اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

شاهکار سینمایی" ایستاده در غبار"

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ

خلاصه فیلم:

احمد که عصیان نوجوانی اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می شود که باید در دروازه های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ ها دور از مرز ایران رقم می خورد.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» اولین ساخته محمدحسین مهدویان که 19 خرداد ماه 95 اکران شد. به زندگی حاج احمد متوسلیان، فرمانده جاویدالاثر لشگر محمد رسول الله (ص) از دوران کودکی تا سال‌های حضور در جبهه‌های جنگ و مفقود شدنش را روایت می‌کند. این فیلم محصول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج است. در «ایستاده در غبار» از صدای بسیاری از شهیدان که از زمان جنگ به جا مانده استفاده شده است.

فیلم «ایستاده در غبار» در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه اول سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم جایزه ویژه هیئت داوران بخش نگاه نو و سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین طراحی صحنه و لباس و بهترین جلوه میدانی را کسب کرد و در بخش های بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان، بهترین تدوین، بهترین صدا و بهترین چهره پردازی نامزد دریافت سیمرغ  بلورین جشنواره فجر بود.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی