اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه از آغاز فیلمبرداری فیلم «دیدن استالین» که اولین سکانس آن در میدان سرخ بازی شد، دیدن کرد.

 ولادیمیر مدینسکی وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه و رییس انجمن نظامی- تاریخی ۱۱ اکتبر از محل فیلمبرداری اپیزود پایانی فیلم «دیدن استالین» که به میخائیل کوشکین طراح تانک، می‌پردازد، بازدید کرد. فیلمبرداری این سکانس در میدان سرخ انجام می‌شد و کاربران اینترنتی می‌توانستند به صورت آنلاین شاهد کار گروه باشند.

کیم دروژینین کارگردان این اثر، اپیزود دیدار میخائیل کوشکین و ژوزف استالین در پایان انتقال محرمانه تانک از خارکوف به مسکو در نمونه اولیه تانک تی-۴۳ را فیلمبرداری کرد.

ولادیمیر مدینسکی اشاره کرد که این سناریو از لحاظ واقعی بودن سوژه و انتخاب بازیگر نظر او را جلب کرده است.

وی یادآور شد: این فیلم در مورد مردم شوروی است؛ مردمی که سلاح پیروزی را ساختند. کوشکین طراح تانک و تیم وی قهرمانان اصلی هستند و فیلم «دیدن استالین» نیز تصویری از سینمای واقعی روسیه است. سناریوی این فیلم به این دلیل نظر ما را به خود جلب کرد که هیچ چیز ساختگی در آن وجود ندارد. اپیزود دیدار کوشکین با استالین در حقیقت وجود داشته است.

کیم دروژینین کارگردان فیلم پس از اکران فیلم «۲۸ پانفیلوف» که در آن دستیار کارگردان بود، شهرت بسیاری کسب کرد. تهیه فیلم «دیدن استالین» را کمپانی «مدیا ترست» با حمایت وزارت فرهنگ روسیه، انجمن نظامی- تاریخی روسیه و وزارت دفاع برعهده دارد.

منبع: مهر

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی