اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

کارگردان مجموعه تلویزیونی «آنام» همکاری خود را برای تولید سریال حضرت معصومه (س)، با تولیت حرم آغاز کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چند سالی است که جواد افشار کارگردان تلویزیون درصدد ساخت سریال زندگینامه حضرت معصومه (س) است و این روزها با عزمی مصمم تر فعالیت های خود را در زمینه تحقیقات و مطالعات پیش می برد.

افشار پیش از این در خلال پخش سریال «آنام» این کارگردان از ساخت مجموعه حضرت معصومه (س) خبر داده بود. تا امروز مراحل تحقیق به اتفاق گروه نویسندگان با دعوت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) صورت گرفته است و به نظر می آید به دلیل محتوای تاریخی، زمان بسیاری را در مراحل تولید و ساخت داشته باشد.

جواد افشار کارگردانی مجموعه های تلویزیونی: کیمیا، برادر، مادرانه، جابرابن حیان، آنام و... و چندین فیلم های سینمایی و تلویزیونی: کلبه، به جا مانده، پاسخ رحمان، دو به علاوه یک و... است

داستان سریال «سفیران بیداری» مربوط به قرن دوم هجری قمری میشود. مقطعی از تاریخ که امام رضا(ع) در ایران حضور دارند و برادران و خواهران آن حضرت برای دیدارشان به سمت مرو حرکت میکنند. در این سریال همچنین رویدادهای تاریخی و دینی مربوط به دوران حیات امام رضا (ع) برای مخاطبان به تصویر کشیده میشود.

محمدجواد قدوسی، علیرضا محمدی، علی گایینی، نسرین براهیمی، شیما محمدی به سرپرستی مجید فراهانی نگارش سریال «سفیران بیداری» را برعهده دارند.

این اثر نمایشی دارای 26 قسمت است و مرحله تحقیق و پژوهش آن در مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی انجام شد و نگارش آن در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی از سال 94 آغاز شد.

در حال حاضر سیناپس کل قسمت ها به اتمام رسیده و از حدود دو ماه گذشته وارد مرحله نگارش فیلمنامه شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی