اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

همه چی درباره فیلم سینمایی روز صفر

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۰۷ ب.ظ

فیلم سینمایی روز صفر

روز صفر عنوان فیلمی به کارگردانی سعید ملکان، نویسندگی سعید ملکان و بهرام توکلی و به تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۸ است. امیر جدیدی و ساعد سهیلی بازیگران نقش اول آن هستند. چند بازیگر خارجی و بازیگران تئاتر هم در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند. دربارهٔ فیلم اخبار چندانی منتشر نشده و فقط شنیده می‌شود که «روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر» است.

روز صفر یکی از فیلم های حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است که به کارگردانی سعید ملکان و نویسندگی مشترک بهرام توکلی و سعید ملکان امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در اولین سانس در سینمای رسانه به نمایش درمی آید و نشست خبری این فیلم با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار میشود.امیر جدیدی بازیگر جوانی که اولین بار با فیلم آفریقا به کارگردانی هومن سیدی به دنیای هنر راه یافت و در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کند امسال هم با فیلم روز صـفر در جشنواره فجر حضور دارد و امیدوار است که بتواند با درخشش سیمرغ جشنواره فجر را به خانه ببرد.

فیلم سینمایی روز صفر

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی روز صـفر : سعید ملکان
بازیگرها فیلم سینمایی روز صـفر : امیر جدیدی, ساعد سهیلی, تینو صالحی, محمدرضا مالکی, مهدی قربانی, رضا خدادادبیگی, محمدعلی راجپوت, ابوالفضل صفاری

فیلم سینمایی روز صفر

روز صـفر با نقش متفاوت امیر جدیدی در جشنواره فجر

روز صـفر اولین تجربه کارگردانی سعید ملکان است که به عنوان چهره پرداز سالهاست در دنیای سینما و تلویزیون فعالیت میکند.این فیلم قرار بود در اولین روز جشنواره فجر به نمایش درآید اما به دلیل تکمیل نشدن مراحل فنی به جشنواره نرسید و با آماده شدن نسخه نهایی امشب به جشنواره می آید.

فیلم سینمایی روز صفر

اولین فیلم سعید ملکان که در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ جشنواره حضور دارد و روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است که تصویربرداری آن در ایران و چندین کشور خارجی انجام شد. امیر جدیدی بازیگر اصلی فیلم روز صـفر است که با گریمی متفاوت و چهره ای جدید در این فیلم به ایفای نقش پرداخت و میتواند یکی از گزینه های دریافت سیمرغ بلورین جشنواره امسال باشد.

فیلم سینمایی روز صفر

روز صـفر با گریم متفاوت ساعد سهیلی در جشنواره فجر

ساعد سهیلی یکی دیگر از بازیگران فیلم روز صـفر است که در کنار امیر جدیدی بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل میدهند.

 

 

فیلم سینمایی روز صفر

بازیگران فیلم روز صـفر عبارتند از :

امیر جدیدی ، ساعد سهیلی، تینو صالحی، محمدرضا مالکی، مهدی قربانی ، رضا خدادادبیگی ، محمدعلی راجپوت ، ابوالفضل صفاری ، حمیدرضا سلیمانی راد ، میلاد یزدانی ، امین گلستانه ، سینا شفیعی ، ابراهیم برزیده ، مژگان مخبرثابت ، نوید کریم زاده ، علی اصغر صبوری راد ، محمد داغری و محمدرضا طهیری بازیگران روز صـفر را تشکیل می دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی