حاکمان خلیج که خدایان خود را حمل می کنند 😍
حاکمان خلیج که خدایان خود را حمل می کنند 😍
هفته گذشته «خالد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان سعودی با رهبر انقلاب و رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.
در این دیدار رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: اینکه برادران در منطقه با هم همکاری داشته باشند و به یکدیگر کمک کنند بسیار بهتر از تکیه به دیگران است.
نتیجه این دیدار تاکید بر روی محوری برادری در روابط دپیلماتیک هر دو کشور بود.
بخشی از برنامه درنگ با اجرای محسن افشانی که با گوشی موبایل ضبط شده بود به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و برخی رسانهها، پخش این آیتم را ضد امنیتی توصیف کردند.
«دنیای ژوراسیک: قلمرو» عنوان پرهزینهترین فیلم تاریخ سینما را با هزینه ۴۶۵ میلیون دلار، از آن خود کرد.
به گزارش مهر به نقل از ورلد آف ریل، گزارشهای مالیاتی که به تازگی در بریتانیا منتشر شده، نشان میدهد «دنیای ژوراسیک: قلمرو» عنوان پرهزینهترین فیلم تاریخ سینما را مال خود کرده است.
طبق گزارشهای فوربس و گاردین، این فیلم که سال ۲۰۲۲ ساخته شده و فیلم پایانی سهگانه «دنیای ژوراسیک» و ششمین قسمت از کل مجموعه است، با هزینه سرسامآور ۵۸۴ میلیون دلاری تولید شده است. این رقم با اختلاف کمی از فیلم رکورددار قبلی یعنی «جنگ ستارگان: نیرو برمیخیزد» که هزینه تخمینی ساخت آن ۵۱۲ میلیون دلار گزارش شده بود، جلو زده است.
برج باغ آگورا یک مجتمع مسکونی مجلل سازگار با محیط زیست در منطقه XinYin ، شهر تایپه، تایوان می باشد. در نوامبر سال 2010، شرکت Vincent Callebaut Architectures SARL برنده مناقصه برای ساخت این برج شد. این سازه عمودی الهام بخش ساختار مارپیچی دوگانه DNA است. باغ آگورا با سطح 42.335.34 متر مربع و 20 طبقه شامل 40 آپارتمان لوکس به همراه امکانات ویژه می باشد. هر یک از آپارتمان های این برج با مساحت 540 متر مربع، یک دیوار سبز اختصاصی دارند. در عین حال هیچ ستونی در داخل آنها وجود ندارد و اتصالات سازه ای از طریق دو ستون مارپیچی بزرگ برقرار می شود. بالکن ها در هر طبقه با گیاهان، باغ های سرسبز و درختان میوه پوشانده شده اند و به ساکنان این امکان را میدهد که مواد غذایی خود را پرورش دهند.
دکتر کمیل خجسته: رسانه درصورت عدم تغییر نسل و فناوری در ایران حذف میشود
کمیل خجسته پژوهشگر و فعال رسانه درباره پیوند حوزه فناوری و رسانه با زندگی روزمره گفت: در دوران حاضر حیات رسانه به توسعه بستگی دارد. این میان رسانهای قدرتمند است که در حال خلق سرویس، فناوری و خدمات جدید به مخاطب باشد. در غیر اینصورت در جریان یک رقابت بزرگ آرام آرام حذف میشود.
وی افزود: باید به ایننکته توجه کرد که نسلهای مختلف رسانه در حال تغییر هستند. به عنوان مثال در دهه ۹۰ میلادی مسئله اصلی رسانه خبر اول بود، بعد از مدتی با تغییر فناوری موضوع و مسئله رسانه تغییر کرد. دیگر موضوع به شنیده شدن روایت تغییر مسیر داد و از مقطعی این شنیده و دیده شدن رخدادها بود که اولویت پیدا کرد.
سی سال از تأسیس مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما در قم میگذرد؛ نهادی که با هدف پیوند دین و رسانه شکل گرفت و اکنون با تغییراتی ساختاری به «اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه» تبدیل شده است. انتصاب دکتر حامد حجتی به مدیریت این مجموعه، امیدها را برای تحولی جدی در مسیر پژوهشهای دینی رسانهای افزایش داده است. اما آیا این انتظارات، واقعبینانه است؟
عارفه معماریان/ صبا؛ در دورهای زندگی میکنیم که دیده شدن، بسیار آسانتر از ماندن است. پلتفرمهای نمایش خانگی با ریتمی سریع، به دنبال کشف چهرههای تازهاند؛ بازیگرانی که با یکی دو سکانس جذاب یا حتی صرفاً با چهره و نوع پوشش، به شهرت میرسند. اما این شهرت، عمر طولانی ندارد. بازیگر جوانی که دیروز ستارهی فضای مجازی شده بود، امروز در پروژهای سطحی بازی میکند و فردا نامش فراموش میشود.
ستارهسازی واقعی، نیازمند پشتوانهایست از تربیت بازیگر، انتخاب نقش مناسب، هدایت کارگردان و مهمتر از همه، مدیریت رسانهای تدریجی. چیزی که پلتفرمها یا به آن توجه ندارند یا فرصت اجرای آن را ندارند. بازیگر نوظهور، بدون آموزش درست، بدون کارنامه تئاتری یا تجربهی زیستهی هنری، به ناگاه در مرکز توجه قرار میگیرد و همزمان با شهرت، زیر فشار مقایسه و انتقاد قرار میگیرد.
پلتفرم شیدا به عنوان جدیترین رقیبِ پلتفرمهای جریان اصلی شناخته میشود و با ساختن انیمیشن و خرید حق پخش نمایش هفتخوان اسفندیار قدمهای بلندپروازانهای را در راه تولید آثار برداشته است.
طبقهای که در آن مدیران و گردانندگان نمایش خانگی مملکت ساکن شدهاند و به جرئت میتوان گفت بخش مهمی از سبد فراغت، سرگرمی و فرهنگ خانوادههای ایرانی را برعهده گرفتهاند. برای آغاز ماجرای مالکیت پلتفرمها، اول به سراغ تازهواردها میرویم و با پلتفرمی کار را شروع میکنیم که در چند روز اخیر با خبرهایی از تولیدات تازهاش بر سر زبانها افتاده.