اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها
معاون ارزش‌یابی و نظارت سازمان سینمایی درباره استفاده از بازیگران خارجی در سینمای ایران که هر از گاهی با حاشیه‌هایی همراه است، گفت: در نظام‌نامه تولیدات مشترک سینمایی، ضوابط استفاده از بازیگران خارجی دیده شده و بزودی پیش‌نویس آن منتشر می‌شود.

ابراهیم داروغه‌زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در این باره به خبرنگار فارس گفت: در موضوع بازیگران خارجی در سینمای ایران، تا کنون ملاحظه ما عدم حضور آنها در فیلم‌های مستهجن و غیراخلاقی و عدم شهرت آنها به مفاسد اخلاقی بوده است.

وی درباره حضور بازیگران خارجی در فیلم‌های ایرانی با بیان اینکه عکس‌های صفحات شخصی هیچکدام از بازیگران زن خارجی بی‌مسأله نبوده است، اظهار کرد: حتی بازیگران لبنانی هم از این قاعده مستثنی نبودند که نمونه‌های آن را در فیلم‌های «سی و سه روز»، «کتاب قانون» و «به وقت شام» شاهد بوده‌ایم و باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشیم.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ادامه داد: این نکته را توجه داشته باشیم که به عنوان مثال «آنتونی کویین» بازیگر بزرگ هالیوود در فیلم ماندگار محمد رسول‌الله(ص) در نقش حمزه سیدالشهدا ظاهر شده بود که حتماً این بازیگر عکس‌ها و سبک متفاوتی از نقشش داشته است.

داروغه‌زاده در پایان تاکید کرد: البته در نظام‌نامه تولیدات مشترک که در حال آماده شدن است، ضوابط استفاده از بازیگران خارجی دیده شده که پیش‌نویس آن حتما برای استفاده از نظرات اهالی سینما و رسانه منتشر خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی