اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی از جمله طلاق گفت: هنر می تواند در خدمت سلامت اجتماعی و ترویج ارزش‌ها باشد و زندگی اهل بیت(ع) و اصحاب آن‌ها نمونه‌های خوبی برای دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر است.
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر هنرمندان در جامعه باید دیده شود زیرا آن ها می خواهند با هنر خود به جامعه و مردم خدمت کنند.

بر اساس این گزارش آیت الله جوادی آملی در این دیدار با تاکید بر ارتباط متواضعانه مدیران با مردم و جایگاه بلند خدمت به مردم در قرآن و گفتار اهل بیت(ع) گفت: رعایت ادب و تواضع با اهل هنر و ادب ضروری است.

حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی از جمله طلاق ادامه داد: خانواده های سنتی در گذشته بیشتر به تحکیم خانواده توجه داشتند و محبت میان زن و مرد بیشتر بود. بنابراین باید علل طلاق را در جامعه شناسایی و راه های مودت و تحکیم خانواده را پیدا کنیم.

وی بر استفاده از ظرفیت های هنر در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: هنر می تواند در خدمت سلامت اجتماعی و ترویج ارزش‌ها باشد و زندگی اهل بیت(ع) و اصحاب آن‌ها نمونه‌های خوبی برای دست اندرکاران حوزه  فرهنگ و هنر است.

در این دیدار سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجموعه فعالیت ها و روند اجرایی اقدامات این وزارتخانه در طول دولت های یازدهم و نیز گزارش اقدامات ١٠٠ روزه در دولت دوازدهم را ارائه داد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی