اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

به سراغ بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild رفته‌ایم تا از زبان بازیسازان از چالش‌های خلق دنیای شگفت‌انگیز این بازی بشنویم.

سوم مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۹۵) با عرضه جهانی کنسول نینتندو سوییچ، افسانه زلدا نیز جان تازه‌ای به خود گرفت؛ جایی که لینک، جنگجوی شجاع پادشاهی هایرول بعد از یک دوره طولانی در مکانی باستانی بدون آنکه چیزی به خاطر بیاورد،‌ به هوش می‌آید و ماجراجویی‌ای را رقم می‌زند که بسیاری از منتقدین را در سراسر جهان به تحسین وا می‌دارد. بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بی‌شک یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های صنعت گیم در سال ۲۰۱۷ بود و توانست تا در جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف جوایز بسیاری را از آن خود کند.

اما پشت پرده ساخت این بازی بزرگ چه می‌گذرد و سازندگان چگونه توانستند اثری خلاقانه، پر محتوا و زیبا را خلق کنند؟ در یازدهمین قسمت برنامه فوکوس پای صحبت بازیسازان Breath of the Wild نشسته‌ایم تا از زبان آنها در رابطه با ساخت دنیای بازی بشنویم. اینکه چگونه شرایط آب و هوا روی فعالیت لینک تاثیر می‌گذارد یا ایده پشت وجود سلاح‌های چوبی یا فلزی بازی چه بوده‌ است،‌ تنها بخشی از توضیحاتی هستند که سازندگان به آن اشاره می‌کنند.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که شخصی لینک را از کابوسی بیدار می‌کند. سپس او را به پیش درخت افسانه‌ای Great Deku Tree می‌برد. این درخت به لینک می‌گوید که فردی بدذات از صحرا او را نفرین کرده و در پی تصرف جهان است. این درخت قبل از مرگش لینک را به قلعه پادشاهی هایرول می‌فرستد. لینک در آن جا با شاهزاده زلدا ملاقات می‌کند و می‌فهمد که گانوندورف که پادشاه قبیله گرودو قصد دزدیدن تریفورس و تسلط بر دنیا را دارد. لینک وظیفه پیدا می‌کند که سنگ‌هایی را پیدا کرده و قبل از رسیدن گانوندورف به عالم مقدس رفته و تریفورس را پیدا کند و بدین ترتیب داستان بازی شکل می‌گیرد. از این پس در داستان بازی پیچ و خم‌های زیادی روی می‌دهد. این نسخه به نوعی با توجه به این که سه‌بعدی بوده و از نظر ظرفیت حجمی نیز نسبت به بازی‌های قبلی سری بزرگ‌تر است، از نظر داستانی پیچیده‌تر است.

تصویر هنری از نسخه بازسازی شده The Legend of Zelda: Ocarina of Time باری کنسول ۳DS. نسخه اصلی بازی همچنان و بعد از گذشت ۱۸ سال از نظر میانگین نمرات در سایت متاکریتیک بهترین بازی تاریخ محسوب می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی