اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

دیجی‌کالا مرجع تخصصی فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست.

  • سایت: www.digikala.com
  • سال تاسیس: ۱۳۸۵
  • تعداد نفرات: بیش‌از 4,5۰۰ نفر
  • صنعت: تجارت الکترونیک/ خدمات آنلاین
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۶:۴۰

سریال‌های ابرقهرمانی برای علاقه‌مندان به دنیای فانتزی گزینه مناسبی هستند ضمن آنکه دوستداران مجموعه‌های اکشن و علمی تخیلی هم از تماشای این مجموعه ها لذت می‌برند.

عصر ایران ؛ هومن جعفری - بعد از تعطیلات عید! کماکان به دلیل ویروس کرونا در خانه ماندن بهترین گزینه این روزهاست. ما هم خانه نشینیم و وقت می‌کشیم و منتظر مانده ایم تا اوضاع مساعد شود که ظاهرا به این آسانی نیست. گزینه های زیادی در انتظارمان نیست مگر آنکه طوری خودمان را سرگرم کنیم. شما سریال دوست دارید؟

در این دوران می‌توانیم سرمان را با معرفی سریال‌های ابرقهرمانی گرم کنیم. سریال های ابرقهرمانی برای علاقه مندان به دنیای فانتزی گزینه مناسبی هستند ضمن آنکه دوستداران مجموعه های اکشن و علمی تخیلی هم از تماشای این مجموعه ها لذت می برند. با هم به مرور چند سریال ابرقهرمانی می پردازیم.

 

ماموران شیلد /

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۹:۱۴

مستند که با تهیه‌کنندگی و کارگردانی داریوش یاری ساخته شده است: ابعاد ویژه معرفتی، اخلاقی و نظامی شهید «عبدالرسول» زرین را از زبان همرزمانش روایت می‌کند. 

مستند بازسازی، گردان تک نفره، سعی دارد در ۵۲ دقیقه شهید زرین را که با شلیک نزدیک به ۳۰۰۰ هدف موفق به عنوان برترین تک تیرانداز جهان شناخته شده است، بیشتر معرفی کند. در این فیلم هادی مقدم دوست در نقش شهید عبدالرسول زرین و هادی زنجانی در نقش شهید حسین خرازی ایفای نقش کرده اند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۳:۳۳

40 نکته جالب درباره فصل ۱ تا ۴ سریال تاج(The Crown) و بازیگران آن/ از تغییر در تعداد قسمت ها و هزینه بالای ساخت آن تا علاقه ملکه الیزابت دوم به تماشای سریال

یک مجموعه‌ تلویزیونی درام است که توسط «پیتر مورگان» ساخته و نوشته و توسط دو شرکت لفت بنک پیکچرز و سونی پیکچرز برای شبکه نتفلیکس تهیه شده ‌است. این سریال، داستان «ملکه الیزابت دوم» انگلستان را به تصویر می‌کشد. فصل اول شامل ۱۰ قسمت یک ساعته است که در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد. پس از استقبال زیاد تماشاگران از این سریال و همچنین ستایش منتقدان، فصل دوم این سریال در دسامبر ۲۰۱۷ روی آنتن رفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۰

نامزدهای سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در بخش مستندنگاری از سوی داوران این بخش معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، اسامی کتاب‌های راه‌یافته به مرحله نهایی بخش مستندنگاری سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

از ری تا شام (روایت ناتمامِ شهید احمد غلامی)، علی مژدهی، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

از شریف تا لس آنجلس، پرویز سعادتی، انتشارات سوره مهر

ده- هشتاد (روایتی از سیل خوزستان ۹۸)، میثم امیری، شرکت سهامی کتاب های جیبی

فرکانس ۱۱۶۰ (اینجا آبادان صدای مقاومت و ایستادگی)، فضل الله صابری، انتشارات سوره مهر

قدر مطلق یک توطئه (کودتای نقاب به روایت اسناد)، شاداب عسگری، اسماعیل قمریان معمره، مرکز اسناد انقلاب اسلامی

گوهر صبر (خاطرات گوهرالشریعه دستغیب)، طیبه پازوکی، انتشارات سوره مهر

مظلوم میهن محبوبم، دکتر علی شمسا، انتشارات شفاف

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۹ ، ۱۹:۵۸

فیلمبرداری دنباله فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» ژوئیه ۲۰۲۱ (تابستان ۱۴۰۰) کلید می‌خورد.

به گزارش ایرنا به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، کار ساخت و فیلمبرداری دنباله فیلم گیشه‌پسند پلنگ سیاه ژوئیه سال ۲۰۲۱ (تیر- مرداد ۱۴۰۰) در آتلانتای ایالت جورجیا آغاز می‌شود.

مارول ابتدا قرار بود فیلمبرداری این فیلم ابرقهرمانی را مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۴۰۰- فروردین ۱۴۰۱) آغاز کند. اما پروژه ساخت این فیلم به دنبال مرگ ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی چادویک بوزمن بازیگر نقش اصلی، کنار گذاشته شد. بوزمن شهریور ماه امسال بر اثر ابتلا به سرطان روده بزرگ، در ۴۳ سالگی درگذشت.

رایان کوگلر کارگردان قسمت اول پلنگ سیاه، قسمت دوم را نیز با بازی لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک و آنجلا بَسِت می‌سازد که هرکدام در نقش قبلی خود ظاهر خواهند شد.

کمپانی دیزنی که صاحب مجموعه مارول است، پیش‌تر اعلام کرده بود تصمیم ندارد از فناوری‌های دیجیتال برای احیای بوزمن در نقش پلنگ سیاه استفاده کند. بنابراین انتظار می‌رود رایت که در فیلم خواهر کوچکتر بوزمن بود، در قسمت دوم نقش پررنگ‌تری داشته و شاید حتی عنوان پلنگ سیاه را نیز از آن خود کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۹ ، ۲۱:۲۱

این روزها علاوه بر آموزشگاه‌های بازیگری، مؤسسات آموزش عالی نیز در تهران و شهرستان‌هایی چون تبریز، شیراز، اصفهان و ... اقدام به آموزش دانشجویان در رشته بازیگری کرده‌اند و کم تعداد نیز نیستند، اما آنچه مسلم است در این مؤسسات که وابسته به وزارت علوم هستند و مدرک دانشگاهی می‌دهند نیز همان مشکلات آموزشی که در آموزشگاه‌ها وجود دارد دیده می‌شود.

نبود استادانی که دانش کافی داشته باشند تا بتوانند بازیگران حرفه‌ای تربیت کنند از یک سو و مشکلات آموزشی همچون سیلابس‌های قدیمی دروس و به‌روزرسانی نشدن آن‌ها باعث شده است خروجی این مؤسسات نیز مانند خروجی آموزشگاه‌ها مناسب نباشد و صرفاً هر سال بر تعداد فارغ‌التحصیلان رشته‌های هنری و بازیگری افزوده شود، درحالی‌که فضایی برای کار آن‌ها وجود ندارد یا اگر هم بتوانند وارد این عرصه شوند به دلیل نداشتن اطلاعات کافی به‌سرعت از صحنه حذف می‌شوند.

در این گزارش به سراغ نصرالله قادری مدرس و کارگردان، مجید گیاهچی مدرس و کارگردان و یاشار مشیرفر بازیگر رفتیم و با آن‌ها درباره مؤسسات آموزش عالی و چرایی ناکارآمدی آن‌ها در معرفی چهره‌های جدید به عرصه تصویر به گفت‌وگو نشستیم.

به تعداد دانشگاه، مدرس نداریم

نصرالله قادری مدرس و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره عملکرد مؤسسات آموزش عالی رشته هنر و بخصوص بازیگری گفت: مؤسسات آموزش عالی چند دسته هستند. یکسری دولتی که به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می‌شوند و دسته دیگر غیرانتفاعی‌ها هستند. البته که در این میان مدرسه‌ها نیز که بیشتر به کنسرواتوار نزدیک‌اند و هیچ‌کدام نیز بر اساس اصول برنامه‌ریزی نشده‌اند و درنهایت نیز مشخص نیست که دانشجو بر مبنای چه اصولی تربیت شده است، فعالیت دارند. در رشته بازیگری بیشتر از آن که عملی کار کنند، دانشجویان اصول تئوری را می‌خوانند، درحالی‌که همان اصول تئوری را نیز به‌خوبی نمی‌دانند. متأسفانه بعد از انقلاب اسلامی با رشد بی‌اندازه دانشگاه‌ها مواجه شدیم که برای این حجم از دانشگاه نیازمند معلمان خوب بودیم اما سؤال اینجاست که آیا در طی این سال‌ها ما معلم تربیت کردیم؟ بخشی از استادانی که خصلت معلمی دارند مورد توجه واقع نشدند و بخشی هم به‌راحتی وارد این فضا شدند. وقتی به کمیت نگاه کنیم کیفیت نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. بنابراین در حال حاضر به تعداد دانشگاه‌ها معلم نداریم و خروجی نیز به‌تبع خروجی مناسبی نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۹ ، ۱۳:۵۰