اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

مارتین اسکورسیزی اعلام کرد که ساخت فیلم جدیدش درباره عیسی مسیح را اواخر سال میلادی با تایم ۸۰ دقیقه خواهد ساخت.
به گزارش ایسنا،‌ اسکورسیزی اعلام کرد نگارش فیلمنامه فیلمی درباره عیسی مسیح به پایان رسانده است و این پروژه اواخر امسال فیلمبرداری می شود و انتظار می‌رود تنها ۸۰ دقیقه مدت زمان داشته باشد.
این کارگردان به لس آنجلس تایمز گفت: «من در تلاش هستم تا راه جدیدی بیابم تا آن را در دسترس‌تر کنم و بار منفی آنچه را که با مذهب سازمان یافته مرتبط است، از بین ببرم». به نظر می رسد این فیلم هنوز توزیع کننده ای نداشته باشد.
اسکورسیزی فیلمنامه پروژه جدید خود را با همکاری با کنت جونز منتقد و فیلمساز نوشته است. این فیلم بر اساس کتاب «زندگی عیسی» اثر شوساکو اندو ساخته می‌شود، نویسنده‌ای که کتاب «سکوت» را نیز نوشته و اسکورسیزی در سال ۲۰۱۶ با بازیگرانی چون اندرو گارفیلد، آدام درایور و لیام نیسون آن را برای سینما اقتباس کرد
نقد فیلم سینمایی آخرین وسوسه مسیح | وحی و پیامبری با طعم هالیوود
20 فیلم برتری که درباره حضرت مسیح ساخته شدند 


بازگشت اسکورسیزی به قلمرو مسیح
اگر پیش‌بینی ۸۰ دقیقه‌ای اسکورسیزی برای این فیلم درست باشد، فیلم جدید می‌تواند کوتاه‌ترین فیلم در میان تمام آثار او باشد. «قاتلان ماه کامل» که نوامبر گذشته اکران شد و اکنون به رقابت اسکار می‌رود با مدت زمان ۲۰۶ دقیقه، طولانی‌ترین فیلم کارنامه اسکورسیزی است.
پروژه فیلم عیسی بیشتر در زمان حاضر می گذرد و به جای یک آموزه مذهبی خاص، بر اصول آموزه‌های اصلی عیسی تمرکز دارد.
در سال ۱۹۸۸، فیلم «آخرین وسوسه مسیح» ساخته اسکورسیزی بسیاری از کاتولیک‌های محافظه کار را به دلیل به تصویر کشیدن عیسی (با بازی ویلم دفو) به عنوان مردی که بین خدا و لذت‌های زمینی سرگردان است، خشمگین کرد.
برخی از سینماها از نمایش فیلم «آخرین وسوسه مسیح» خودداری کردند و کشورهای دیگر  از جمله کشور پاپ فرانسیس، آرژانتین، نمایش آن را برای سالها ممنوع کردند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی