی کارتون خوبی هست ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

واقعا فیلم قشنگی بود من هر بار که پخش می شد این فیلم رو می دیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی