اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها


فیلم های سینمایی «پری دریایی»، «مبارک»، «خوب، بد، جلف»، «هلن»، «ماحی» و «افسونگر» در ماه اسفند روی پرده سینماها خواهند رفت.

به گزارش بانی فیلم، با نزدیک شدن به آخرین ماه سال گمانه زنی برای آثار نوروزی و فیلم هایی که قبل از عید قرار است روی پرده سینماها روند آغاز شده است.

وضعیت اکران فیلم هایی که از اواخر بهمن و تا قبل از نوروز ۹۶ به نمایش عمومی درخواهند آمد تا حدودی مشخص شده که در این گزارش به معرفی آنها می پردازیم.

در گروه«کورش» که در حال حاضر فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» در آن اکران است، فیلم سینمایی «هلن» ساخته علی اکبر ثقفی به نمایش درمی آید. با توجه به فروش نسبتا خوبی که فیلم حمیدرضا قربانی دارد، به احتمال فراوان «هلن» از اواخر بهمن تا روزهای پایانی اسفند روی پرده خواهد رفت.

گروه «آفریقا» هم اکنون فیلم سینمایی «شاباش» را نمایش می دهد و با انصراف «مالاریا» از اکران، فیلم سینمایی «ماحی» ساخته داود خیام جایگزین فیلم حامد کلاهداری خواهد شد. شنیده های خبرنگار ما حکایت از این دارد که «ماحی» پس از انجام اصلاحیه های فراوان و اخذ پروانه نمایش دیگر مشکلی برای اکران نخواهد داشت و از ۲۳ بهمن روی پرده می رود. پخش این فیلم نیز برعهده موسسه قاب آسمان است.

تکلیف فیلم های گروه «زندگی» از جلسه چهارم بهمن ماه شورای صنفی نمایش تقریباً به طور کامل مشخص شده است.

در این گروه فیلم سینمایی «ما همه گناهکاریم» در حال نمایش است و از تاریخ ۲۳ بهمن نیز «خوب، بد، جلف» جایگزین آن خواهد شد. اکران اولین فیلم سینمایی پیمان قاسم خانی که این روزها در جشنواره فیلم فجر نیز نمایش دارد، در نوروز ۹۶ نیز ادامه می یابد.

در گروه «استقلال» از ۱۱ آذر ماه فیلم سینمایی «سلام بمبئی» اکران شده و قرار است بعد از آن فیلم سینمایی «پری دریایی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عرب در این گروه به نمایش درآید.

قرارداد اکران «پری دریایی» پیش از این در گروه آزادی به ثبت رسیده بود که گویا سازندگان آن برای اینکه بتوانند فیلمشان را در سال ۹۵ به نمایش درآورند به تازگی با گروه استقلال قرارداد بسته اند.

گروه «ماندنا» در حال حاضر در اختیار «چهار اصفهانی در بغداد» است که از ۲۳ بهمن نیز به فیلم سینمایی «افسونگر» حسین تبریزی تعلق می گیرد.

سازندگان «افسونگر» از ماه گذشته در تدارک موارد تبلیغاتی فیلمشان هستند و پخش آنونس های آن نیز از چندی پیش در سینماها آغاز شده است. اکران فیلم تبریزی تا اواخر اسفند در این گروه به طول می انجامد.

در گروه «آزادی» فیلم سینمایی «گیتا» روی پرده قرار دارد که به دلیل برگزاری جشنواره فجر همان معدود سالن های نمایش آن به فیلم های این فستیوال اختصاص داده شده است. بعد از پایان برگزاری جشنواره فجر در این گروه نیز «مبارک» اکران می شود و تا اواخر اسفند نمایش آن ادامه خواهد داشت. با توجه به وضعیت این گروه، اکران فیلم سینمایی «آشوب» باید از اواخر اسفند و در ایام نوروز ۹۶ آغاز شود مگر اینکه شورای صنفی تصمیم دیگری را برای آن لحاظ کند.

«آشوب» به نویسندگی و کارگردانی کاظم راست گفتار از اواخر بهار امسال مراحل فنی اش به پایان رسیده و مدت هاست که در نوبت اکران قرار دارد. پخش این فیلم نیز برعهده هدایت فیلم است.

نظرات (۱)

۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۱۱ مجله ویترینو
بسیار عالی ...
موفق باشید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی