اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

سایت دانشگاه صدا و سیما جان گرفت

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ب.ظ

پس از چندین دوره افت سایت دانشگاه صدا و سیما، بعد از وب سایت هنری دوره دکتر حسینی، اخیرا سایت دانشگاه صدا و سیما مجدد با شمایل هنری جان گرفته است.

حرکت به سمت تغییر ایندکس و یو آ به صورت دوره ای -طبق عرف معمول وب سایت های دانشگاهی هر دو سال یکبار اقدام پسندیده ای است، که  نیاز به استمرار و پیگیری جسورانه برای پاسخ به انبوه انتظارات از رسانه ملی و این دانشگاه عظیم دارد. همان که رهبر معظم انقلاب تنها راه تغییر و تحول در سازمان صدا و سیما را به این دانشگاه معطوف می کنند.

از ویژگی های سایت جدید دانشگاه صدا و سیما طراحی ساده و مدرن با صفحات دانشکده ها، بین الملل، صفحات عربی و انگلیسی، آموزش، پژوهش، آموزش مجازی و... از بخش های جذاب این وب سایت در کنار افزونه های تلگرام، اتوماسیون ها و باکس فیلم های دانشجویی است.

 سایت دانشگاه صدا و سیما به آدرس  http://www.iribu.ac.ir در دسترس است.

گفتنی است سایت دانشکده صدا و سیما قم اگه روند توسعه اش در سال 93 متوقف نمی شد. الان پشتوانه خوب و مکملی برای انتظارات فراوان از دانشگاه صدا و سیما و زیر ساخت های پژوهش و آموزش هنر و رسانه در عصر حاکمیت و تعاملی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بود.

مرتبط:

-  پروژه وب سایت های کار شده برای دانشکده صدا و سیما قم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی