اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

نقد مسابقه آب و تاب

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۳ ق.ظ

جمعه گذشته اولین قسمت از مسابقه آب و تاب از مجموعه بزرگ آب و تاب از آنتن صدا و سیما مرکز قم پخش شد.

این مسابقه که بنام یک برند تجاری"مجموعه آب و تاب"تولید و پخش می شود، یکی از بزرگترین پروژه های میدانی سیمای مرکز قم نور است که سهم بسزایی در برجسته سازی نام این مجموعه بزرگ آبی در سطح سرزمین موج های آبی مشهد و ایجاد شور، نشاط و امید بخشی به فضای عمومی قم می تواند ایفا کند.

این مسابقه در عین نوآورانه بودن از چند مشکل در قسمت اول رنج میبرد که در صورت رفع می تواند تبدیل به مسابقه ای تلویزیونی در رده ملی تبدیل شود.

در قسمت اول مسابقه آب و تاب دوربین تحرک لازم برای نشان دادن هیجان مسابقه را نداشت و دائم از تیم ها جا می ماند. حضور و همراهی زائد دو چهره با اصطلاح طنز با بازی در تیپ پیرمرد عصا بدست وسط یک بازی مهیج آنهم با لهجه ای نونور و ابداعی بنام لهجه قمی!! از دیگر مشکلات این مسابقه بود که برای بیننده تلویزیونی زدگی ایجاد می کرد که با صحبتی که با جناب حلوایی تهیه کننده محترم مسابقه بود  این دو مشکل از قسمت 3 به بعد اصلاح شده است.

مشکل دیگر علاقه افراطی مجریان برنامه به استفاده از کلمه دکتر است. مخاطبی که برنامه را می بینند دنبال جذابیت اند و لزومی ندارد که دائم به بیننده منتقل کنیم که این برنامه توسط "مجری دکتر" اداره می شود. گو اینکه در عرف خبر نیز این القاب حذف می شود.

همزمانی این مسابقه با مسابقه آب و آتش شبکه نسیم نیز جالب است، با این تفاوت که اینجا هزینه ها استانی و آنجا ملی و کشوری است.

.............

سایت سیمای نور مسابقه آب و تاب را اینگونه معرفی کرده است:

مسابقه «آب و تاب» جمعه ها ساعت 22:10 و تکرار آن دوشنبه ها ساعت 19:15 از سیمای نور پخش خواهد شد.

این مسابقه پرهیجان دارای سه مرحله می باشد که هر گروهی که در این 3 مرحله زمان کمتری را طی کند برننده خواهد شد. در این سه مرحله 3 فاکتور مهم سرعت، قدرت، دقت گنجانده شده است.

ضبط این برانامه با 9 دوربین از عوامل چشمگیر بودن این مسابقه تلوزیونی است.

حضور دو بازیگر طنز در این مسابقه و آیتم خواننده باعث جذاب تر شدن این برنامه شده است.

 تهیه کننده و طراح: محمد مهدی حلوایی
 مجری: دکتر مهدی راونجی
 کارشناس داوری: دکتر قدرت الله باقری

نظرات (۱)

بسیار عالی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی