اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

هالیوود در بسیاری از فیلم‌ها مثل آرگو، بدون دخترم هرگز، سنگسار ثریا، پرسپولیس، سی‌صد، خانه‌ای از شن و مه، پزشک و میراث‌دار افسانه عمرخیام ردپایی از ایرانیان را نشان می‌دهد که همه به‌نوعی جنگ‌طلب و خشن هستند حتی آنها در فیلم جدیدشان به نام سامری هم باز سعی کردند از مشخصه‌های مردم ایران بگویند.

شاید خیلی‌ها فیلم سینمایی آرگو را جزء خوش‌ساخت‌ترین فیلم‌ها بدانند اما قطعا به این موضوع اشاره دارند که آرگو فیلمی تبلیغاتی برای ایجاد سیاه‌نمایی‌ها است آنها با ساختن فیلم سعی داشتند ترس از ایرانی‌ها را در دل مردم امریکایی‌ها ایجاد کنند. آنها سعی می‌کنند با بازیگران حرفه‌ای و مشهور مخاطب را جذب کنند و ایرانیان را تهدیدی برای جهان معرفی کنند و ایران هراسی را در مخاطب ایجاد کرد و قدرتی که خودشان دارند را با غلو و اغراق به خورد مردم دهند اما آنها حقیقت را نمی‌گویند بلکه هوشمندانه از لایه دفاعی‌شان با دروغ حفاظت می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۰۱ ، ۱۴:۳۹

فیلم سینمایی «تاپ گان ۲» پس از انعقاد قرارداد میان هالیوود و پنتاگون تولید شده و نیروی دریایی اصرار داشته که در ازای دسترسی پارامونت به تجهیزات نظامی، «نکات کلیدی» مدنظرش در فیلم گنجانده شوند.

یلم «تاپ گان: ماوریک» که اخیراً روی پرده سینماهای آمریکا رفته است، دنباله فیلم «تاپ گان» (۱۹۸۶) است که تام کروز در آن نقش سروان پیتر ماوریک میچل، مربی خلبانی برنامه آموزشی ممتاز نیروی هوایی ایالات متحده تحت عنوان «تاپ گان» را بازی می‌کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۰۱ ، ۱۴:۰۶

گرچه سهم زنان از سینمای دفاع مقدس هم طراز با نقش واقعی آنان در جنگ هشت ساله نیست اما بازی‌های درخشان همین معدود آثار را نمی‌توان نادیده گرفت.

 بی‌شک زنان، کنشگران بلامنازعی در جریان جنگ هشت ساله ایران و عراق بودند؛ کنشگرانی که از حمایت های بی پایان در پشت جبهه ها تا حضور قدرتمند در خط مقدم را تجربه کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۰۱ ، ۱۴:۲۷