اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

تهیه کننده مجموعه «با من خوش می گذره» درباره این اثر توضیح داد: ما سعی کردیم قصه ای بنویسیم که کپی نباشد. خواستیم کاری نو انجام داده باشیم و به این واسطه هنرمندان به کشورهایی بروند که کمتر امکان داشته است ایرانی ها به آنجا رفت و آمد کنند و اتفاقا احترام بیشتری برای ایرانی ها قابل هستند برخلاف کشورهایی که بسیاری از ایرانی ها به آنجا می روند ولی کمتر احترام ایرانی ها حفظ می شود. قسمتی از این مجموعه در لبنان می گذرد و قرار است در آینده به کشورهایی مثل: روسیه، مالزی، کره جنوبی، تبت و مغولستان که کمتر شناخته‌شده هستند هم برویم و از طرفی از این طریق توریست هم جذب کنیم.

وی بیان کرد: ما حتی بنا داریم کاری کنیم که هنرمندان این کشورها هم به ایران بیایند ولی مشکل اصلی این است که ساز و کاری نیست که از کار فرهنگی حمایت شود.

تصویربرداری «با من خوش میگذره!» در لبنان به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی پروژه، با پایان تصویربرداری مجموعه «با من خوش میگذره!» در لبنان به تهیه کنندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم، گروه تولید به ایران بازگشتند. امیرحسین صدیق،خواننده پاپ حسام لرنژاد و مهران غفوریان در مجموعه «با من خوش میگذره!» به رقابت پرداخته اند. این سه هنرمند در سفری ماجراجویانه، توریستی و سرشار از شوخی، هیجان و آگاهی در لبنان رقابت کردند. در جریان این سفر،در هر قسمت هم بینندگان از رقابت آنان لذت می برند و هم با ظرفیت های گردشگری و دیدنی های بکر و چشم نواز کشورهای مختلف جهان آشنا می شوند. ضمن اینکه طی این سفر تلاش می شود گوشه ای از فرهنگ و هنر تعدادی از کشورهای زیبای دنیا نیز در راستای معرفی مفاهیم انسانی همچون مهمان نوازی، دوستی و … به تصویر کشیده شود. این سفرها در قسمتهای آینده تا شهرهای زیبای ایران نیز امتداد می یابند. غفوریان، صدیق و لرنژاد به عنوان نخستین گروه از سری اول مجموعه مذکور در بیروت لبنان به رقابت پرداختند که ضبط تصاویر آن اخیرا به پایان رسید و مراحل تدوین و صداگذاری در تهران انجام می شود. بازیگران شناخته شده لبنانی از جمله مجدی مشموشی، نعمی بدوی و ماریتارز معلوف نیز در کنار هنرمندان ایرانی در این سری حضور دارند.

کره جنوبی، روسیه و مالزی سه کشوری هستند که سری بعدی مجموعه در یکی از آنها جلوی دوربین خواهد رفت که بزودی یکی از این سه مقصد قطعی خواهد شد. هنرمندان حاضر در سری دوم مجموعه نیز بزودی انتخاب و معرفی خواهند شد.

هر برنامه شامل سه قسمت است و در هر بخش سه شرکت کننده حضور دارند. درهر قسمت یک نفر از سه شرکت کننده به عنوان میزبان و راهنمای گردشگری گروه شرکت کننده، تلاش می کند هنرمندانه برای یک روز مفرح و شاد برای گروه برنامه ریزی کرده و جزییات آن را اجرا کند. هر لیدر به قید قرعه یک مشاور از محل در اختیار خواهد داشت. لیدریک روز کامل از صبح تا شب فرصت دارد و هزینه تخصیص یافته برای یک روز چهار صد دلار است. لیدر با این بودجه باید مقصدهای گردشگری برای معرفی شهر یا کشور میزبان را تعیین کند و نیز پذیرایی مناسب را انجام دهد. او همچنین باید نحوه حمل ونقل یا نوع وسیله نقلیه را انتخاب و برنامه های مورد نظررا به بهترین نحو اجرا کند؛ به گونه ای که بتواند رضایت سایر اعضای گروه را در گذراندن یک روز مفرح،شاد و توام با اطلاعات معرفی شهر یا کشور میزبان جلب کند. در پایان روز اعضای گروه از جمله خود لیدر به او نمره می دهند. لیدر می تواند تا سه بار از راهنمایی مشاوراستفاده کند و به ازای گرفتن مشاوره بیش از سه نوبت، میزانی از امتیاز خود را از دست می دهد. دو مهمان درهر برنامه به ازای هر یک از ملاک ها ۱۰ امتیاز و جمعا ۴۰ امتیاز به لیدر می دهند.در ضمن لیدر هم می تواند ۲۰ امتیاز به خود بدهد.

این مجموعه با حمایت مرکز بین المللی توسعه خواهر شهرهای ایران ساخته می شود و با پایان تولید از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. ضمنا کپی رایت این مجموعه به ثبت بین المللی رسیده است و مشابه هیچ مجموعه یا برنامه ای نیست.

عوامل مجموعه با من خوش میگذره! از این قرارند: تهیه کننده و کارگردان:مرتضی آتش زمزم، مشاور پروژه:رضا شاکری، مدیر تولید:مجتبی آتش زمزم، مدیرتصویربرداری:مرتضی خانمحمد، تصویربردار هوایی:مسعود اردلانی، صدابردار:حسین قورچیان، تدوین:کاووس آقایی، مدیر تولید:لبنان مجدی مشموشی، هماهنگی تولید لبنان:کاظم عزیزی، دستیار تهیه کننده:ابوالفضل آتش زمزم، گرافیست:مهدی وجدانی، عکاس:محمد حسین وجدانی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی

مراسم رونمایی از مجموعه «با من خوش می گذره» به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم شب گذشته ۲۰ شهریورماه با حضور هنرمندان در مجتمع کوروش برگزار شد.

مسئولان و هنرمندانی از جمله سفیر لبنان در ایران، مجدی مشموشی بازیگر لبنانی، لاله اسکندری، مهران غفوریان، محمد فیلی، حسام الدین لرنژاد و... در این مراسم حضور داشتند.

اجرای این آیین رونمایی بر عهده امیرحسین صدیق بود و قسمت هایی از مجموعه «با من خوش می گذره» در ابتدای مراسم برای مخاطبان به نمایش درآمد.

فادی حاج علی سفیر لبنان در ایران در این مراسم با اشاره به ساخت این مجموعه به عنوان کار مشترک ایران و لبنان عنوان کرد: من خیلی خوشحال هستم که شاهد این همه تماشاگر برای نمایش این اثر مشترک هستم. امیدوارم دیدن این مجموعه بهانه ای شود که شما مشتاق شوید تا بازدیدی از لبنان داشته باشید همانطور که لبنانی ها مشتاق هستند سفری به ایران داشته باشند. ایران و لبنان دو کشور هستند که قدرت زیادی دارند و خوب است که ما می توانیم به این شکل همکاری فرهنگی با یکدیگر داشته باشیم.

در بخشی از این مراسم از بازیگران و هنرمندان و عوامل مجموعه «با من خوش می گذره» تقدیر شد.

مهران غفوریان که از جمله این افراد بود پشت تریبون قرار گرفت و خاطراتی از سفر خود به لبنان را بیان کرد.

وی درباره اولین خاطره شترسواری خود گفت: بار اول که من سوار شتر شدم ترس زیادی داشتم چون شتر به گونه ای حرکت می کند که وقتی می خواهد شما را بلند کند انگار می خواهد به پایین پرت کند و یا وقتی راه می رود شما به این سو و آن سو می روید.

این مراسم با اجرای یک گروه موسیقی و با ساکسیفون نوازی فواد حجازی همراه بود.

در این مراسم اعلام شد قسمت اول مجموعه «با من خوش می گذره» از یکشنبه ۲۱ شهریورماه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد سپس این مجموعه هر دو هفته یک بار برای مخاطبان عرضه می شود.

مرتضی آتش زمزم در حاشیه مراسم  گفت: «با من خوش می گذره» مسابقه ای در محیط باز و پر از هیجان و انرژی است تا در درجه اول به مخاطبش خوش بگذرد و از نشاط و رقابت به فرهنگ، مناسبات انسانی، روابط و تعاملات فرهنگی بین کشورها و مردمانشان پل بزند. البته این مجموعه با ظرافتی هنرمندانه در هر برنامه و از هر گوشه جهان که مسابقه در آن برپاست، به مخاطبش یادآور می شود که زیبایی های جهان را ببیند اما هیچ جا وطن نمی شود که هر گوشه اش قطعه ای از بهشت است. امیدوارم این مجموعه در توزیع موفق باشد تا راه برای ادامه تولید آن هموارتر شود.

نظرات (۱)

۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۰:۵۸ بانک مذهبی
ممنون

لطف کنید به ماهم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی