اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بن استیلر برای اپل سریال می‌سازد

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۳۲ ب.ظ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بن استیلر و آدام اسمیت جدیدترین چهره‌هایی هستند که به کمپانی اپل برای تولید محصولات تلویزیونی پیوسته‌اند.

در حالی که بن استیلر به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال جدید تلویزیون اپل به نام «جدایی» انتخاب شده، آدام اسکات نیز بازیگر و از تهیه کنندگان این سریال خواهد بود.

این سریال ۱۰ قسمتی که در ژانر تریلر ساخته می‌شود تلاش کمپانی صنایع لومان را در مرکز توجه قرار می‌دهد. این کمپانی تلاش دارد توازنی بین دو مسئله کار و زندگی در سطحی متفاوت ایجاد کند. در این سریال اسکات در نقش کارمندی به نام «مارک» بازی می‌کند. او کارمندی با گذشته‌ای تاریک است که تلاش دارد تا دوباره خودش را جمع و جور کند.

دن اریکسون نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.

بن استیلر به تازگی سریال کوتاه «فرار به دانمورا» را ساخت که برای آن نامزدی امی برای بهترین کارگردانی را در سال ۲۰۱۸ کسب کرد. او همچنین تهیه کننده اجرایی درام «به سوی تاریکی» هم بود. «تندر استوایی»، «زولندر» و «تلخی‌های واقعیت» تجربه کارگردانی وی در عرصه سینما هستند.

اسکات به تازگی در سریال تحسین شده «دروغ‌های کوچک بزرگ» دیده شد. او بازیگر «جای خوب»، «شبح» و «منطقه گرگ و میش» هم بود.

ساخت «جدایی» از چند ماه پیش مطرح بوده است.

تی‌وی پلاس اپل از یکم نوامبر با پرداخت ماهانه ۵ دلار کار خود را شروع کرده است. این پلتفورم میلیاردها دلار برای به دست آوردن فیلمنامه‌های اوریجینال هزینه کرده تا ارزش مصرف کنندگان اپل را نشان دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی