اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

رییس سازمان اوقاف با بیان اینکه بیش از۱۰ هزار وقف در حوزه علم وفناوری در کشور به ثبت رسیده خواستار تلاش و همیاری همه دستگاهها برای گسترش وقف در حوزه علم وفناوری وکمک به رشد علمی کشور شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدی در گفت و گویی با بیان اینکه وقف در حوزه علم وفناوری  از گذشته های دور در ایران وجود داشته وهمچنان هم واقفان ونیک اندیشان در این عرصه فعال هستند گفت : ما در حوزه ها وعرصه های دانشگاهی، علمی،اموزشی،فرهنگی ودرمانی موقوفات داریم اما با توجه به نیاز کشور لازم است در حوزه علم وفناوری این وقف ها گسترش یابد.

رییس سازمان اوقاف یکی از الزامات  امروزکشور را وقف برای تولید علم وفناوری دانست وافزود : لازم است در این زمینه همه دستگاهها ونهادها کمک کنند تا این وقف گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف تاکید مقام معظم رهبری به گسترش وقف برای علم وفناوری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نیاز است تا در این زمینه اطلاع رسانی و فرهنگسازی شود اگر می خواهیم در اقتصاد ،علم ودانش رشد کنیم، لازمه اش افزایش تولید علم وفناوری است.

حجت الاسلام محمدی همچنین به نیاز امروز کشور اشاره وخاطر نشان کرد : توسعه علمی و رشد فناوری می تواند موجب ارتقا وپیشرفت علمی واقتصادی کشور شود ونیاز است دراین زمینه سهم وقف گسترش یابد.

گفتنی است نماینده ولی فقیه ورئیس سازمان اوقاف به همراه جمعی ازمدیران ومعاونان این سازمان در راستای ارتقائ سطح همکاری وتعاملات با  مجموعه های علمی باحضور در مجموعه پارک فناوری پردیس از نزدیک با فعالیتها واقدامات این مجموعه اشنا شدند. همچنین یکی از تفاهمات سازمان اوقاف با معاونت علمی ریاست جمهوری تلاش  وهمکاری مشترک دو مجموعه برای گسترش وقف در زمینه حمایت از موسسات دانش بنیان ونخبگان علمی است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی