اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

بعد از نمایش فیلم مستند «رویاهای دم صبح» در ژاپن چند تهیه‌کننده ژاپنی برای ساخت فیلم بعدی مهرداد اسکویی در این کشور اعلام آمادگی کردند.
به گزارش مهر، فیلم مستند «رویاهای دم صبح» به کارگردانی مهرداد اسکویی که چندی پیش در جشنواره «یاماگاتا» روی پرده رفت با استقبال مخاطبان رو به رو شد به طوری که در هر ۲ نمایشی که برای این فیلم در جشنواره در نظر گرفته شده بود، بسیاری به دلیل پر شدن صندلی ها نتوانستند وارد سالن شوند.
همچنین چند
پخش‌کننده ژاپنی برای اکران فیلم در توکیو و دیگر شهرهای ژاپن با شرکت دریم لب فیلمز به مدیریت نسرین میرشب پخش کننده جهانی فیلم وارد مذاکره شدند و معتقد بودند مردم ژاپن از این فیلم استقبال خواهند کرد.
بعد از اکران این فیلم در کشورهای انگلیس، سوییس، آمریکا و اکران گسترده در فرانسه، این جدیدترین پیشنهاد برای اکران مستند سینمایی «رویاهای دم صبح» در ژاپن است. در عین حال چندین استاد دانشگاه در رشته های مطالعات زنان، انسان شناسی و جامعه شناسی از اسکویی برای شرکت در سمینار و نشست های تخصصی در دانشگاه توکیو و دانشگاه های شمال ژاپن برای سال ٢٠١٨ دعوت به عمل آوردند.
همچنین نمایندگان شبکه تلویزیونی این کشور با نام NHK نیز برای نمایش «رویاهای دم صبح» و حمایت از فیلم بعدی مهرداد اسکویی وارد مذاکره شدند.

نظرات (۳)

۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۷:۰۱ محمد رضا فرزین
مطالب مرتبط با آقای مهرداد اسکویی
رو در لینک زیر می توانید دنبال کنید
http://ostoorehsazan.ir/tag/%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%88%DB%8C%DB%8C
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۹ محمد رضا فرزین
حمایت از آقای اسکویی از طرف پخش کننده های جهانی طبیعیه در هر صورت ایشان مستند سازی ایرانی در کلاس جهانی هستن
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۹ کانال تلگرام
واقعا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی