اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

«سهم سینمای ایران از بازار جهانی» در گفت‌وگو با وزیر ارشاد: 

دکتر صالحی گفت: با توجه به اینکه برخی از کشورهایی که طرف تولید مشترک قرار می گیرند، به طور طبیعی بازارهای حاشیه هم دارند، به اتفاقات خوب بعدی کمک می‌کند.

«سیدعباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره گسترش بازار سینمای ایران در بازارهای جهانی و اینکه آیا این وزارتخانه برنامه‌های خاصی در این مورد دارد، به خبرنگار سینمایی شبستان گفت: چندین برنامه را در پیش داریم؛ یکی از برنامه‌هایی که دنبال شده و به صورت جدی‌تری پیگیری می‌شود، بحث تولیدات مشترک است. اینکه در کنار تولیدات مشترک بازارهای بیشتری برای فضای سینمای ایران پدید آید. با توجه به اینکه برخی از کشورهایی که طرف تولید مشترک قرار می گیرند، به طور طبیعی بازارهای حاشیه هم دارند، به اتفاقات خوب بعدی کمک می‌کند.
 وی به جلسه با وزیر فرهنگ ارمنستان اشاره کرد و توضیح داد: ارمنستان علاوه بر اینکه کشوری است در افق ایران فرهنگی، در حوزه کشورهای مشترک المنافع و روسیه، سینماگران و تهیه کنندگان ارمنی در بازارهای مختلف این کشورها حضور دارند. این تولیدات مشترک هم در فضای کشور همکار هم در بازارهای نزدیک آن کشور، می تواند به فضای اقتصاد سینمای ایران کمک کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی