اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دکتر سید محمدرضا خوشرو کارشناس ارتباطات و رسانه های جمعی هم در این برنامه گفت: بستر فراهم شده در فضای مجازی اعتراض های اقتصادی شماری از مردم را تبدیل به اغتشاش کرد.
وی افزود: از مجموع هشتگ هایی که در توییتر با عنوان "
تظاهرات سراسری" ترند شد 74 درصدش در خارج از کشور و 27 درصد آن از عربستان صورت گرفته بود.
کارشناس ارتباطات و رسانه های جمعی گفت: 35 درصد از پروفایل هایی که هشتگ تظاهرات سراسری را کار کرده بودند پروفایل های
عربی، عبری و انگلیسی داشتند اما هشتگ هایشان را به زبان فارسی می زدند.
خوشرو با بیان اینکه آنچه که در چند روز گذشته در فضای مجازی صورت گرفت جنگ رسانه ای واقعی علیه ملت ایران بود افزود: مردم باید با افزایش سواد رسانه ای این ترفند ها را به خوبی بشناسند و رفتارشان را متناسب با آن انجام دهند.

وی گفت: برخی از کانال های تلگرامی در چند روز اخیر با استفاده از تکنیک هایی از جمله دروغ بزرگ و بمباران خبری تلاش کردند تا اعتراض اولیه را به اغتشاش بکشانند و آشوب ها را گسترش دهند.
کارشناس ارتباطات و رسانه های جمعی افزود: با این روش ها این کانال ها موارد اعتراضی اصلی مردم به گرانی ها، تورم و اشتغال را در فضای مجازی گم کردند.
خوشرو گفت: چند روز اخیر نشان داد که آنان که مدعی اطلاع رسانی درست و حرفه ای هستند به هیچ وجه بی طرف نیستند.
وی افزود: در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا وقتی برای دولت آن کشور مشکلاتی ایجاد می شود محدودیت های شدیدی در فضای مجازی ایجاد می کنند.
کارشناس ارتباطات و رسانه های جمعی گفت: بسیاری از شبکه های ماهواره ای می دانند که آنچه که در چند روز اخیر در ایران گذشته است به جایی نمی رسد لذا در پی هویت بخشی به آشوب طلبان هستند.
خوشرو افزود: رسانه های فارسی زبان با وجود ادعای حرفه ای بودن به روش های غیر حرفه ای در اطلاع رسانی متوسل شده اند.

.......

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: آشوب‌های اخیر باعث همگرایی بیشتر آمریکا و اروپا علیه ملت ایران شد.

کاظم جلالی افزود: آشوب های اخیر در برخی مناطق کشور بدون شک دارای آثار بین المللی فراوانی علیه ملت ایران است و از جمله آن می توان به نزدیک تر شدن آمریکا و اروپا برای صدور قطعنامه های جدید علیه ملت ایران اشاره کرد.
وی گفت: اگر چه مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و حق اعتراض هم دارند اما باید دانست که اغتشاش و آشوب زیبنده فرهنگ مردم ایران نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: ایران به قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شده است و این مهم حسادت هایی را داشته است و به همین خاطر سعودی ها که ناکام اصلی در منطقه هستند قصد انتقام گیری از جمهوری اسلامی ایران را دارند.
جلالی گفت: متاسفانه هر گاه اقتدار ملی کشور در اوج قرار دارد برخی ها با ضربات داخلی به نظام آسیب می رسانند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم در ارتباط تلفنی با این برنامه گفت: آشوب های اخیر در کشور ریشه خارجی دارد و بدون شک مثلث آمریکا، صهیونیست ها و سعودی ها در ایجاد ناآرامی در مناطقی از ایران دخیل هستند.
محمدمهدی برومندی افزود: ایران در میان منطقه ای بی ثبات کشوری امن است که توانسته نقشه های این مثلث را علیه اسلام و محور مقاومت به هم بزند.
وی گفت: پیشتر سعودی ها تهدید کرده بودند که باید ناآرامی ها را به خیابان های ایران کشاند.
برومندی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تحولات اخیر کشور را در ابعاد داخلی و خارجی رصد می کند.
مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی هم در ارتباط تلفنی با این برنامه گفت: جریان هایی که مترصد استفاده از فرصت هایی برای ضربه زدن به کشور هستند از اعتراض های مربوط به مشکلات اقتصادی و معیشتی سوء استفاده و اعتراض های مردمی را با شعارهای ساختار شکنانه منحرف کردند.
وی افزود: اینک شعارها منحرف شده و اقدامات خشونت آمیز شده است که هیچ سنخیتی با مطالبات اقتصادی ندارد.
فضائلی با اشاره به فتنه 88 و آسیب شناسی طراحان آن از علت های شکست این فتنه گفت: در آن سال دشمنان نظام تلاش کردند تا آشوب ها را به شهرهای دیگر به جزء تهران و مناطق محروم کشور بکشانند که موفق نشدند از این رو برای اجرایی کردن آن طرح در فتنه جدید از پیش برنامه ریزی کردند.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: برخی شواهد وجود دارد که نشان می دهد ایجاد آشوب ها و اغتشاشات جدید در کشور از قبل سازماندهی شده است.

دیدن ویدئو برنامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی