اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

انفجار در مرکز تبیان افغانستان توسط داعش

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۴۰ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ برخى منابع امنیتى گفته‌اند که رقم تلفات حملات انتحارى و انفجارى روز گذشته به مرکز فرهنگی تبیان و خبرگزاری صدای افغان (آوا) در غرب کابل به ۵۰ شهید و بیش از ۹۰ زخمی رسیده است.

صبح دیروز پنجشنبه 7 دی 1396 یک فرد انتحاری، خود را در یک همایش علمی-پژوهشی که در مرکز تبیان در حال برگزاری بود منفجر کرد و متعاقب آن دو انفجار دیگر نیز صورت گرفت.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

وزارت کشور افغانستان روزگذشته گفته بود که در این حادثه ٤١ تن شهید و ٨٤ تن زخمى شده بودند اما بنا بر اعلام خبرگزاری صدای افغان، یک منبع امنیتى که نخواست نام افشا گردد به رسانه ها گفته است که رقم تلفات این حملات به ٥٠ شهید و دست کم ٩٠ زخمى رسیده است.

بیشتر قربانیان این فاجعه، اعضای برجسته مرکز تبیان و خبرگزاری صدای افغان، طلاب، دانشجویان، خبرنگاران و مدرسان مدارس دینی بوده‌اند. همچنان شمارى از زنان و کودکان نیز در میان شهدا و زخمی‌ها وجود دارند.

گفتنی است مرکز فرهنگی تبیان لفغانستان تشابه اسمی فقط با موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان دارد و تبیان هیچ دفتری در افغانستان ندارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی