اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

شبکه «من و تو» چهره‌های موثر خودش را طی دو سال اخیر از دست داده است و شمار فراوانی از فعالان این شبکه جذب شبکه اینترنشنال شده‌اند.

«کیوان عباسی» که در ادوار مختلف اقدام به بازآفرینی ساختار شبکه‌اش کرده است، در یک سال گذشته به دنبال جذب بسیاری از چهره‌های داخل کشور بود. عباسی تلاش می‌کند سلبریتی‌های داخلی چندکاره که قابلیت‌های مختلفی دارند را جذب شبکه‌اش کند و در این فرآیند او به دنبال جذب چهره‌هایی است که  که توانایی اجرا، بازیگری، خوانندگی داشته باشند.

 

  پس از اتفاقات اخیر و اینکه سلبریتی‌ها متوجه شدند قراردادهای تلویزیون «من و تو» در دور جدید فعالیت‌هایش بیش از ۵۰ هزار یورو است،  بسیاری تقاضای خود را برای مجریان و مدیران شبکه من و تو ارسال کردند، غافل از اینکه عباسی شکارچی خوبی است و برای انتخاب هر چهره یک برنامه ریزی بلند مدت را ترتیب داده است.

  استفاده ظاهری از سلبریتی‌های در مقام برنامه ساز و مجری  هدف اصلی کیوان عباسی گرداننده شبکه پول محور من و تو نیست. او اخیرا «احسان کرمی» بازیگر، خواننده و مجری سابق سیما را جذب این شبکه کرده است.

افشای ماموریت  در شبکه من و تو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۰۱ ، ۲۱:۳۵

درست همزمان با اوج‌گیری تبلیغات سنگین بلوک رسانه‌ای غرب علیه روسیه و ایران و دعاوی مطروحه درباره همکاری این دو کشور علیه اوکراین، بازی جدیداین مجموعه مشهور با آنتاگونیست ایرانی-روسی انتشار می یابد.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای دنیا و مشهورترین بازی تفنگی در بین گیمرهای حرفه‌ای، بلاتردید فرنچایز «Call of Duty» یا «ندای وظیفه»  است. یک بازی جدید از این مجموعه در روزهای آینده رسما به بازر عرضه خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۰۱ ، ۲۱:۱۸