هر آنچه از دیجی کالا نمی دانید
دیجیکالا مرجع تخصصی فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروههای مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بینظیر در دیجیکالا عرضه میشوند. دیجیکالا با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بیطرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را میکند. کاربران و مشتریان دیجیکالا میتوانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجیکالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجیکالاست.
- سایت: www.digikala.com
- سال تاسیس: ۱۳۸۵
- تعداد نفرات: بیشاز 4,5۰۰ نفر
- صنعت: تجارت الکترونیک/ خدمات آنلاین
شرکت دیجی کالا با شروع فعالیت حرفهای خود در سال ۸۴، سازوکاری جدید را در فروش کالا آغاز کرده است که گامی نوین در تحقق خریدی امن، ارزان و باکیفیت بوده است.
هوشمندی انسانها، آنها را مجاب میکند با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانهتر و امروزیتر زندگی کنند و زندگی امروزی، بیگمان خرید به روشهای نوتر و البته لذتبخشتری را میطلبد.
بسیاری از مردم، این شرکت را پیشروی دنیای فناوری اطلاعات کشور و مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران میدانند و بهطور قطع کمتر کسی را میتوان یافت که خرید اینترنتی انجام داده و اسم این فروشگاه را نشنیده باشد.
دیجی کالا با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار فروش اینترنتی کالا و همچنین تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، همواره همراهی مطمئن برای مشتریان خود است و گروههای مختلف کالا مانند کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی را با تنوعی بینظیر عرضه میکند.
همچنین وبسایت این شرکت با ارائه بررسی و تحلیلهای بیطرفانه سعی میکند تا در کنار اطمینان، حق انتخاب بسیار بالایی را برای مشتریهای خود به ارمغان آورد.
به بیان دیگر، یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی این شرکت، فراهم کردن شرایطی است که مشتری بتواند با اطلاعاتی کامل نسبت به خرید کالا اقدام کند.
به عقیده اعضای تیم دیجی کالا «همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی کالاست.»
تاریخچه و داستان رشد
دوقلوهای محمدی در سال ۱۳۸۴ برای خرید دوربین دیجیتال و بعد از جستجوهای بسیار در اینترنت، دوربین مورد نظر خود را از خیابان جمهوری تهران خریداری کردند؛ اما بعد از چند روز پی بردند که لنز روی دوربین، دست دوم و تعمیری است.
بعد از آن، این دو برادر با هدف ایجاد فروشگاهی مطمئن همراه با ارائه اطلاعات درست، اقدام به راهاندازی دیجی کالا کردند.
این شرکت با سرمایه شخصی ۲۰ میلیونی و با ۵ پرسنل فعالیت حرفهای خود را آغاز کرده است که در حال حاضر، بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران است که روزانه میزبان بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده و همچنین ۷۰ درصد از سهم فروش بازار آنلاین در ایران است.
میتوان گفت که دیجی کالا به عنوان یک برند تراز اول فروشگاهی، جایگاهی دارد که به این راحتیها هیچ مارکت آنلاین دیگری نمیتواند آن را تهدید کند.
فرهنگ سازمانی
دیجی کالا را تیمی از جوانان خلاق و با انگیزه تشکیل میدهد که همواره بهدنبال راهی برای بهبود فرآیند خدمات هستند و اعضای «تیم دیجی کالا» بر این عقیده هستند که عملکرد سازمان هنگامی به بیشترین میزان بازدهی خود میرسد که مبتنی بر مدیریت، بهاشتراک گذاشتن و یادگیری دانش و نوآوری باشد.
این شرکت کارکنان خودرا با ارزشترین داراییهای خود میداند؛ از اینرو محیط پویای این شرکت بستری مناسب را برای توسعه مهارتهای فردی پرسنل ایجاد میکند تا منافع شرکت و کارکنان در یک مسیر قرار گیرد.
در کنار اینها، سلامت کارکنان این مجموعه برای مدیران در اولویت قرار دارد و دیجی کالا با درنظر گرفتن مزایا و برنامههای حمایتی سعی در ارتقاء سلامت کارکنان خود دارند.