اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۲۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

پرویز پرستویی در تشریح سفر خود به هیروشیما به‌مناسبت سالگرد انفجار بمب اتمی آمریکا در جنگ جهانی دوم اظهار داشت: چندی پیش بنده به‌همراه برخی از جانبازان دوران دفاع مقدس به شهر هیروشیما رفته بودم. پس از 68 سال از پایان جنگ جهانی دوم و واقعه تلخی که هیروشیما در آن با خاک یکسان شد، وقتی پای خود را در این شهر گذاشتم، حیرت کردم. باور نمی‌کردم که قبلاً در این شهر چنین اتفاقی رخ داده باشد. شهر به‌طور کامل تغییر کرده بود و فقط یک ساختمان به‌عنوان نماد در آنجا نگهداری کردند. ساختمانی به این منظور که ملت ژاپن این واقعه را فراموش نکنند.

پرستویی که با نقش‌های زیادی در سینمای ایران ماندگار شده ولی یکی از آنان بدون شک نقش حاج کاظم در فیلم آژانس شیشه‌ای حاتمی‌کیا است، افزود: آن چیزی که برای من حائز اهمیت بود این است که پس از 68 سال هرساله این مراسم باشکوه در شهر هیروشیما برگزار می‌شود که به‌نوعی حکایتی شبیه عاشورا و شام غریبان ما را برایشان رقم می‌زند. هرسال ژاپنی‌ها این مراسم را پاس می‌دارند. ما نیز هفته دفاع مقدس داریم و 8 سال جنگ به کشورمان تحمیل شد و ما در این 8 سال مدافع بودیم و عزیزان بسیاری را از دست دادیم که به درجه شهادت نائل شدند و آنهایی هم که زنده ماندند به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند ولی تا اندازه‌ای که شایسته و بایسته آن است به این مهم توجه نکردیم.
پرستویی ادامه داد: به‌هرحال تقلید در برخی موارد کار بدی نیست. خیلی خوب است ما نیز بتوانیم بر اساس الگوگیری از این مراسمی که هرسال در شهر هیروشیما برگزار می‌شود بیاییم و حماسه دفاع مقدس کشورمان را جهانی کنیم.
پرستویی بیان داشت: چیزی که بسیار باعث تأسف بنده شد این بود که در شهر هیروشیما از هرکسی به‌خصوص کسانی که موزه صلح را راه‌اندازی کرده بودند از هشت سال دفاع مقدس خودمان سؤالی می‌کردیم چیزی به ذهن نداشتند و هیچ اطلاع رسانی به آنها نشده بود.
پرستویی اظهار داشت: امیدوارم که مسئولان ما نیز به این فکر بیفتند که ما نیز چیزی کم نداریم چون اگر در شهر هیروشیمای ژاپن بمب اتمی انداخته شد، به‌هرحال کشور ژاپن نیز خود سازنده تجهیزات اتمی است ولی در حال حاضر شعار صلح می‌دهد. ولی ما که سازنده تجهیزات نظامی نبودیم و بمبی را نیز سر کسی نینداخته‌ایم بلکه این بمب‌های آنان بود که بر سر مردم ما ریخته شد، ما خیلی جلوتر و قدرتمندانه‌تر از آنها می‌توانیم ایام دفاع مقدس خود را جهانی برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: به‌هرحال این قدردانی‌ها باید صورت پذیرد البته نه‌فقط به‌خاطر کسانی که جانشان را از دست داده‌اند و یا به‌خاطر جانبازی که امروز وجود دارد بلکه به‌خاطر بقای آدم‌هایی که امروز زندگی می‌کنند. همیشه نیز عنوان کرده‌ام که ما هیچ منتی به شهدا و جانبازان نخواهیم داشت. اتفاقات و حماسه‌های ما مسائلی است که با یاد آنها زندگی بهتری را خواهیم داشت.
درروزهای گذشته،ژاپن شصت و هشتمین سالگرد بمباران اتمی هیروشیما را با مراسمی رسمی برای یادبود کشته‌شدگان برگزارکرد و قول داد که برای حذف تسلیحات هسته‌ای تلاش کند. در این مراسم حدود 50 هزار نفر در پارک صلح هیروشیما در مراسم یادبود کشته شدن 140 هزار نفر در تاریخ 6 اوت سال 1945 یک دقیقه سکوت اختیار کردند. بمباران ناکازاکی که سه روز بعد صورت گرفت نیز 10 هزار نفر را به کشتن داد و موجب شد که ژاپن در جنگ جهانی دوم تسلیم شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۴

قائم مقام مرکز پژوهش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: فعالیت هزاران شبکه ماهواره‌یی علیه مذهب تشیع دلیلی متقن بر حقانیت این مذهب الهی است.

 دکتر احمد پهلوانیان در نشست تخصصی "بررسی تهاجمات رسانه‌یی ضداسلام، راهکارهای مقابله و جایگاه مبلغان و نخبگان جهان اسلام" که در سالن آمفی تئاتر جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس با حضور طلاب ایرانی و غیر ایرانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شبکه‌های ماهواره‌یی علیه هیچ مذهب و دینی فعالیت نمی‌شود، جز اسلام ناب محمدی(ص)، این مهم را دلیلی بر حقانیت مذهب حقه تشیع برشمرد.

 وی به سپهر رسانه‌یی غرب بر علیه اسلام و به خصوص مذهب حقه تشیع اشاره و یادآور شد: از آغاز تاریخ بشر تاکنون شیطان با تمام قدرت خود قصد داشته است تا نور الهی را در قلوب مومنان خاموش کند و هر روز که سپری می‌شود این دشمنی بیشتر نمایان می‌شود.

 بعضی از رسانه‌ها تابلو و ویترین ابلیس علیه تفکر توحیدی هستند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۳

به گزارش روابط عمومی سریال «شهرزاد»، پس از استقبال مخاطبان خارج از کشور از عرضه  این سریال در شبکه جهانی نتفلیکس، اکنون تماشای آنلاین و دانلود قانونی فصل دوم شهرزاد از طریق سایت رسمی مجموعه به آدرس www.shahrzadseries.com نیز فراهم شده است.

علاقمندان خارج از کشور می‌توانند با پرداخت هزینه ماهیانه ۵ دلار از طریق کارت‌های پرداخت بین‌المللی از این سرویس استفاده کنند.

برای استفاده مخاطبان ایرانی نیز در کنارعرضه لوح فشرده فصل دوم سریال «شهرزاد»، امکان تماشای آنلاین یا دانلود قانونی هر قسمت از این سریال از طریق سایت lotusplay.ir فراهم شده است.

بر اساس این گزارش، قسمت اول از فصل دوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی، دوشنبه ۲۹ خردادماه عرضه و منتشر می‌شود.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۰

ئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از اقدام این سازمان برای ساخت فیلم سینمایی زندگی شهید سپهبد صیاد شیرازی و سرلشگر شهید حسن باقری خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر جعفری در حاشیه نشست خبری جشنواره کارتون و کاریکاتور ترامپیسم در تشریح برنامه‌های این سازمان اظهار داشت: در بخش تولید فیلم، تفاهم‌نامه‌ای با معاونت سیما برای تولید یک کار مشترک با موضوع زندگی شهید صیاد شیرازی داشتیم که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی در حال نگارش است و محمدرضا شفیعی تهیه کننده آن خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۴

نمایش آثارسینمای ایران  بر پرده سینماهای فرانسه در بیش از سی سال گذشته را می توان حضوری موثر و خوب ارزیابی کرد. این حضور هرچند در طول سالیان متمادی با افت وخیز های گوناگونی روبرو بوده اما نمایش فیلم های سینمایی تولید شده در ایران نمودی از موفقیت های جهانی این سینمای در سی سال گذشته است.
درشش ماه اول سال میلادی ۲۰۱۷ ، دو فیلم ایرانی در فرانسه  به نمایش عمومی درآمدند که تازه ترین آن ازروز چهارشنبه هفتم ماه ژوئن ۲۰۱۷ (۱۷ خرداد) با نمایش فیلم «امروز» ساخته رضا میرکریمی است که نمایشش در فرانسه با نام « یک روز نو» خواهد بود. این فیلم میرکریمی را که در سال ۱۳۹۲ ساخته شده، کمپانی زوتروپ فیلم  خریداری و پخش خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۸

اژدهای خود را در How To Train Your Dragon 2 آموزش دهید.

در این بازی داستانی که توسط کمپانی Cupcake Digital برای کاربران سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شده باید اژدهای خود را آموزش دهید و به جنگ با دشمنان بروید. How To Train Your Dragon 2 که نام این بازی است برگرفته از انیمیشنی به همین نام"چگونه اژدهای خود را تمرین بدهید" است. داستان آن نیز کاملا هم سو با همان انیمیشن است. شما اژدهایی را بزرگ کردید و اکنون او در خدمت شماست تا بتوانید بر دشمنان پیروز شوید.

گیم پلی روان و مهیج بازی همراه با صحنه های جنگی کودکانه در محبوبیت این گیم اندروید تاثیر زیادی گذاشته است. به کارگیری صحنه هایی از انیمیشن در بازی نیز خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. انتخاب اژدهای گوناگون نیز از قابلیت های دیگر این بازی است.

ویژگی های بازی اندروید How To Train Your Dragon 2 :

– داستان خلاقانه و ماجراجویانه

– موسیقی محبوب همراه با تصاویر زیبا

– امکان انتخاب اژدها از گونه های مختلف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۰

برای بسیاری از بزرگسالان تماشای برنامه‌های کودکان از جمله کارتون جذابیتی ندارد و تنها در صورتی که مجبور به همراهی با کودکان باشند، به تماشای این برنامه‌ها می‌نشینند.
به گزارش یورونیوز، اما برخی دیگر از دیدن کارتون لذت می‌برند و تصمیم آنان برای تماشای کارتون مستقل از همراهی یا عدم همراهی با کودکان است. در این نوشتار به اختصار به برخی از دلایل این علاقه بزرگسالان به کارتون می‌پردازیم:
کارتون‌ها سرشار از آزادی هستند.
در پردازش شخصیت و فضای کارتون‌ها مطلقا هیچ محدودیتی وجود ندارد. شخصیت‌ها می‌توانند کارهایی را انجام دهند که در دنیای واقعی امکان ناپذیر است. آنان می‌توانند با وجود جثه بزرگ از مسیرهای باریک رد شوند، بارها بمیرند و زنده شوند، به فضا سفر کنند و بدون نگرانی از سلامت هرچه می‌خواهند بخورند. این عدم محدودیت به افراد این امکان را می‌دهد تا ساعاتی غرق در این زندگی متفاوتی که محدود به زمان و مکان نیست، شوند.
در تولید کارتون‌ها از هنر بهره گرفته شده است.
هنر طراحی و نقاشی، رنگبندی و در مدل‌های جدیدتر طراحی‌های سه بعدی از دیگر عوامل جذب بزرگسالان به کارتون است. جادوی رنگ می‌تواند بسیاری را مسحور خود کند. علاوه بر این بسیاری از کارتون‌ها داستان‌هایی را در دل خود دارند که نشات گرفته از آثار ادبی برجسته است.
دیدن کارتون به بزرگسالان کمک می‌کند تا درک بهتری از دنیای کودکان داشته باشند.
گرچه همه افراد جامعه ممکن است فرزند نداشته باشند، اما این امکان وجود دارد که با کودکان فامیل، آشنایان و همسایگان در تماس قرار گیرند. تماشای کارتون به بزرگسالان کمک می‌کند تا با درک بهتر دنیای کودکان، با آنان ارتباط بهتری برقرار کنند.
کارتون می‌تواند حس خوب دنیای کودکی را در بزرگسالان زنده کند.
با افزایش سن و درگیر شدن با مسائل جدی زندگی، بزرگسالان به مرور از دنیای شیرین کودکی فاصله می‌گیرند. خاطرات خوب کودکی کمرنگ می‌شوند و مزه‌های دوست داشتنی در ذهنشان رنگ می‌بازند. تماشای کارتون کمک می‌کند تا خاطرات شیرین کودکی که در ذهن بزرگسالان بایگانی شده، برایشان زنده شود.
البته باید توجه کرد که آنچه در این باره گفته شد مربوط به کارتون‌هایی است که برای کودکان تهیه و تولید می‌شوند. در دنیای امروز کارتون‌هایی برای گروه سنی بزرگسالان نیز تهیه می‌شوند که به مسائل مربوط به آنان می‌پردازد. دلایل علاقمندی به این قبیل تولیدات با کارتون‌های مخصوص کودکان می‌تواند متفاوت باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۶

تماشای دوباره سریال «امام علی (ع)» به کارگردانی داود میرباقری نشان دهنده ساختار منسجم، فیلمنامه قوی و بازی‌های به یادماندنی آن است.

سریال «امام علی (ع)» را باید اولین سریال عظیم تاریخی تلویزیون نامید. پیش از ساخت سریال «امام علی (ع)» چند سریال درباره تاریخ اسلام تولید شده بود اماهمه ساختاری ساده و حتی برخی در دکور فیلمبرداری شده بودند. درواقع این سریال اولین تجربه تلویزیون برای تولید سریالی فاخر با مضمون مذهبی و تاریخی بود و راه را برای ساخت سریال های دیگر با همین مضامین باز کرد. هنوز هم پس از ساخت سریال های خوب دیگر در مورد ائمه اطهار(ع) و سریال های قرآنی سریال «امام علی (ع)» جایگاه ویژه در بین مخاطبان دارد و با اینکه کیفیت تصویری آن پس از بیش از بیست سال از پخش قابل مقایسه با سریال‌های جدید نیست، هنوز هم از محبوبیت فراوانی برخوردار است. راز ماندگاری این سریال در چیست؟

طراحی صحنه و لباس خوب

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۱

دو روایت متفاوت از ارتش عثمانی در سریال ترکیه ای حریم سلطان و لبنانی -سوری رستاخیز تفنگ ها

 در سریال حریم سلطان یا همان قرن باشکوه Magnificent Century که از لحاظ هنری قابل توجه است، ارتش عثمانی ارتشی مردمی و وفادار معرفی می شود در حالی که روایت رستاخیز تفنگ ها از "ارتش عثمانی" ارتشی خائن روایت می کند.

هر چند حریم سلطان یکطرفه مراودات حکومت عثمانی و  دیگر دول به خصوص حکومت صفوی ایران را روایت می کند اما به سه جنگ بین شاه تهماسب و شاه سلیمان (1535تا 1555) و اذعان به هیچ توفیقی در این جنگ ها و در آخر الامر پذیرش پیمان صلح با شاه تهماسب را روایت می کند اما از 20سال بعد و روی کار آمدن شاه عباس که در پی نارضایتی های برخی از شهرها از جمله تبریز و... با چند جنگ پیاپی علیه عثمانی و هربار شکست شاهان عثمانی، کم کم عثمانی رو به ضعف و زوال میره تا بعد جنگ جهانی، عثمانی از هم میپاشه و تبدیل میشه به همین کشورهای همسایه که حریم سلطان در این باره سکوت می کند.

«رستاخیز تفنگ ها» که از صدا و سیما جمهوری اسلامی در سال جاری پخش شد. محصول سال۱۳۹۲ تلویزیون المنار لبنان و با موضوع مقاومت مردم سوریه و لبنان علیه استعمار فرانسه در خلال سال های دهه ۱۹۲۰ است.
داستان این سریال تلویزیونی روایت مقاومت مسلحانه جوانان روستایی بنام (المالکیه)در جبل عامل لبنان به رهبری روحانی معروف شیعه سیدعبدالحسین شرف الدین است که علیه اشغالگری ارتش فرانسه قیام می کنند و این حرکت جوانان به کل منطقه تسری پیدا می کند.
این مجموعه تلویزیونی را محمد النابلسی، فیلمساز معروف لبنانی کارگردانی کرده و هنرپیشه های مشهوری مانند احمدالزین و باسم مغنیه درآن حضور دارند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۷:۱۳

گفت‌وگو با آنگ لی به بهانه‌ی تجربه‌ی تازه‌اش در «پیاده‌روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه»

آنگ لی همیشه در حرفه‌اش پیشرو بوده است، چه به کمک بازگردانی ژانر رزمی با فیلم ببر خفته، اژد‌های پنهان، چه با کوهستان بروکبک که یکی از اولین نمونه‌های این دست درام‌ها بود که با استقبال گسترده‌ی عموم تماشاگران مواجه شد، و چه با زندگی پی/ زندگی پای که شیوه‌های تأثیرگذاری و ادغام «سی‌جی‌آی» و «سه‌بعدی» در سینمای مدرن را فراتر ‌برد. آیا تکنولوژی و آینده‌ی سینما تنها مشغله‌ی ذهنی لی بوده و او توجهی به این موضوع نداشته است که ماهیت فیلم چه خواهد شد؟ اما در مقابل این، او بیش‌تر از همه به چگونگی تماشای فیلم و غرق شدن تماشاگر در دنیای آن در آینده‌ی سینما اهمیت داده است.
پیاده‌روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه که در جشنواره فیلم نیویورک به عنوان اولین فیلم در نوع خود نمایش داده شد، شامل ۱۲۰ فریم در ثانیه است (تقریباً تمامی فیلم‌های مدرن دارای ۲۴ فریم در ثانیه هستند؛ و هابیت دارای ۴۸ فریم در ثانیه بود) و با وضوح تصویر ۴K و به صورت سه‌بعدی ساخته شده است. این فیلم زندگی سربازی به نام بیلی لین (جو اَلوین) را به تصویر می‌کشد که برای مدت کوتاهی به شهر تگزاس بازگشته است تا در روز شکرگزاری در برنامه‌ی جشن قهرمانی‌اش و پیروزی ایالات متحده شرکت کند. او در طول روز بازدید و تجلیل‌های پرشور و احساس به عنوان یک قهرمان، به یاد حضورش در کنار شخصیت‌های وین دیزل، گرت هدلوند و دیگر هم‌رزمانش در جبهه‌ی جنگ می‌افتد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۰۲

 

رزومه مرتضی سعادتمند

نام: مرتضی          نام خانوادگی:  سعادتمند         نام پدر: ناصر

 پست الکترونیک: mortezasaadatmand1@gmail.com  

در حال تکمیل

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۵:۰۵

جی.جی آبرامز برای کارگردانی نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» با کمپانی لوکاس فیلم به توافق رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، «جی.جی آبرامز» که در سال ۲۰۱۵ با کارگردانی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» این فیلم را به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه و سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل کرد، کارگردانی قسمت نهم این فیلم را نیز بر عهده گرفت.

«آبرامز» علاوه بر کارگردانی نویسندگی این فیلم را نیز با همکاری «کریس تریو» بر عهده خواهد داشت.

پس از این که «کالین ترورو» کارگردان فیلم موفق «دنیای ژوراسیک» اعلام کرد به دلیل تفاوت دیدگاه‌ها از پروژه ساخت قسمت جدید «جنگ ستارگان» کناره‌گیری می‌کند، دوباره نام «آبرامز» برای ساخت این فیلم مطرح شد که پیش از این کارگردانی قسمت هفتم «جنگ ستارگان» را در کارنامه دارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۵۶

مستند «پسر ویشتاسب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «عباس صاحب» متقاضی حضور در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، این مستند با معرفی کتیبه بیستون که بزرگ‌ترین و مهمترین سنگ‌نوشته باقی‌مانده ایران باستان است، آغاز می‌شود و در ادامه روند کشف رمز خطوط آن را به تصویر می‌کشد؛ این که چه باستان‌شناسانی به ایران آمدند و برای رمزگشایی این خطوط میخی چه مراحلی طی شد.

داستان اصلی فیلم مستند «پسر ویشتاسب» پیرامون فعالیت یک ژنرال ارتش انگلیس به نام «سِر هنری راولینسون» است که به خطوط میخی علاقمند بود و با مشکلات بسیار توانست کتیبه بیستون را بخواند تا پایه‌ای برای مطالعات بعدی شد.
پروفسور «ووتر هنکل‌من» که یکی از سرشناس‌ترین باستان‌شناسان جهان در زمینه‌ی کتیبه‌خوانی بویژه خطوط ایلامی است نیز در بخش‌هایی از این مستند، به بیان تلاش‌هایش در زمینه‌ی پی بردن به رموز خط میخی بیستون می‌پردازد.

وی معتقد است که طی صد سال گذشته، برخی عبارات کتیبه بیستون یا خوانده نشده یا به اشتباه خوانده شده‌اند؛ به همین منظور از سال پیش بازخوانی دوباره‌ی این کتیبه از طریق اسکن نوری با حضور یک گروه باستان‌شناس به سرپرستی پروفسور هنکل‌من آغاز شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۵

شعار فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» اولین ساخته منیر قیدی به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در آستانه اکران عمومی این فیلم رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی به نقل از خبرگزاری ایسنا، «ویلایی‌ها را با خانواده ببینیم» شعار فیلمی است که در سی‌وپنجمین جشنواره فجر مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت. هدف عوامل این اثر برای انتخاب شعار فیلم دعوت از خانواده‌های ایرانی است که آشتی دوباره‌ای با سینما کنند و این‌بار همه اعضا خانواده که قطعا از نسل‌های مختلف هستند بتوانند به دیدن اثری بنشینند که بخش مهمی از تاریخ این کشور و رشادت‌های زنان سرزمین ایران در حساس‌ترین برهه تاریخی به تصویر کشیده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۶ ، ۰۶:۱۷

در پی شایعه‌ای که از یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر خروج و متواری شدن محمد امامی، تهیه کننده سریال «شهرزاد» منتشر کرده علی اسدزاده مدیر شرکت تصویر گستر پاسارگاد، پخش کننده این سریال واکنش نشان داد و این اقدام را دروغی بزرگ توصیف کرد.

علی اسدزاده درباره شروع این شایعه گفت: «رسانه‌ای این دروغ بزرگ را مطرح کرد و فقط امیدوارم روی حرفش بایستد و این تیتر دروغ را از خروجی خبرگزاری‌شان برندارند و توضیح بدهند که از کجا و با چه منبعی این خبر را منتشر کردند.»

او در ادامه درباره خروج محمد امامی از کشور نیز توضیح داد: «آقای امامی طبق حقوق شهروندی شان برای اکران خارجی «خوب بد جلف» و برگزاری ورک شاپ در ایران خارج شدند و دوباره هم به ایران بازگشتند و در حال حاضر هم در ایران هستند. ورود و خروج این مسئله هیچ ایرادی و اشکالی ندارد. به نظرم مضحک ترین مسئله این است که بخواهیم درباره ورود و خروج شخصی به کسی توضیحی بدهیم.»

مدیر شرکت تصویرگستر پاسارگاد درباره ملتهب کردن فضا پیش از آغاز توزیع فصل دوم «شهرزاد» گفت: «وقتی همه این شایعات درست در زمانی شکل می‌گیرند که نزدیک به پخش فصل دوم سریال «شهرزاد» است می توان گفت برخی می‌خواهند در آستانه پخش سریال با این آشوب‌ها به سریال ضربه بزنند که مشخص است نمی‌توانند.»

او افزود: «برخی نه می‌توانند سریال موفق بسازند، نه فیلم‌هایشان فروش می‌کند و نه روزنامه‌شان تیراژ دارد و دیده می‌شود بنابراین مجبورند با این شایعه پراکنی‌ها و جو سازی ها فرار رو به جلو کنند.»

اسدزاده در ادامه اظهار داشت: «حرف من به رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده این است که جرات به خرج دهند و تیتری که زدند را عوض نکنند و روی حرفی که زدند بایستند. من فقط می‌خواهم بدانم منبع این خبر کجاست چون ما نباید چیزی را به کسی ثابت کنیم.»

او در پایان افزود: «این قبیل بی اخلاقی ها در جامعه و فضای برخی رسانه ها به وجود آمده که جای تاسف دارد.»

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۳

خلاصه داستان: «علی البدل» داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و معمولا در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه وجود دارند.

در خلاصه داستان «علی البدل» آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

داستان اصلی این مجموعه در یک ده می‌گذرد که ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارد و خیلی خاص است. این ده معمولی و واقعی نیست بلکه یک ده خیالی است و ماجراهای بسیاری در آن اتفاق می‌افتد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۰


 

به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ، قسمت دوم فیلم 300 با عنوان ۳۰۰: ظهور یک امپراتوری  پنج اشتباه تاریخی دارد که عبارتند از....

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۰

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۵

 

 فیلم سینمایی"ملکه" به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر، یک فیلم جنگی با نگاه ضد جنگ محصول 1390 سینمای ایران است و داستان دیده بانی را روایت می کند که در پالایشگاه نفت آبادان مشغول خدمت است.

محمدرضا گوهری نویسندگی این فیلم سینمایی را برعهده داشته و مصطفی زمانی، میلاد کی مرام، همایون ارشادی، مجتبی اسودیان، مالک سراج، مهدی سلطانی و حمید آذرنگ در این فیلم حضور دارند. همچنین حسین علیزاده ساخت موسیقی و علیرضا زرین دست فیلمبرداری این فیلم سینمایی را برعهده داشته اند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۶