اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

 مدیر مؤسسه جهانی ولایت گفت: شبکه‌های جهانی ولایت باید در طراز جایگاه شامخ مرجعیت شیعه، حوزه‌های علمیه و شیعه قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی‌ نائینی در دیدار رئیس و مدیران دانشکده صداوسیما به لزوم استانداردسازی فنی و محتوایی برای رسیدن مجموعه شبکه‌های جهانی ولایت به طراز مرجعیت و حوزه‌های علمیه و شبکه شیعه تأکید کرد.
رئیس مؤسسه جهانی ولایت، بر کیفی‌سازی تولیدات در کنار توسعه کمی شبکه تأکید کرد و به معرفی هر کدام از شبکه های ولایت فارسی و عربی و هوسا پرداخت و گفت: شبکه زبان انگلیسی بر بستر نسل جدید فناوری‌های ارتباطات به زودی راه اندازی خواهد شد.
وی ضمن برشمردن محورهای همکاری با دانشکده صداوسیما قم، آن مجموعه را به لحاظ اینکه طلاب حوزه های علمیه در آن تحصیل می کنند، ممتاز دانست و گفت: مجموعه شبکه‌های ولایت می‌تواند فرصت‌های کارآموزی و تولیدی خوبی را در اختیار دانشجویان دانشکده قرار دهد.



 

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی بر لزوم ایجاد سازوکارهای ورود طلاب دانشکده به عرصه تولید در شبکه‌های ولایت تأکید کرد و معرفی طلبه سرباز از سوی دانشکده،‌ برنامه ریزی برای کارورزی دانشجویان و ارتقای کیفی نیروهای شبکه ولایت از سوی دانشکده قم را به عنوان محورهای همکاری برشمرد.
دکتر پویا، رئیس دانشکده صداوسیما نیز در این دیدار به بحث فرایند عملیاتی‌سازی محورهای مورد تفاهم پرداخت و گفت: این دانشکده و مجموعه صداوسیما در خدمت مجموعه رسانه‌ای ولایت هستند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی