اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

معرفی بازی رایانه ای گرشاسپ

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷ ب.ظ

"گرشاسپ" محصول سال 1389  ایران، براساس داستان های کهن شاهنامه و شخصیت های افسانه ای، گیم پلی فوق العاده و داستان جذاب گرشاسپ،نقطه ی عطفی در صنعت بازی سازی بود.

گرشاسب روایتی اسطوره‌ای از پهلوانان ایران باستان و برداشتی از منظومه حماسی گرشاسب‌نامه نوشته حکیم اسدی طوسی است. تولید این بازی رایانه‌ای نزدیک به سه سال به طول انجامید و با سرمایه‌گذاری مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و استودیو بازی‌سازی فن افزار شریف انجام شد.

این بازی رایانه‌ای در چهار مرحله دهکده، جنگل، کوهستان، دژ هیتاسپ و با 16 شخصیت از پهلوانان و دیوان و به شکل سوم شخص و با دوربین سینما‌تیک تولید شده است.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، پیش از این نیز بازی‌های شمشیر نادر، عصر پهلوانان و روئین‌تن را از متون کهن و تاریخ کشورمان روانه بازار کرده است.

بازی رایانه ای گرشاسب در چهارمین جشنواره رسانه های دیجیتال رتبه دوم بهترین بازی رایانه شخصی از دیدگاه هنری را بدست آورد.
گنجینه افسانه های ایران باستان به عنوان کهن ترین اساطیر کره زمین ، نمایانگر فرهنگ باستانی غنی ، آداب و رسوم و ادبیات هویت بخش و داستانهای سرشار از هیجان و نکات آموزنده ایران زمین بوده و در پهنه رسانه ای زمان حاضر کمتر بازآفرینی و مصور شده است .
بازی رایانه ای گرشاسپ یک بازآفرینی نمادین با رویکرد معناگرا و عملگرا در فضای اسطوره ای ایران باستان مبتنی بر منظومه حماسی گرشاسپ نامه نوشته اسدی طوسی است که در آن عمده عناصر تصویری حاصل گداخت منابع تاریخی و کتیبه های سنگی باستانی موجود در کشور در کوره تخیل خالقان این اثر می باشد.
گرشاسپ – گرز ثریت، یک بازی اکشن سوم شخص است و روند کلی بازی بر اساس پیکارهای پهلوان اصلی بازی گرشاسپ و رویارویی او با نیروهای اهریمنی می باشد. مبارزات تن به تن، حل معما و کشف فضاهای سرزمین خونیراث از عناصر اصلی این بازی است.
سبک این بازی اکشن سوم شخص است و توسط شرکت فنی مهندسی فن افزار شریف تولید شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی