اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سیوانکا داناپالا نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سازمان ملل متحد در امور پناهندگان معتقد است سینما همیشه مدیای بسیار مهمی برای ارایه انواع پیام ها به دنیا بوده و است و فیلم ها حتی با گذر زمان همچنان تأثیرگذاری خود را دارند و این تاثیرگذاری روی مردمی که جنگ و اتفاقات ناگوار دیگر را تجربه کرده اند بیشتر دیده می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که سازمان ملل متحد از تولید آثار سینمایی با موضوع جنگ حمایت می کند یا خیر، توضیح داد: ما قطعا از تولید فیلم های سینمایی حمایت می کنیم اما شکل این حمایت مادی نیست زیرا برای حمایت از پروژه های سینمایی هیچ ردیف بودجه ای در اختیار نداریم.

داناپالا درباره نوع همکاری با هنرمندان بیان کرد: ما سعی می کنیم شرایط و اطلاعات لازم را فراهم کرده و در اختیار سازندگان فیلم قرار دهیم که از جمله فیلم هایی که با عواملش همکاری داشته ایم «در سرزمین خون و عسل» ساخته آنجلینا جولی است.

وی توضیح داد: این فیلم درباره موضوع جنگ بوسنی و به عنوان اولین فیلم کارنامه کارگردانی جولی محسوب می شود که به عنوان تهیه کننده اثر هم حضور داشت. آنجلینا جولی به عنوان یکی از سفرای یونیسف شناخته شده است و ما هرگونه حمایتی که می توانستیم از تولید این فیلم انجام دادیم.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان تاکید کرد: همچنین ما از تولید فیلم های مستند با موضوع پناهندگی و جنگ نیز حمایت می کنیم.

داناپالا در پایان گفت: موضوع مهاجرت یکی از تراژدی های انسانی است که هیچ کسی در هیچ کشوری دوستدار آن نیست ولی به دلیل اتفاقات و تنش های سیاسی مردم مجبور به مهاجرت می شوند و ما هم تلاش می کنیم که به این موضوع و تبعات آن بپردازیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی