اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

رئیس جدید موسسه جهانی ولایت گفت: شبکه ولایت باید در حد حوزه علمیه ارتقا داده شود و هر فردی که در طلب آشنایی با شیعه باشد به این شبکه مراجعه کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی در مراسم معارفه رئیس جدید موسسه جهانی ولایت که ظهر امروز در قم برگزار شد، با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر (ع) اظهارداشت: به چیزی‌ مانند مسئله ولایت امر نشده و این فرمان هم اغراق و مبالغه نیست.
رئیس جدید موسسه جهانی ولایت گفت: شبکه ولایت برای تبیین و گسترش پیام بزرگ الهی، یعنی ولایت گام برمی‌دارد که بسیار ارزنده بوده و
اقدامات حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی نیز در این 8 سال ارزنده بوده و تمام زندگی و عمر خود را در این زمینه قرارداده است.
مدیر شبکه جهانی ولایت تأکید کرد: بنده به مدت دو سال همکاری، همفکری، و تعامل مناسبت با این شبکه داشته‌ام در دوران جدید مدیریت نیز حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی نیز وجود ارزشمند علمی خود را در این زمینه قرار خواهد داد.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رفعتی ادامه داد: باید تراز برنامه‌های شبکه ولایت را در طول 2 سال آینده به ترازی مطلوب برسانیم که نیازمند همکاری و همدلی تمام دغدغه مندان این عرصه است.
وی عنوان کرد: شبکه ولایت باید به شبکه‌ای در حد حوزه علمیه ارتقا داده شود و هر فردی که در طلب آشنایی با شیعه باشد، به این شبکه مراجعه کند، همچنین در کنار تبیین شبهات باید اسلام اصیل و ناب نیز در آن مطرح شود.
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رفعتی تأکید کرد: امامت و ولایت باید به بهترین نحو در این شبکه بیان شود، چراکه اگر سخن اهل بیت(ع) به مردم برسد، مردم به‌طرف اهل‌بیت (ع)سوق پیدا خواهند کرد.
مدیر شبکه جهانی ولایت تصریح کرد: پاسخ‌گویی به شبهات باید بدون توهین،  افراط و عدول از سیره اهل‌بیت(ع) انجام شود که نتیجه آن‌هم عدم آسیب زدن به شیعه و مقام ولایت است.
وی تأکید کرد: پاسخ‌گویی به شبهات باید مستند، مستدل و قوی باشد همچنین توسعه شبکه‌ها به زبان‌های مختلف ازجمله انگلیسی از سیاست‌های مهم شبکه ولایت خواهد بود.

عکس های مراسم تودیع و معارفه

 

مطالب مرتبط:

-  تغییر در مدیریت شبکه جهانی ولایت وابسته به حضرت آیت الله مکارم شیرازی

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رفعتی در مراسم تودیع و معارفه روساء موسسه جهانی ولایت: شبکه جهانی ولایت درتراز حوزه علمیه ارتقا می یابد

- ابلاغ حکم رییس جدید موسسه جهانی ولایت توسط حضرت آیت الله مکارم شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی