اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۱۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

شرکت کادیلاک برای اینکه ثابت کند خودروی جدید خود تحت هیچ شرایطی آب نمی دهد آن را درون یک اکواریوم بزرگ نهاده و از مردم می خواهد به مدت یک ماه این خودرو را تحت نظر بگیرند. این شرکت آمریکایی که تحت تملک شرکت جنرال موتورز است اعلام کرده اگر یک قطره آب وارد این خودرو شد، مردم از خرید این خودرو منصرف شوند که این اقدام با استقبال زیاد مشتریان مواجه شده است. کادیلاک در سال ۲۰۱۰ با فروش بیش از ۱۵۰ هزار خودرو در امریکا رکورد تازه ای در خصوص فروش خودروهای لوکس ثبت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۱
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۴

سریال «شوق پرواز» که از شهریور ماه سال ۱۳۹۰ تا بهمن همان سال و در قالب ۲۴ قسمت روی آنتن شبکه یک سیما رفت. روایتی عاشقانه از زندگی سرلشکر شهید عباس بابایی است.

«شوق پرواز» محصول مشترک «بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما» است که پس از سریال «سیمرغ» دومین تجربه موفق به تصویر کشیدن زندگی قهرمان های دفاع مقدس در سیما بوده است.

شوق پرواز که درامی عاشقانه در ژانر جنگی است پایان عارفانه دارد در قسمت 24 این سریال فراهم شدن مقدمات سفر عباس بابایی و همسرش ملیحه به مکه و علت انصراف عباس از سفر مکه به تصویر کشیده می شود. و در ادامه آخرین ماموریت عباس بابایی با همراهی «خلبان نادری»، ماموریتی که به شهادت خلبان بابایی می انجامد نشان داده می شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۰
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۳

هواپیمای سرگرد رضا ابراهیمی، خلبان نیروی هوایی، هنگام بازگشت از یک عملیات برون مرزی توسط پدافند سنگین یک منطقه ناشناس در خاک عراق مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. رضا در این حادثه دو پایش را از دست می دهد، اما با اصرار خودش، همچنان به کار در نیروی هوایی ادامه می دهد. او قصد دارد محل پدافند ناشناس را شناسایی کند و طرح بمباران کارخانه ساخت مهمات و تجهیزات شیمیایی واقع در‌ آن را بریزد. در این بین سرهنگ سابق، محمودی ـ پدر همسر رضا که در آلمان زندگی می کند ـ برای بردن خانواده دخترش به آلمان، نزد رضا و خانواده اش می آید. رضا با رفتن به آلمان مخالف است و به تدریج با نشان دادن تلاشش برای طرح ریزی انهدام کارخانه، محمودی را که یک خلبان قدیمی نیروی هوایی است، به خود می آورد و در بین داوطلبان قرار می دهد. هنگام شروع عملیات هوایی، یکی از خلبان ها به دلیل مشکلی قادر به شرکت در عملیات نمی شود و محمودی جایش را می گیرد. عملیات انهدام با موفقیت انجام می شود و محمودی که هدایت یکی از هواپیماها را بر عهده دارد، سرانجام با وجودی که هواپیما مورد اصابت قرار گرفته، سالم در فرودگاه به زمین می نشیند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۸

 

حضرت آمنه سلام الله علیها بر مزار حضرت عبدالله، پدر گرامی حضرت محمد صل الله علیه و آله در فیلم محمد رسول الله

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۵

تیزر مرکز خدمات داده اینترنتی تبیان یا دیتاسنتر تبیان (IDC تبیان) در سال ۱۳۸۸ برای موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان تولید و چندین بار از تلویزیون پخش شد.

مشاهد تیزر
 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۸

گروهی از جوانان مسلمان مقیم لندن در محکومیت اهانت‌ها به ساحت پیامبر اعظم(ص) کمپینی به نام «إن‌شاء‌الله» تشکیل دادند تا علاوه بر تبلیغ جذاب دین اسلام در قلب انگلیس، صلح‌دوستی این دین آسمانی را نشان دهند.

«ام احسان» نیز درباره بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر که قرآن کریم را تبلیغ می‌کند، از دیدن آن‌ها بسیار شگفت‌زده شده است و می‌گوید: هنگامی که کلمه «سبحان الله» را در بیلبورد بیرمنگام دیدم، اشک در چشمانم جمع شد، از اینکه عده‌ای این کار را انجام می‌دهند، بسیار مسرور هستم و سعی خواهم کرد که به این پروژه کمک مالی کنم و خداوند به بانیان آن جزای خیر عطا کند.

بر اساس این گزارش، در سطح شهر بیلبورد‌هایی وجود دارد که در آن بینندگان را به نشانی سایتی اینترنتی راهنمایی می‌کند که می‌توانند با ثبت‌نام در آن ترجمه انگلیسی قرآن را به صورت رایگان دریافت کنند، به طوری که کمپین «إن شاء الله» در آگوست سال 2010، 6 هزار مصحف با هزینه 20 هزار یورو، نوامبر همان سال، 12 هزار مصحف با هزینه 40 هزار یورو، ماه آوریل 2011، 25 هزار جلد از مصحف آسمانی با بار مالی 75 هزار یورو، همچنین در نوامبر سال 2011، 12 هزار کتاب قرآن با هزینه 35 هزار یورو به صورت رایگان در انگلیس توزیع کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۲۱:۳۷

مسابقه 103 با هدف ایجاد نشاط، سرگرمی در جامعه و محیط های کاری و سازمانی و رویکرد رقابت، همدلی و آشنایی بیشتر آحاد جامعه، ارتقاء روحیه سازمانی به تهیه کنندگی و کارگردانی آقای حسین فردرو توسط گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید می شود.

مسابقه 103 دومین مسابقه تلویزیونی 100 ایرانی پس از موفقیت مسابقه 101 از شبکه سه سیما است.

مسابقه 100 ایرانی توانسته الگوی جدید و موفقی از یک مسابقه تلویزیونی ارائه نماید برخلاف عرف جهانی که خیلی از شرکت کنندگان در مسابقه هیچ شناختی از همدیگر ندارند و صرفا بر اساس پرداخت حق حضور در مسابقه شرکت کرده اند، کارکنان شرکت، نشان ها و ارگان اند، که حضور این همکاران در کنار یکدیگر در یک برنامه تلویزیونی کمک بسزایی در خلق لحظات شیرین بالاتر از هر جشن سازمانی برایشان می کند.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۴

خلاصه داستان فیلم حق سکوت
میرهاشم طلبه‌ای جوان است که به همراه همسرش فرشته به تازگی توانسته خانه‌ای کوچک بخرد. تهیهٔ پول خانه باعث شده میرهاشم از چک بانکی استفاده کند و حالا چک به دست یک شرخر افتاده است.
کارگردان:
هادی نائیجی
بازیگران:
حسام محمودی، شیرین اسماعیلی، محمد عسگری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۸

خلاصه داستان: سلام بمبئی دومین محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود بعد از اثر همای سعادت و چهارمین اثر قربان محمدپور می باشد. این فیلم دارای مضمونی درام و عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی (دیامیرزا) و یک پسر ایرانی (محمدرضا گلزار) را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و بر حسب اتفاق سر راه همدیگر قرار می گیرند و ناخواسته درگیر مسائل پیچیده ای می شوند که…

محصول: مشترک ایران و هندوستان

موضوع: اجتماعی | درام | عاشقانه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۲

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۵

نکنه با همین چوبا بود که به جون شهید حسن شحاته افتادن!!!

دیدی که خون نا حق پروانه شمع را         چندان امان نداد که شب را سحر کند

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۹:۴۱

شهر نیویورک یکی از پر زرق و برق‌ترین شهرهای دنیا، همیشه از نظر تعداد بیلبوردهای متعدد معروف بوده است.
حالا میدان تایمز(ساعت).Times Sq، یکی از معروف‌ترین میادین دنیا، محل رونمایی گرانترین و بزرگترین بیلبورد دیجیتال جهان شده است.
این بیلبورد روی نمای یک ساختمان در فاصله بین خیابان‌های ۴۵ و ۴۶ پوشش داده شده و
با عرض ۱۰۰ متر، توانسته عنوان گرانترین و بزرگترین بیلبورد دیجیتال جهان را به‌خود اختصاص دهد.

این بیلبورد (آگهی نما) غول آسا که با ۲۴ میلیون ال ای دی – پیکسل، وضوح تصاویرش از بهترین تلویزیون ها هم بیشتر است.
به گفته ی سخنگوی شرکت Clear Channel Spectacular که این مکان را برای برپایی بیلبورد خارق العاده اش کرایه کرده است، این پرده در نوع خود بزرگترین بیلبورد در جهان به شمار می رود. دوربین های به کار رفته در این صفحه هم قادر به شکار صحنه های اطراف و رهگذران و بازپخش آن ها هستند.

مساحت این صفحه یا بیلبورد عظیم ۲۳۰۰ مترمربع است که تقریبا برابر با مساحت زمین بازی فوتبال آمریکایی است. پرده بر نمای ساختمان یک هتل نصب شده و ۱۰۰ متر بلندا دارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۸

یک زن یهودی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، پاسپورت اسرائیلی خود را آتش زد. 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۹

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۴

وطــن یعـــنی کتیبه در دلِ سنگ
تمدن، دین، هنر، تــاریخ، فرهــنگ

وطـــن یعنی همه نیـــک و بهنجار
چه پندار و چه گفتـــار و چه کردار

به رسم آریـایی ها و بخــــتیاران
 به نام نامـی مـردان ایـــــــــــران


Zoroastrian has been the primary and national religion of Iranians before Islam. So, it represents a proud history. And in this tour you can see their temple, their belief and how they worship God.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۹
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۶