اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

انیمیشن سینمایی نبرد خلیج فارس 2

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۳۷ ب.ظ

درباره فیلم
این فیلم به قسمتی از درگیری دریایی ناوگان سپاه با ناوگان پنج نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس می پردازد. در این فیلم ایران با استفاده ار جنگ نامتقارن دریای ناوگان کلاسیک آمریکا را درخلیج فارس زمینگیر می کند.و جنک در نهایت با توسل و امدادهای غیبی به پیروزی ایران منجر می شود.

بازیگران و صداپیشگان: بهرام زند-شروین قطعه ای-محمد عبادی-ژرژپطرسی -منوجهر زنده دل- علی محمد اشکبوس-نوربخش-صالح کسروی-شایان شاه بیاتی - ابوالفضل شاه بهرامی-محموداسماعلیان-علی نکویی-مینو غزنوی-سحر صحامیان-شایسته تاج بخش

سایر عوامل:

نویسنده: فرهاد عظیما

پخش: موسسه بهمن سبز حوزه هنری 

 

داستان اصلی این انیمیشن از جایی شروع می شود که یکی از نیروگاهای برق هسته ایران توسط موشک آمریکایی مورد هدف قرار می گیرد و جنگ سنگینی بین نیروهای آمریکایی و نیروهای ایرانی در خلیج فارس رخ می دهد.
نبرد در دریا بین ناو های ایرانی و آمریکایی شدت پیدا می کند. یکی از کشتی های ایران با ناوگان تا دندان مسلح آمریکایی مواجه می شود ، فرمانده کشتی ایرانی که شباهت زیادی به حاج قاسم سلیمانی دارد، تعداد رزم ناوهای آمریکایی را بسیار بیشتر می بیند متوجه می شود که نمی تواند در حالت عادی آنها را شکست دهد پس دست به ابتکار عمل برای نابود کردن آنها می زند و درنهایت...
ساخت این انیمیشن حدود 4سال و نیم به طول انجامیده است و توجهات و بارتابهای جهانی بسیار زیادی را به خود جلب کرده است به طوریکه واکنش نیروی دریایی آمریکا را به خود جلب کرده است.


گوشه ای از بازتابهای نبردخلیج فارس2 در رسانه های معروف جهان:
روزنامه بلومبرگ می نویسید این انیمیشن نقش و قدرت بازدارنده ایران را نشان میدهد.
رویترز نوشت: ایران در یک انیمشین جسورانه نیرور دریایی آمریکا را شکست می هد.
راشاتودی روسیه نوست: خطاب به ترامپ جنگ طلب،انیمشنی که در آن نیروی دریایی آمریکا نابود می شود در سینماهای ایران درحال اکران است.
استیوشیتدپرس: با اشاره به اینکه کاراکتری دقیقاً شبیه ژنرال سلیمانی فرمانده سپاه قدس در این انیمیشن طراحی شده، افزود: او تنها با یک کشتی در مقابل دوازده کشتی آمریکایی مقابله می‌کند و وقتی با هشدار یک فرمانده آمریکایی مواجه می‌شود که تسلیم شو وگرنه کشته خواهی شد، پاسخ می دهد: من دیپلمات نیستم و یک انقلابیام.
دیلی‌نیوز: 4 سال ساخت این انیمیشن به طول انجامیده است و این انیمیشن از گرافیک پر هزینه و موسیقی متنی قوی برخوردار است.
ای‌بی‌سی نیوز :در این انیمیشن شاهد پاره شدن پرچم های آمریکا روی دکلهایشان هستیم. پاسخ ویران کننده ایران به حمله آمریکا به برنامه هسته ای ایران در این انیمیشن تصویرسازی می شود. 
گاردین: سرمایه فیلم توسط افراد عادی فراهم شده و هیچگونه حمایت دولتی وجود نداشته است. این انیمیشن پاسخی است به هزاران فیلم و بازی آمریکایی ضد ایرانی. اگر یک گلوله علیه ایران شلیک کنید؛ بارانی از سرب داغ را بر سر نیروهایتان جاری خواهیم کرد.
اسپوتنیک روسیه: ناوهای آمریکا در صورت حمله به ایران به آکواریوم زیبایی در قعر خلیج فارس مبدل خواهند شد!
سی ان ان : انیمیشن نبردخلیج فارس تحول نوین رسانه ایران در خلیج فارس است.
Voa(صدای آمریکا): آمریکا در انیمیشن نبردخلیج فارس2 هیچ شانسی برای پیروزی ندارد!

بازی رایانه ای نبرد خلیج فارس 2 با حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی