اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

خلاصه داستان:وقتی شانگ چی به سازمان مخفیانه ده حلقه کشانده می شود ، مجبور می شود با گذشته ای که فکر می کرد پشت سر گذاشته است مقابله کند. 
محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: اکشن, ماجراجویی, تخیلی, علمی تخیلی

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه

شانگ چی و افسانه ده حلقه یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساسشخصیت شانگ چی از شخصیت های مارول کمیک ساخته شده است. این فیلم توسط استودیوی مارول تولید و توسط استودیوی Walt Disney Studios Motion Pictures توزیع شده ودر نظر گرفته شده است تا بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد. این فیلم به کارگردانی Destin Daniel Cretton از فیلمنامه ای که وی با دیوید کالاهام و اندرو لانهامنوشت، بازی می کند و سیمو لیو در نقش شانگ چی در کنار Awkwafina ، Tony Leung ، Michelle Yeoh ،فالا چن ، منگر ژانگ ، فلوریان مونتئانو و رونی چینگ . در این فیلم ، شانگ-چی مجبور به مقابله با گذشته خود پس از جذب شدن به سازمان ده حلقه می شود.

شانگ چی و افسانه ده حلقه

خلاصه داستان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

وقتی شانگ چی به سازمان مخفیانه ده حلقه کشانده می شود ، مجبور می شود با گذشته ای که فکر می کرد پشت سر گذاشته است مقابله کند.

معرفی بازیگران فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه

سیمو لیو در نقش شانگ چی: یک رزمی کار ماهر
تونی لئونگ به عنوان ماندارین: رهبر سازمان تروریستی ده حلقه.

تولید و انتشار فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

فیلمی براساس شانگ چی در سال 2001 وارد مرحله ساخت شد اما کار به طور جدی شروع نشد تا دسامبر 2018 که کلهام استخدام شد. کرتون در مارس 2019 به این پروژه پیوست ، و این پروژه به عنوان اولین فیلم مارول با پیشتاز آسیایی سریع دنبال شد. عنوان فیلم و بازیگران اصلی آن در ژوئیه اعلام شد و نشان دهنده ارتباط فیلم با ماندارین (لئونگ) و سازمان ده حلقه ای او بود که در سراسر MCU ظاهر می شود. فیلمبرداری در فوریه سال 2020 آغاز شد اما به دلیل همه گیری COVID-19 در مارس متوقف شد . قبل از تکمیل در ماه اکتبر ، تولید در ماه آگوست از سر گرفته شد. تیراندازی در سیدنی و سانفرانسیسکو اتفاق افتاد.

شانگ چی و افسانه ده حلقه

زمان اکران فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه

قرار است در تاریخ 9 جولای 2021 (جمعه 18 تیر 1400) اکران شود. پیش از این قرار بود در 12 فوریه 2021 ، در اولین روز سال جدید چینی پخش بشود. که به خاطر همه گیری کرونا به تعویق افتاد.

فیلم سینمایی «شانگ چی و افسانه ده حلقه» با فروش ۳۵ میلیون دلاری که در این هفته به ثبت رساند، برای دومین هفته متوالی توانست صدر گیشه داخلی را تصاحب کند.

بلیت فروشی این فیلم سینمایی ابرقهرمانی که سیمو لیو و آوکافینا در آن نقش آفرینی می‌کنند، در مقایسه با هفته اول ۵۳ درصد کاهش فروش داشته که با فیلم‌های ابرقهرمانی مارول در دوران پیش از شیوع کرونا برابر است. نکته قابل توجه این است که فیلم سینمایی «شانگ چی» از فیلم سینمایی «بیوه سیاه» با بازی اسکارلت جوهانسون هم عملکرد بهتری داشته است.

«بیوه سیاه» در هفته دوم اکران نسبت به هفته اول  ۷۰ درصد کاهش فروش داشت. البته باید اشاره کرد که این فیلم به صورت همزمان در سینما‌ها و سرویس نمایش آنلاین دیزنی پلاس در دسترس بود؛ اما «شانگ چی» به صورت انحصاری اکران شد و تنها در سینما‌ها برای مخاطبان در دسترس قرار گرفت.

آمار و ارقام فروش شانگ چی برای دیزنی وسوسه انگیز بود و باعث شد که این استودیو تصمیم بگیرد، فیلم‌های خود را در ادامه سال ۲۰۲۱ که شامل فیلم ابرقهرمانی «جاودانگان» و فیلم «داستان طرف غربی» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ می‌شود، به صورت انحصاری در سینما‌ها اکران کند.

این خبر از طرفی برای سینمادار‌ها نیز خوشایند بود؛ چرا که آثار دیزنی معمولاً در بین فیلم‌های پرفروش سال قرار می‌گیرند و سینما‌ها در آمریکا و کانادا نیز با مشکل بلیت فروشی برای فیلم‌هایی روبرو هستند که در سرویس‌های نمایش آنلاین برای مشتریان خانگی در دسترس قرار گرفته اند.

«بدخیمی» تنها فیلمی است که در این هفته به صورت گسترده در سینما‌ها اکران شده و توانسته در جایگاه سوم پرفروش‌های این هفته قرار بگیرد تا به همراه «کندی من» فیلم‌های پرفروش ژانر ترسناک در این هفته باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی