اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: هنر به همراه حماسه باعث سازندگی می شود و بدون حماسه به سمت ابتذال و دنیا طلبی پیش خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، عبدالعلی علی عسکری، پنجشنبه شب در آیین اختتامیه پانزدهمین اجلاس بین‌ المللی تجلیل از خادمان و پیرغلامان حسینی در میدان نقش جهان اصفهان اظهار کرد: روحیه حماسه طلبی باید در جامعه گسترش یابد و نقش ذاکران و خادمان اهل بیت عصمت و طهارت در بسط و گسترش این روحیه، بسیار پررنگ و حیاتی است.
 
به گفته رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اجلاس پیر غلامان، ضرب آهنگی برای محرم بود زیرا امروز همه بخش های فرهنگی در حال فعالیت برای زنده نگه داشتن نام سید الشهدا است.
 

رئیس سازمان صدا و سیما ذکر و خدمت به اهل بیت را ارزشمند و بزرگ دانست و افزود: اگر این کار درست انجام شود اقدامی جهادی صورت گرفته و به دنبال آن مردم به سمت فرهنگ ایثار و شهادت است سوق داده می‌ شوند.
 
او خاطرنشان کرد: مداحان اهل بیت می توانند قلب مخاطبان خود را ساماندهی کرده و محبت اهل بیت را در دل آنان جای دهند.
 
او خطاب به مداحان و ذاکران اهل بیت گفت: شما مداحان در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بخوبی عمل کردید و امروز باید در قبال جنگ فرهنگی که دشمن بر ضد ما به راه انداخته است به میدان آمده و یک آرایش جدید را برای مقابله با این موضوع سر و سامان دهید.
 دکتر علی عسکری ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب صدا و سیما قرارگاه جنگ نرم به شمار می رود اما باید برای حفظ فرهنگ و ایمان جوانان تلاش کرد از این جهاد بزرگ فروگذار نکنیم.
رئیس رسانه ملی رویارویی با جنگ نرم را وظیفه معلمان، عالمان و روحانیان و در کل همه دانست و گفت: نقش مداحان در این مسیر پررنگ تر است زیرا مداحان طیف مردمی بسیاری را با خود همراه دارند و این امر می ‌تواند نقش آنان در آگاهی بخشی جامعه را نمایان تر کند.
وی افزود: اگر روزی در تاریخ تحقیق شود که سنگین ترین جنگ فرهنگی به ضد کدام کشور بوده است بدون شک به این نتیجه خواهند رسید که این رویارویی با ایران و در زمان کنونی است.
 
اختتامیه پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی (ع) با حضور پرشور مردم، پنجشنبه شب در میدان نقش جهان اصفهان برگزار شد.
 پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی (ع) با شعار 'هیات حسینی، منادیان گفتمان انقلابی و تفکر اسلامی' روز چهارشنبه در تالار کوثر اصفهان آغاز شده بود.
 این اجلاس با حضور یکهزار نفر از پیرغلامان سراسر کشور و با هدف بصیرت افزایی و رویکرد تبیین محتوا و شیوه های فاخر ستایشگری اهل بیت (ع) و آسیب شناسی مداحی برگزار شد.
 تجلیل از خادمان و پیرغلامان 70 تا 94 ساله ، رونمایی از 2 کتاب مقتل و همچینن 2 نشست تخصصی از جمله برنامه های مهم این اجلاس دو روزه بود.

نظرات (۱)

۱۴ مهر ۹۶ ، ۰۷:۵۹ بیان عیان
سلام. سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی