اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دکتر سقائیان نژاد شهردار کلانشر قم دربازدید از شبکه جهانی ولایت  تحت اشراف حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
خدا را شاکریم که نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام کامل که مخاطبین آن جهانی هستند و شهر مقدس قم ام القرای جهان اسلام، دارای شبکه هایی همچون شبکه جهانی ولایت است تا بتواند شبهاتی که در این زمینه وجود دارد را برطرف سازد.
امروز نقش رسانه در جهان بسیار بسیار مهم است. ما اگر نتوانیم فکر، برنامه و چهارچوب های اعتقادی خودمان را به مردم برسانیم، و یا به عبارت دیگر
اگر نتوانیم از اندیشه های خودمان حفظ و حراست کنیم، قطعا نخواهیم توانست به عنوان یک تمدن و یک حرکت پویا در جهان نقشی داشته باشیم.
وی افزود: امروزه رسانه از ظرافت های خاص خود برخوردار است. رسانه یک فن، یک علم و در حقیقت یک وظیفه است. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند هم باید عالم باشند و هم هنرمند. زیرا امروز باید با مردم در یک قالب هنرمندانه گفت و گو شود و محتوایی که ارائه داده می شود باید از علمیت کافی برخوردار باشد تا بتواند در موقعیت های مختلف بر اساس یک چهارچوب اصولی با مردم تعامل داشته باشد. رسانه را می توان از سویی به گلبول های قرمز خون و از سویی دیگر به گلبول های سفید آن تشبیه کرد. گلبول های قرمز از این باب که رسانه وظیفه ی تغذیه ی جامعه از حیث فرهنگ و محتوای صحیح علمی را داراست و گلبول سفید از این حیث که رسانه وظیفه حفظ و حراست  از فرهنگ جامعه را داراست تا کلام و محتوای صحیح و واقعی را به آن عرضه کند. بنابراین هم امنیت و هم اطلاع رسانی و تغذیه یک جامعه بر عهده ی رسانه است.
جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که امروز پرچم داری اسلام ناب را برعهده دارد و قاعدتا در مقابل دشمنان بسیاری قرار گرفته است. شبهاتی که امروز به حوزه ی دین وارد می شود نشان دهنده ی این است که تمدن اسلامی در مقابل تمدن غربی قد علم کرده است. فرهنگ غرب تلاش می کند تا همه ی جوامع بشری را با خود همراه کند و اساسا این فرهنگ اسلامی است که با آموزه های خود در برار این هجمه ایستادگی می کند. اگر ما امروز می بینیم که از سوی غرب نسبت به جمهوری اسلامی تحرکاتی انجام می گیرد بیشتر به خاطر فرهنگ و تمدن اسلامی است که در مقابل آن ها ایستادگی و مقاومت می کند.

شبکه جهانی ولایت نقش اصلی و اساسی را در رابطه با حفظ و حراست از این فرهنگ و تمدن داراست و قاعدتا به دلیل گستردگی این شبکه در 5 قاره می تواند موقعبت بسیار حساس تری را در تاثیرگذاری این شبکه به دنبال داشته باشد.

 

شهردار کلانشر قم در رابطه با اثرگذاری شبکه جهانی ولایت گفت:
امروز الحمدلله این شبکه از جایگاه خوبی در بین مخاطبین برخوردار است. درخواست ما از مسئولین این است که در ارتقا و تقویت این شبکه تلاش کنند چرا که قطعا یکی از عوامل اصلی تبلیغ و رساندن پیانم اسلام به مردم و شبهه زدایی از هجمه هایی که نسبت به این فرهنگ انجام می گیرد، شبکه جهانی ولایت است.
بنده تبریک می گویم به افرادی که بیننده ی این شبکه هستند و آرزوی موفقیت روز افزون برای دست اندرکاران این شبکه را دارم.
متاسفانه امروز در داخل کشور شناخت آگاهی در مورد این چنین شبکه هایی بسیار کم است. در خارج از کشور به دلیل شبهاتی که موجود است و نقش راهگشایی که شبکه ولایت دارد، مخاطبین بهتری را از حیث تعداد داریم اما در داخل کشور مردم از کانال های دیگری اطلاعات خود را بدست می آورند.
قدر و منزلت این شبکه در داخل کشور یک مقدار دچار محرومیت است. ما باید جلوه های حقانیتی که در دین مبین اسلام وجود دارد را بدون جانب داری از حواشی که مطرح می شوند و گاها هم آسیب زا هستند، مطرح کنیم.
شبکه جهانی ولایت باید با سعه صدر بسیار بالا و علمیت کافی به فعالیت خود ادامه دهد تا روز به روز بتواند جایگاه خود را در میان جهانیان پررنگ تر کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی