اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

«قصه آدم های عجیب» امشب در شبکه یک

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۵۹ ب.ظ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، این مستند به کارگردانی عباس مرادیان، درباره یک اردوی جهادی – خدماتی- پزشکی تعدادی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به مناطق محروم حاشیه نشین مشهد مقدس است که در آن این دانشجویان به همراه پزشکان متخصص به محرومین این مناطق خدمات بهداشتی، پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی عرضه می کنند.
در این مستند همچنین ضمن مرور تاریخچه خدمات پزشکی در مناطق محروم که توسط سردار شهید شوشتری برای اولین بار انجام شد، فعالیت بیمارستان های صحرایی و پرتابل جهادی که تاکنون در مناطق محروم کشور ایجاد شده است را به تصویر می کشد.

پنجم آذر روز بسیج مستضعفین است و هفته بسیج از امروز 29 آبان همزمان در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

مستند قصه آدم های عجیب به تهیه کنندگی داود مرادیان، کاری از مرکز بسیج سازمان صدا و سیما است که امشب حوالی ساعت 20 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی