اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

 

دولت بریتانیا به خاطر حمایت از ساخت فیلم‌های بزرگ در این کشور، دست به یک اقدام تشویقی هزینه بر کرده است.

طبق آماری که اخیرا منتشر شده، دولت بریتانیا سال گذشته 600 میلیون پوند صرف کاهش مالیات پروژه های عظیم سینمایی و تلویزیونی کرده است. این پرداخت در چارچوب 751 میلیون پوندی بوده که خزانه داری به عنوان کاهش مالیات برای فیلم ها، سریال ها، بازی ها، انیمیشن ها و برنامه‌های کودک و نمایش های تئاتری که موفق به پاس کردن «آزمایش فرهنگی» می شوند در نظر گرفته است. اگرچه محتوای دقیق این آزمایش مشخص نیست اما به صورت کلی در این تست محتوای فرهنگی، میزانی که از فیلم در بریتانیا فیلمبرداری شده و البته سهم حضور بازیگران و عوامل بریتانیایی یا اروپایی در نظر گرفته می شود. آمار دولتی نشان می دهد، این عدد از 564 میلیون دلاری که در سال 2015 پرداخت شده بود، حدود یک سوم بیشتر است. این طرح همین طور به ادعای دولت بریتانیا باعث عدم مهاجرت نخبگان هنری و فرهنگی این کشور به مکان های ارزان تر در اروپای شرقی شده و از این حیث بسیار موفق عمل کرده است.

از سوی دیگر شرکت هایی مانند نتفلیکس و آمازون هم به کار در بریتانیا

سال 2015 این عدد 319 میلیون پوند بود. کمک مالیاتی برای سریال های تلویزیونی برای هر اپیزود به 1 میلیون پوند و بیشتر رسید که مجموعا کمک های دولتی در سال گذشته در این حوزه را به عدد 163 میلیون پوند می رساند. یعنی 59 میلیون پوند بیش از سال 2015. در حوزه انیمیشن، مالیات ها از 61.8 میلیون پوند به 49.3 میلیون کاهش پیدا کرده. در میان نمایش های صحنه ای و به 1570 اثر سال گذشته مجموعا 46 میلیون پوند پرداخت شده است. یعنی سه برابر نسبت به سال 2015.

ترغیب شده اند. به طوری که سریال 100 میلیون پوندی «تاج» The Crown با همین کمک های مالیاتی ساخته شد. سال گذشته 175 فیلم متقاضی دریافت کمک های مالیاتی دولت بریتانیا بودند که خزانه داری تا مبلغ 415 میلیون پوند به آنها کمک کرد.

صنعت سرگرمی بریتانیا در همه بخش ها سالانه 2 میلیون شغل ایجاد می کند که این کمک ها باعث تضمین ادامه حیات شرکت های این حوزه می شود. مل استراید مسئول خزانه داری بریتانیا با اعلام این آمار می گوید: «از کارگردان ها تا طراحان بازی های کامپیوتری، رهبران خلاقیت بریتانیا باعث سرافرازی فرهنگ و نوآوری این کشور در داخل و خارج از مرزها می شوند.» همه این ها هزینه های بریتانیا در حوزه فرهنگ را منطقی و قابل فهم می کند. هزینه هایی که البته توقعاتی از سینماگران و هنرمندان را هم به وجود می آورد. دخالت دولت در فرهنگ و ساخت آثار حکومتی در بریتانیا اما اصلا باعث اعتراضات نشده است. نه کسی علیه دخالت دولت در فرهنگ بیانیه منتشر کرده و نه هنرمندی به خاطر دریافت کمک های دولتی و ساخت فیلم حکومتی، درباری لقب گرفته است.
 


 

نظرات (۱)

۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۱۹ فیزیوتراپی در شریعتی
علم فیزیوتراپی همانطور که از نامش پیداست (فیزیو+تراپی) به طور کلی نوعی درمان فیزیکی است ، که با یکی از مهمترین شاخصه های بدن ، یعنی حرکت سروکار دارد. فیزیوتراپی شامل درمانهای متفاوتی است که میتوانیم به درمان با استفاده از دستگاههای مختلف، ورزش درمانی یا تمرین درمانی ، درمانهای دستی ، سوزن خشک و نواربندی عضلانی ، اشاره کنیم. انجام تمامی این روش‌ها برای بهبود حال مراجعین مثل ،‌ ورزشکاران (برای بازگشت به دوران سلامتی و ورزشی حرفه‌ای) ،‌ سالمندان و کسانیکه عمل جراحی ارتوپدی داشته‌اند انجام می‌شود و در بعضی از موارد می‌تواند پس از آسیب دیدگی از انجام عمل جراحی جلوگیری کند.

فیزیوتراپی در شریعتی 
فیزیوتراپی خوب در شریعتی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی