اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع  رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله اعرافی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که عصر امروز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد با اشاره به ظرفیت های بین حوزه و وزارت ارشاد اظهار داشت: حوزه و وزارت ارشاد در برخی زمینه ها از جمله  شورای فرهنگ عمومی دارای اشتراکاتی هستند که می تواند محلی برای همکاری باشد، اسناد مصوب شورای انقلاب فرهنگی محلی دیگر برای اتصال این دو بخش با هم است.

آیت الله اعرافی یادآور شد: امروز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدون سیاسی کاری در بخش هنر می تواند در کشور نشاط اجتماعی را ایجاد کند، در اصل اگر هنر در قالب موازین اسلامی و خلاف عرف نباشد می تواند برای جوانان و عموم مردم نشاط اجتماعی ایجاد کند بدون آنکه از خط قرمز عبور شده باشد.

رییس مرکز مدیریت حوزه های علمیه ابراز داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید یک نگاه فلسفی تمیز و درست را داشته باشد و ما نیز می توانیم در این میان در مباحث تولیدات فکری از طریق حوزویان کمک کنیم.

وی در پایان گفت: امروز حوزه هایی چون سبک زندگی اسلامی اهمیت ویژه ای دارد که حوزه در هم افزایی با ارشاد می تواند در این بخش تاثیرگذار باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی