اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

تریلر فصل دوم سریال هانا Hanna منتشر شد

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۹ ب.ظ

آمازون پرایم اولین تریلر از فصل دوم سریال Hanna «هانا» براساس فیلم اکشن موفق محصول ۲۰۱۱ را منتشر کرد. در این تریلر هانا را می‌بینیم که به زادگاهش برگشته، جایی که چیزهای زیادی درباره گذشته و خواهرانش متوجه می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هانا که تمام عمر خود را در جنگلی در شمال لهستان گذرانده است، وارد یک توطئه پیچیده می‌شود و باید جنگل را به منظور تجربه زندگی ترک کند، اما سپس توسط افرادی که از گذشته و قابلیت‌های او مطلع هستند مورد تعقیب قرار می‌گیرد.

دیوید فار نویسنده فیلم اصلی، نویسندگی این سریال را هم برعهده دارد که داستان دختر جوانی با مهارت‌های فوق‌العاده را دنبال می‌کند، جایی که او در حال فرار از دست یک مامور مخفی سازمان سیا است و سعی می‌کند حقایقی درباره گذشته خودش را آشکار کند.

تمام هشت اپیزود فصل دوم سریال Hanna در تاریخ ۳ ژوئیه (۱۳ تیر) پخش خواهند شد.
دیدن تلیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی