اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

قابلیت های برتری دهنده پیام رسان گپ Gap

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ب.ظ


Gap گپ در دوره تحیر مخاطبین برای انتخاب نهایی یک پیام رسان ایده آل سرویسی پویا و قدرتمند است، که می تواند انتخاب نهایی کاربر خوش پسند ایرانی قرار گیرد.

اگر به قابلیت ها و مقایسه گپ با دیگر پیام رسان های داخلی بپردازیم به قابلیت های بالا این پیام رسان داخلی پی خواهید برد، قابلیت جذاب مثل امکان تبادلات مالی مثل پیام رسان "بله"، کانال و گروه های متفاوت تراز سروش و ایتا و کامل تر نسبت به آی گپ و دیگر سرویس ها است.
 پیام رسان گپ با شعار فراتر از ارتباط در رده پیام رسان های معروف بین المللی است که تمامی امکانات ارتباطی از جمله چت دو نفره، گروه و کانال را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد، اما در کنار این قابلیت برای افزایش کارایی پیام رسان، گپ یک بستر ارائه محتوای ارزشمند و معتبر نیز فراهم نموده است.

 


 

شرکت ها و افرادی دارای محتوا و خدمات ارزشمند هستند می توانند از طریق گپ، خدمات و اطلاعات خود را در اختیار مخاطبین گپ قرار دهند.«پیام رسان گپ» دنیایی از اطلاعات کاربردی، خدمات مفید، بازی و سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در پیام رسان گپ با مراجعه به بخش «اطلاعات، خدمات، سرگرمی» می‌توانید از لیست، محتوا و یا خدمت مورد نظرتان را برای خود فعال نمایید و به صورت روزانه و رایگان از این محتواها بهره مند شده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات معتبر دلخواه تان را تجربه کنید.«پیام رسان گپ» با ارائه پلتفرم‌های مختلفی همچون اندروید، iOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که همیشه و در هر لحظه مسنجر گپ را در اختیار داشته باشید. در این پیام رسان می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا، سهولت دسترسی و رابط کاربری جذاب گپ لذت ببرید.بدون شک مکالمات متنی و چت کردن به تنهایی فاقد جذابیت کافی و در درازمدت کسل کننده است. در «پیام رسان گپ» می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای دوستان خود عکس، فیلم، استیکر و… ارسال کنید و لحظات لذت بخشی را تجربه کنید.

در گپ کاربران همچنین می‌توانند فروشگاه مجازی خود را راه‌اندازی و به فروش محصولات و خدمات خود اقدام کنند.

در گپ کاربران با استفاده از کیف پول گپ می‌توانند حساب خود را شارژ کرده و پرداخت‌های مختلفی را انجام دهند. خرید از فروشگاه‌ها، شرکت در جشنواره‌ها و مسابقات، استفاده از امکانات خاصی از بازی‌ها و صدها امکان دیگر همگی در کیف پول همراه آن‌ها قرار گرفته است. همچنین با استفاده از امکان درخواست پول در بستر گپ، می‌توان در گپ صورتحساب ایجاد کرد و برای دوستان و خانواده فرستاد.
 پیام‌رسان ایرانی "گپ" توسط شرکت توسعه سامان پیام‌رسان "گپ" به مدیریت
 دکتر مهدی انجیدنی از شهر مقدس مشهد اداره می شود.

بررسی و آنالیزها حکایت از رقابت شدید بین 3 پیام رسان ایرانی سروش، ایتا و گپ در جلب توجه کاربران است که بمرور قابلیت های گپ برگ برنده این پیام رسان محسوب می شود.

گروه تبلیغاتی سینمایی اسطوره سازان با یک دهه تجربه در امور تبلیغات حرفه ای پیش بینی صدر نشینی گپ را نسبت به سایر رقبا دارد.

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی