اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

قائم مقام مرکز پژوهش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: فعالیت هزاران شبکه ماهواره‌یی علیه مذهب تشیع دلیلی متقن بر حقانیت این مذهب الهی است.

 دکتر احمد پهلوانیان در نشست تخصصی "بررسی تهاجمات رسانه‌یی ضداسلام، راهکارهای مقابله و جایگاه مبلغان و نخبگان جهان اسلام" که در سالن آمفی تئاتر جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس با حضور طلاب ایرانی و غیر ایرانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شبکه‌های ماهواره‌یی علیه هیچ مذهب و دینی فعالیت نمی‌شود، جز اسلام ناب محمدی(ص)، این مهم را دلیلی بر حقانیت مذهب حقه تشیع برشمرد.

 وی به سپهر رسانه‌یی غرب بر علیه اسلام و به خصوص مذهب حقه تشیع اشاره و یادآور شد: از آغاز تاریخ بشر تاکنون شیطان با تمام قدرت خود قصد داشته است تا نور الهی را در قلوب مومنان خاموش کند و هر روز که سپری می‌شود این دشمنی بیشتر نمایان می‌شود.

 بعضی از رسانه‌ها تابلو و ویترین ابلیس علیه تفکر توحیدی هستند

 عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما برخی رسانه‌ها را تابلو و ویترین ابلیس بر علیه تفکر توحیدی و اسلام ناب محمدی دانست و گفت: بخش عمده‌ای از توان ابلیس در حمله به تفکرات حیات‌بخش توحیدی در عرصه رسانه خلاصه می‌شود؛ البته در اهمیت رسانه صحبت کردن در محضر شما علما زیره بردن به کرمان است.

 دکتر پهلوانیان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رسانه‌ها اشاره و یادآور شد: امام خامنه‌ای در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه علمی و نظامی در هر فرصتی که به این موضوع می‌پردازند سخنانی امیدبخش و پرانرژی بیان می‌فرمایند، اما در عرصه رسانه در چند وقت پیش در سخنانی عنوان کرده بودند که "متاسفانه ما تاکنون در عرصه رسانه کم‌کاری کرده‌ایم و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوتر از ما هستند"

مراجع تقلید تشیع مدیران و صاحبان اصلی رسانه در طول تاریخ تشیع بوده‌اند

 وی علما و مراجع عالیقدر جهان تشیع را در طول تاریخ، مدیران و صاحبان رسانه برای تبلیغ مذهب حقه تشیع عنوان کرد و گفت: علما و مراجع مذهب حقه تشیع بیشترین تاثیر را در جهان اسلام از خود به یادگار گذاشته‌اند اما در شرایط کنونی اوضاع تغییر کرده است.

 قائم مقام مرکز پژوهش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود در جمع طلاب و پژوهشگران ایرانی و غیرایرانی جامعه المصطفی(ص) العالمیه مشهد مقدس با تاکید بر سپهر رسانه‌ای غرب بر علیه اسلام و فرهنگ حقه تشیع، خاطر نشان ساخت: رسانه‌هایی که در دنیا بر علیه این مکتب حقه فعالیت می‌کنند به چهار گروه رسانه‌های سرگرمی‌ساز، رسانه‌های خبری، رسانه‌های شو، موسیقی و فیلم‌های مستجهن، رسانه‌های خبری و رسانه‌های به اصطلاح دینی تقسیم می‌شود.

   دکتر پهلوانیان در تبیین عملکرد رسانه‌های سرگرمی‌ساز و نحوه رسوخ به عقاید مخاطبان این رسانه‌ها تاکید کرد: این رسانه‌ها که ظاهری سرگرم‌کننده و به دور از عناد و دشمنی با هر مکتبی هستند، بیشتر به بخش فیلم و سریال و دیگر برنامه‌ها می‌پردازند.

 این فعال عرصه رسانه با بیان اینکه این دست از رسانه‌ها در ظاهر علیه اسلام هیچ تحرکی از خود نشان نمی‌دهند تصریح کرد: اما در حقیقت انسان را از راز اصلی خلقت دور می‌نمایند و دیگر دغدغه اصلی انسان این بیت شعر نیست که «مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک/ چند روزی قفسی ساخته‌ام از بدنم» آری رابطه انسان با خدا عوض می‌شود و به تعبیری دیگر رابطه شیطانی درست می‌شود.

 فیلم‌های طنز دوربین مخفی مصداق بارز استهزا و مسخره کردن دیگرانند

 دکتر پهلوانیان با انتقاد از پخش بعضی فیلم‌های طنز از قبیل دوربین مخفی این گونه فیلم‌ها را مصداق بارز تمسخر، استهزا و مسخره کردن دیگران دانست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی