اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

موسسه جهانی ولایت تحت اشراف حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی که در سال گذشته موفق به کسب اولین مجوز رسمی به عنوان یک شبکه ماهواره ای غیردولتی از شورای عالی انقلاب فرهنگی شد. شاهد تغییر با واگذاری مسئولیت اجرایی شبکه جهانی ولایت توسط  آیت الله حسینی قزوینی که 8 سال مسئولیت ریاست این شبکه را بعهده داشتند شد.

آیت الله حسینی قزوینی در نامه به محضر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

 محضر مبارک مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله الوارف
 با عرض سلام و آرزوی سلامتی و دوام توفیقات حضرتعالی؛ آن مرجع بزرگوار به خوبی استحضار دارید که این جانب نزدیک به هشت سال، همه ی تلاش خود را صرف تاسیس، راه اندازی و مدیریت مجموعه شبکه های ولایت کرده و مال، سلامتی، آبرو و زندگیم را فدای این مسیر نورانی و خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نموده ام. مسیری که پیمودنش، رسانه ی جهانی ولایت را از صفر به وضعیت بالنده کنونی رسانده و به لطف خداوند متعال، موفقیت های چشمگیری را در عرصه ی نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و پاسخگویی به شبهات مخالفین و معاندین، به ویژه وهابیت تکفیری، رقم زده؛ به طوری که امروز جایگاه ویژه ی بین المللی شبکه، بر کسی پوشیده نیست و بحق می توان گفت: در دوران گسترش رسانه های استعماری و دشمنان تشیع، شبکه ی ولایت به زبان گویای شیعه مبدل شده است.

اما از آن جا که در حال حاضر، شبکه جهانی ولایت به بلوغ شایسته ی خود رسیده و از طرفی این جانب در طول این مدت، از بسیاری از فعالیت های علمی باز مانده و همچنین تعداد زیادی از تالیفاتم آماده ی چاپ و نشر شده و نیاز به بازبینی نهایی این جانب دارد، با کسب اجازه از محضر شریفتان، از مدیریت مجموعه شبکه های ولایت استعفا می دهم و از حضرتعالی درخواست می نمایم که مدیری آگاه، متدین، دلسوز و متخصصی به امور رسانه را انتخاب فرمایید تا بتواند این کشتی نجات بخش را، در دریای متلاطم دنیای شبهه زده و دین ستیز کنونی، بنحو احسن اداره نماید. در پایان از همه ی حمایت های مادی و معنوی آن مرجع بزرگوار از شبکه جهانی ولایت، تشکر نموده و به استحضار می رساند تا حد امکان در خدمت مرجعیت محترم شیعه، در هر سنگری که صلاح بدانند، هستم؛ چرا که باور دارم، در عصر غیبت، حفظ شئون مرجعیت و خدمت به آن جایگاه، از اهم واجبات است. 
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

ارادتمند - سید محمد حسینی قزوینی

8 آبان ماه حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با واگزاری مسئولیت اجرایی شبکه جهانی ولایت توسط آیت الله حسینی قزوینی موافقت کردند و معظم له ایشان را به سمت مشاور رسانه ای خود در موسسه جهانی ولایت و حفظ استمرار حضور در هیئت امناء این موسسه منصوب کردند.

 حال هیئت امناء موسسه جهانی ولایت مسئولیت انتخاب رییس جدید این شبکه را بر عهد دارد.

گفتنی است شبکه جهانی ولایت شبکه‌ی مستقل تلویزیونی غیردولتی و غیرانتفاعی تحت اشراف مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مدظله العالی است که در سال 1389 هـ.ش بهمنظور نشر معارف مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و دفاع از مبانی نظری اندیشه های متعالی اسلام ناب، با روش های عقلانی و منطقی پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی، راه اندازی شده است.

مطالب مرتبط:

-  حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رفعتی در مراسم تودیع و معارفه روساء موسسه جهانی ولایت: شبکه جهانی ولایت درتراز حوزه علمیه ارتقا می یابد

- ابلاغ حکم رییس جدید موسسه جهانی ولایت توسط حضرت آیت الله مکارم شیرازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی