اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۲۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

اکران فیلم خارجی حداقل سرگرمی است که زیبایی‌شناسی‌مان را تربیت می‌کند٬ ما را به یاد سینما می‌اندازد و پرده‌ی عریضش٬ که با فیلم‌های سینمای ایران به بوته‌ی فراموشی سپرده شده.

مسعود فراستی منتقد سرشناس سینمای ایران به اتفاقات و رویدادهای اخیر سینما و تصمیم مدیران سینمایی برای اکران فیلم خارجی واکنش نشان داد. او در تازه‌ترین پست اینستاگرامش نوشت :

قطعاً این حرف که این سینما -دولتی٬ نیمه‌دولتی- از قماش تابستان داغ٬ پنج عصر٬ رگ خواب٬ مالاریا و ...
فرسنگ‌ها با سینما فاصله دارد و در شأن این ملت نیست٬ حرف درستی است. و باید آرام‌آرام -و اگر به من باشد بسرعت- فکری جدی کرد در حذف سوبسید -و رانت‌خوران- سینمای ایران٬ و حرکت در جهت سینمای غیردولتی. اکران فیلم خارجی اولین قدم در این مسیر است. چراکه زیبایی‌شناسی آسیب‌دیده‌ی مخاطب توسط این سینمای باسمه‌ای دولتی٬ احتیاج به ترمیم دارد. اکران فیلم خارجی روز٬ که حداقل سرگرمی است؛ و اکران محدودتر فیلم‌های کلاسیک جهان٬ که زیبایی‌شناسی‌مان را تربیت می‌کند٬ ما را به یاد سینما می‌اندازد و پرده‌ی عریضش٬ که با فیلم‌های سینمای ایران به بوته‌ی فراموشی سپرده شده.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۳۶

بعد از تجربه اثر «با مرگ زندگی» که روایتی از آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا بود؛ وحید فراهانی و تیمش تصمیم گرفتند مستندی با موضوع آزادسازی شهرهای فوعه و کفریا هم بسازند. فوعه و کفریا در جنوب غرب حلب قرار دارند و دو سال و نیم در محاصره کامل بودند و هیچ کمکی مگر از طریق هوایی به آنها نمی رسید؛ خبرهایی رسید که قرار است خانواده ها و اهالی فوعه و کفریا با خانواده های گروه های مسلح تبادل شوند.

مستندسازانی که رفته بودند تا راوی شادی مردم مقاوم فوعه و کفریا باشند، اما با اتفاق شومی که در انفجار اتوبوس‌ها افتاد، ناخودآگاه راوی اندوه بی پایان و عمیق این مردم شدند.

پانزده روز در حلب بودند، چون قرار بود در روز اول تبادل صورت بگیرد، اما به خاطر اختلافات داخلی گروهک‌ها تبادل مکرراً به تعویق افتاد و مجبور شدند در محل تبادل حاضر شوند و منتظر بمانند تا تبادل صورت بگیرد.

امروزه بر اساس آمار منتشر شده در جنگ‌ها ۸۰ درصد قربانیان جنگ، زنان و کودکان هستند. بسیاری از افراد، جنگ را یک بازی مردانه می‌دانند و این مردها هستند که برای آن تصمیم می‌گیرند و در این روند زنان و کودکان اولین قربانیان جنگ می‌شوند.

«با صبر زندگی» قرار بود از صحنه های دیدنی و به یادماندنی از دیدار خانواده های چشم به راه با عزیزانشان را به تصویر بکشد اما متاسفانه راوی صحنه‌های شهادت مظلومانه این مظلومان شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۳۳

این فیلم نخستین و جدی‌ترین فیلم در حوزه جنگ ایران و عراق؛ است که در سال ۱۳۶۴ اکران شد و درحالی که جمعیت ایران نزدیک به ۴۵ میلیون نفر بود، ۱۸ درصد به دیدن فیلم رفتند و فیلم به فروشی معادل ۷۳۸ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۴۳

فیلم «هکسا ریج» (Hacksaw Ridge) ساخته ی مل گیبسون و یکی از نامزدهای دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ آخرین فیلم معروفی است که به پیچیدگی های جنگ در جوامع انسانی پرداخته اگر چه در نهایت نتوانست جایزه ی اسکار این بخش را به دست آورد. در ادامه به فهرستی به ترتیب زمانی از بهترین فیلم های جنگی که در تاریخ سینما ساخته شده اند اشاره کرده و اطلاعاتی در مورد آن ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

۱- در جبهه ی غربی هیچ خبری نیست (All Quiet on the Western Front)/ لوییس مایلستون (۱۹۳۰)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۱۸

فیلم پی ۲۲ بر اساس مستند ناوچه جوشن ساخته شده است. این رویداد در تاریخ فروردین سال ۶۷ در درگیری با نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد.

در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: در شب عروسی دختر سرگرد هادی فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی و پسر شهید ناخدا محمدی، سرگرد هادی متوجه می‌شود که داماد به محل شهادت پدرش رفته است. هادی برای پیدا کردن او به محل مورد نظر می‌رود اما...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۲۷

رسانه ها بیشترین تاثیر در جلوگیری از ایجاد خشونت و جنگ دارند
و خود نیز مثل جنگ می توانند ویرانگر باشند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۱

در آستانه فرا رسیدن روز پزشک از یک فیلم آلمانی ضدایرانی به‌نام «پزشک: به‌زبان آلمانی Der Medicus» انتقاد و اعتراض این سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور را اعلام کرد.

 جای سؤال دارد که چرا تا به حال به این موضوع پرداخته نشده است و اعتراضی نسبت به آن صورت نگرفته است.

نوروزی با بیان اینکه در این فیلم ساخت کشور آلمان، تاریخ پزشکی و زندگی حکیم ابوعلی سینا دانشمند برجسته ایرانی کاملاً تحریف شده است؛ خواستار توقف ساخت چنین فیلم‌هایی شد و از جامعه جهانی نیز خواست به تحریف سابقه پزشکی ایران در فیلم‌ها اعتراض کنند.

به همین منظور علی جعفری اقدمی خامنه بسیجی منتقد و تحلیلگر سینما در گفت‌وگویی ابعاد این فیلم را واکاوی کرد.

جعفری اظهار کرد: فیلم "پزشک" ساخته سینمای آلمان است که هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیون دلار در برداشته است، این فیلم در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است و در سال ۲۰۱۳ اکران شد، فیلم مذکور بر اساس رمان پزشک (کتاب) اثر نوا گوردون نویسنده آمریکایی ساخته شده است که بازخورد جهانی بسیار زیادی داشت به‌طوری که تاکنون بیش از ۲۱ میلیون نسخه از آن در دنیا به فروش رسیده است.

وی افزود: ابن‌سینا در اروپا به‌خوبی شناخته شده است زیرا در گذشته اروپاییان پژوهش‌‎های زیادی درباره وی کرده بودند؛ یکی از علل فروش خوب فیلم، تبلیغات مبنی بر ساخت فیلمی درباره ابن‌سینای ایرانی است، با این تبلیغ، مردم تصور کردند نقش اول این فیلم می‌بایستی ابوعلی سینا باشد در صورتی که داستان چیز دیگری است و کاملاً خلاف انتظار بینندگان است و به ایران و تاریخ ایرانی در حاشیه این داستان پرداخته شده است.

چهره ضدایرانی بسیار منفور بازیگر نقش ابوعلی سینا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۲۲

آخرالزمان و ظهور در گفتگوی علامه کورانی با فردا:

علامه کورانی از معدود علمایی ست که به صورت تخصصی در زمینه مسائل تاریخ اسلام به پژوهش پرداخته است. از جمله تخصص ایشان مسائل آخرالزمان و علایم ظهور است.
وی از موسسین حزب الله لبنان بوده و در زمان جنگ ایران و عراق حضور داشته، و تاثیر مستقیمی در به راه اندازی صنعت موشکی ایران داشته است. گفتگویی خواندنی در خصوص علایم ظهور و نقش ایران در ظهور امام زمان را با ایشان در پیش رو خواهید خواند؛ و بررسی احادیث در خصوص ویرانی تهران در آخرالزمان و بحث سید خراسانی و یمانی و سفیانی در تحولات قبل از ظهور از جمله مباحث این گفتگو بوده است.

 

 

فردا: باتوجه به اینکه اصالتان لبنانی هستید، علت حضورتان در ایران ارتباطی به احادیثی که در کتاب‌های تان ذکر کرده اید وجود دارد؟ به خاطر بحث آخر الزمان و نقش ایران و قم در قیام حضرت حجت است؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۱۲

 نشر  مهرگانِ خرد، نخستین چاپ کتاب «رازهای جذب اسپانسر و سرمایه‌گذار فیلم» اثر مشترک سیدمحسن نبوی و سیده مریم نبوی، با مقدمه امیرشهاب رضویان را روانه بازار کتاب کرده است.
این اثر در 6 فصلِ با عنوان‌های «سرمایه‌گذاری و اسپانسرینگ در سینما»، «مهارت‌ها و ابزارهای فردی»، «فیلم‌نامه»، «مهارت‌های ابزارهای فنی»، «استوری بورد و پاورپوینت و طرح تجاری فیلم» و «موضوعِ جذب سرمایه در سینما» تدوین شده است.
فصل نخست این کتاب به موضوعاتی مانند سرمایه‌گذاری در سینما، سرمایه‌گذاری چیست؟، روش‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران سینما چه کسانی می‌توانند باشند؟، هجده سؤال دشوار که سرمایه‌گذاران فیلم می‌پرسند، اسپانسرینگ یا حامیان مالی سینما، اسپانسرینگ چیست؟، اسپانسرها چه انتظاراتی دارند؟، نکات مهم برای داشتن اسپانسر خوب و انواع اسپانسرینگ اشاره دارد.
در فصل دوم نیز مفاهیمی همچون مذاکره، سبک‌های مذاکره، مراحل مذاکره، بخش‌های مذاکره، انواع خنده‌ها و مفهوم‌های آن، بایدها و نبایدها در آمادگی برای مذاکره، کارت ویزیت، اعتمادبه‌نفس و صداقت بررسی شده است.
نویسندگان در فصل سوم به مباحث طرح و ایده، بیست‌ویک روش و تکنیک یافتن ایده، مخاطب خود را بشناسید، گسترش ایده و طرح، فرمت و شکل ظاهری فیلم‌نامه و شش بخش اصلی ظاهر فیلم‌نامه پرداخته‌اند و  فصل چهارم را به توضیح مواردی مانند جایگذاری چیست؟، آیا تبلیغات جای گذاری، وجه هنری فیلم را پایین می‌آورد؟، انواع جایگذاری در صنعت فیلم، مزایای کلیدی جایگذاری، ریسک‌های کلیدی جایگذاری، بازنویسی فیلم‌نامه برای تأمین اهداف اسپانسر و سرمایه‌گذار در قالب هنری و دستورالعمل هفت مرحله‌ای برای بازنویسی فیلم‌نامه اختصاص داده‌اند.
استوری بورد چیست؟، فواید استوری بورد، پاورپوینت و فرآیندهای اساس یک پاورپوینت مؤثر موضوعات فصل پنجم این کتاب است و طرح تجاری چیست؟، قسمت‌های اصلی طرح تجاری فیلم و هفت قدم اصلی در تنظیم طرح تجاری فیلم در فصل پایانی کتاب مطرح شده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ برخى منابع امنیتى گفته‌اند که رقم تلفات حملات انتحارى و انفجارى روز گذشته به مرکز فرهنگی تبیان و خبرگزاری صدای افغان (آوا) در غرب کابل به ۵۰ شهید و بیش از ۹۰ زخمی رسیده است.

صبح دیروز پنجشنبه 7 دی 1396 یک فرد انتحاری، خود را در یک همایش علمی-پژوهشی که در مرکز تبیان در حال برگزاری بود منفجر کرد و متعاقب آن دو انفجار دیگر نیز صورت گرفت.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۰

بودجه و درآمد یک فیلم موفق آمریکایی تقریبا برابر با بودجه حاصل از فروش یک سال نفت در ایران است. این ارتباط، ارتباطی نیست که آمریکا برای آن سرمایه گذاری کرده باشد بلکه در دنیای سرمایه داری چنین سیستمی وجود دارد. آنها آمده اند تعداد سالن های سینمای خود را بالا برده اند و به تبع آن به سودآوری از فیلم های خود می پردازند.

سینمای هالیوود یکی از اصلی ترین مراکز فیلم سازی در دنیای امروز به شمار می رود که فعالیت عمده ای در صادرات تفکر فرهنگی ایالات متحده به دنیای خارج از آمریکا را بر عهده دارد. از همین رو می توان گفت که سینما جایگاه مهمی در دیپلماسی عمومی ایالات متحده دارد. در همین خصوص رامین شریف زاده کارشناس برجسته مسائل فرهنگی و سینما در گفتگو با فردا، به بررسی صنعت فیلم‌سازی هالیوود از حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، جامعه شناختی، اقتصادی و انتقادی پرداخت هزینه یک فیلم هالیوودی ۲۵ برابر بودجه سینمای ایران است

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۲۷

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۵۱
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۴۴

نشست هماهنگی بازسازی واقعه غدیر خم با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفان و رییس ستاد بازسازی واقعه غدیر, حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر, سردار یعقوب سلیمانی دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر, حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران در محل بنیاد غدیر برگزار شد.

در این جلسه سردار فضلی در سخنانی با اشاره به بازسازی این واقعه در کشور گفت: از سال 89 بازسازی این واقعه مهم و تاریخی در چند نقطه آغاز شد و به حمدالله امروز پس از فراز و نشیب های زیاد و سختی های پیش رو در بیش از 123 نقطه از کشور این بازسازی به صورت همزمان در روز عید غدیر انجام می شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تا کنون واقعه عظیم و مهم غدیر به شکل سنتی گرامی و بزرگ داشته می شد ولی با اجرای این نمایش در سراسر کشور گامی بلند و تاثیر بسزایی در بیان این واقعه انجام شده است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۰۱

موفق ترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما (اسلایدشو)

از همان سال های ابتدایی ظهور سینما، ورزش یکی از مهمترین سوژه هایی بوده که کارگردان ها پیرامون آن فیلم ساخته اند. در ورزش همیشه مخاطب با یک یا چند قهرمان مواجه است. قهرمان هایی که برای رسیدن به بالاترین جایگاه در رشته خود همیشه با سختی ها و اتفاقات پیش بینی نشده ای روبرو می شوند و این ویژگی بهترین متریال و خوراک را برای فیلمساز آماده می کند چرا که همیشه در سینما داشتن قهرمان مهمترین نیاز یک کارگردان برای جذب مخاطب عام و خاص است.
هر چند در زمینه ورزش در سینمای مستند آثار به مراتب جذاب تری ارائه شده است اما در همه این سال هایی که از عمر سینما می گذرد سینمای داستانی هم فیلم های ورزشی ماندگاری خلق کرده است؛ فیلم هایی که در حالت معمول از یک داستان واقعی الهام گرفته اند.
البته بسیاری از این فیلم ها در حد و اندازه یک اثر سرگرم کننده بیشتر نبوده اند اما برخی نیز پا را فراتر گذاشته و تبدیل به بخشی از مهمترین فیلم های تاریخ سینما شده اند. حتی گاهی قهرمان های ورزشی در برخی فیلم ها از قالب یک قهرمان نمایشی صرف هم خارج شده و تبدیل به نمادهای سیاسی و اجتماعی یک کشور در عرصه داخلی و بین المللی شده اند.
با نگاهی به آثار مهم سینمایی ساخته شده در حوزه ورزش می بینیم که عموم فیلم های مهم ساخته شده در این زمینه مربوط به سینمای هالیوود است؛ سینمایی که حیاتش به شدت وابسته به داشتن قهرمان است و به طور طبیعی ورزش آن هم زمانی که پای رقابت وسط می آید، ابزار مناسبی برای ساخت فیلم های جذاب در اختیار هالیوود قرار می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۵۳

سردار سلیمانی حالا یک قهرمان ملی است. او در اولین روز از نوروز طبق یک عادت قدیمی به دیدار خانواده های شهدا می رود و این بار به دیدار خانواده شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری برادران اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رفته است. روایت جهانگیری از این دید و بازدید نوروزی کوتاه اما خواندنی است. او نوشته است: « اولین روز بهار سردار قاسم سلیمانی به دیدار مادرم بعنوان مادر شهیدان یعقوب و محمد آمد. ایشان رسم دارد که به دیدار خانواده های شهدا برود. از مادرم پرسیدم؛ مادر چقدر سردار را دوست داری؟ با لحنی مهربان و مادرانه گفت: خیلی.
رفتار مادرم با سردار مثل فرزند خود بود و به ایشان عیدی هم داد. امروز سردار سلیمانی در نزد ملت بزرگ ایران، قهرمان ملی است.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۳

دکتر فاطمه نوری راد/ به کودکانمان کمک کنیم تا از طریق فیلم‌ها آینده‌ای زیبا و درخشان و بدون بدبینی و سوتعبیرها بسازند و خوشبین باشند و البته این امر تناقضی با آگاه و هوشیار کردن کودک نسبت به پیرامونش ندارد. فیلمسازان ما کاری کنند که نظام هستی در چشم کودک زیبا باشد. البته گاهی فیلمنامه‌نویسان قوه خیال خودشان بیمار است و نمی‌توانند ادای خوشبینی را نیز دربیاورند؛ افراد بدگمان کسانی نیستند که بتوانند برای کودکان خوش‌بینی و شوق بیافرینند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۵۲


۲۲ فروردین روز پدر است. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در روزهای ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ فروردین یک کمپین بزرگ برای فروش ویژه‌ی هدایای روز پدر برگزار می‌کند. در این چهار روز به دیجی‌کالا بیایید و با بیشترین تخفیف، هدیه‌ مناسب پدر عزیزتان را بخرید. پدر، اولین قهرمان؛ خرید هدیه روز پدر در دیجی کالا هدیه روز مرد چی بخرم؟ پدر شما چه شخصیتی دارد؟ فنی است یا هنرمند؟ مدرن است یا سنتی؟ آیا پدر شیک‌پوشی دارید؟ اصلا شاید پدر شما در جوانی ورزشکار بوده و هنوز اهل ورزش کردن است. به هر صورت مهم نیست چون پدر شما از هر تیپی که باشد، دیجی‌کالا یک عالمه هدیه‌ی خوب برای او تدارک دیده است. بنابراین دیگر در خرید بهترین هدیه‌ روز مرد خود دچار مشکل نخواهید داشت و کار سخت انتخاب هدیه برایتان آسان می‌شود. خرید هدیه روز پدر 96 علاوه بر تیپ پدر، می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که دارید از بین صدها هدیه، هدیه روز پدر مناسب خود را انتخاب کنید. هدیه‌های ارزان تا ۱۰۰ هزار تومان، هدیه‌های با قیمت متوسط بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و هدیه‌های گران‌تر از ۳۰۰ هزار تومان در سه گروه پیش روی شما قرار می‌گیرند. کادوی روز مرد 96 در این چهار روز حتما از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سر بزنید چون هر ۴ ساعت، چند کادوی مخصوص روز پدر به صورت همزمان در لیست کالاهای شگفت‌انگیز قرار می‌گیرند و می‌توانید هدیه‌ی مورد علاقه‌ی خود را با تخفیف باورنکردنی بخرید. فرصت خرید بهترین هدیه‌ برای مردان را با بیشترین تخفیف از دست ندهید. ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ فروردین با کمپین فروش ویژه‌ی هدایای روز پدر به نام «پدر، اولین قهرمان» همراه شما هستیم.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۹

خلاصه فیلم «امروز»:

یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۱۱

بخشی از بیانات رهبری در جمع عوامل فیلم شیار 143

شما مى‌بینید که این حضرات کُره‌اى‌ها -من از کار اینها خوشم مى‌آید- تاریخ ندارند؛ لذا میگویند «افسانه‌ى جومونگ»، افسانه‌ى فلان. یعنى از اوّل حساب را تسویه میکنند؛ [میگویند] افسانه است، واقعیّت نیست. یک‌چیزى در مى‌آورند، یک تاریخ براى گذشته‌ى خودشان درست میکنند، که

وقتى یک جوان کُره‌اى به این فداکارى‌ها و به این شجاعتها و به این کارهاى عجیب غریبِ سینمایى نگاه میکند،

خب احساس هیجان میکند، احساس هویّت میکند، احساس افتخار میکند.

ما اینها را در واقعیّت زندگى خودمان داریم، اتّفاق افتاده، پیش آمده؛ چرا از اینها استفاده نمیکنیم؟

به‌نظر من یک قصور بزرگى - نمیگوییم تقصیر؛ لااقل قصور بزرگى - اتّفاق افتاده است، باید جبران بشود.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۵