اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (به انگلیسی: Star Wars: The Force Awakens) یا عنوان کاملتر آن جنگ ستارگان اپیزود هفتم: نیرو برمی‌خیزد، فیلمی حماسی در ژانر اپرای فضایی به کارگردانی جی. جی. آبرامز، و هفتمین قسمت از مجموعهٔ جنگ ستارگان است که در دسامبر سال ۲۰۱۵ به نمایش در آمد. بازیگران این قسمت جان بویگا، دیسی ریدلی، آدام درایور، اسکار آیزاک، اندی سرکیس، دومهنل گیلسون، مکس فون سیدو، هریسون فورد، کری فیشر، مارک همیل، آنتونی دنیلز، پتر مایو و کنی بیکر هستند. داستان فیلم، ۳۰ سال بعد از اتفاقات بازگشت جدای رخ می‌دهد. از نکات قابل توجه در مورد این فیلم بازگشت مجدد مارک همیل، هریسون فورد و کری فیشر به سری فیلم‌های جنگ ستارگان بعد از گذشت ۳۲ سال از اکران اپیزود ششم می‌باشد.
نیرو برمی‌خیزد اولین قسمت از سومین سه‌گانه جنگ ستارگان طبق اعلام شرکت والت دیزنی است که شرکت لوکاس فیلم را در سال ۲۰۱۲ خریداری کرده است. فیلم توسط یاور بلند مدت آبرامز، برایان بورک و رئیس لوکاس فیلم کاتلین کندی تهیه می‌شود. فیلمنامه فیلم توسط خود آبرامز و لارنس کاسدان نوشته شده است که پیش از این فیلمنامه امپراتوری ضربه می‌زند و بازگشت جدای را نوشته بود. جان ویلیامز آهنگساز مشهور هم برای موسیقی متن فیلم بازگشته است و جورج لوکاس به عنوان مشاور خلاق حضور دارد.
ٍنیرو برمی‌خیزد توسط والت دیزنی پیکچرز، لوکاس فیلم و بد روبات آبرامز تهیه و توسط شرکت توزیع فیلم والت دیزنی، توزیع شده‌است. دومین مرحله فیلمبرداری در آوریل ۲۰۱۴، در ابوظبی و ایسلند آغاز شد، و عمده فیلمبرداری در فاصله بین ماه مه و نوامبر ۲۰۱۴، در ابوظبی، ایرلند و استودیو پاینوود در انگلستان به طول انجامید.
این فیلم از زمان اکران چندین رکورد مرتبط با فروش گیشه را شکست: عنوان پرفروش‌ترین بخش در فرانشیز جنگ ستارگان و همچنین رتبه سوم در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ را به خود اختصاص داد. این فیلم همچنین نامزد دریافت جایزه اسکار در پنج رشته مختلف، و چهار نامزدی در جوایز فیلم بفتا شد. دو دنباله، با عنوان‌های اپیزود VIII و اپیزود IX قرار است در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ به نمایش درآیند.



 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی