اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بررسی «جای خالی قهرمان در سینما»

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۲۲ ب.ظ

این هفته در برنامه «فار۳۰نما» مبحث «جای خالی قهرمان در سینما» در خبرگزاری فارس با حضور فریدون جیرانی و کیوان امجدیان مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

در برنامه «فار30نما» امروز مبحث «جای خالی قهرمان در سینما» در خبرگزاری فارس مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

 برنامه «فار30نما» در استودیوی اختصاصی این خبرگزاری روز دوشنبه 8 آبان ساعت 15 به صورت زنده و با اجرای محمد نجفی‌زاده پخش خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در این برنامه فریدون جیرانی «کارگردان»، کیوان امجدیان «نویسنده و منتقد» حضور خواهند داشت.

این برنامه سینمایی تلاش دارد در هر قسمت از چهره‌های متخصص و شناخته شده سینمایی استفاده کند و به بحث‌های روز سینمایی و همچنین چالش‌هایی که وجود دارد بپردازد.

برنامه «فار30نما» به منظور ارتباط بی‌واسطه و صریح‌تر با مخاطب به صورت زنده پخش خواهد شد و در روزهای بعد، مشروح برنامه به صورت تصویری و مکتوب روی خروجی خبرگزاری قرار خواهد گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی