اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در بازدید از شبکه جهانی ولایت با آیت الله حسینی قزوینی رییس شبکه، آیت الله نجم الدین طبسی؛ مدیر گروه مهدویت و اساتید و دست اندرکاران این شبکه از نزدیک گفت و گو کرد. دکتر لاریجانی در این بازدید عنوان کرد: موضوع پاسخ به تکفیر در حال حاضر به لحاظ خط کلی فرهنگی مهم است و باید نسبت به آن توجه زیادی صورت گیرد.
 رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شبکه جهانی ولایت، راه اندازی شبکه جهانی ولایت را یک کار مهم در راستای صیانت از تفکر و اندیشه اسلامی توصیف کرد و افزود: بدون شک این کار مهم و زیر بنایی مسیر تحقق وحدت امت اسلامی را هموارتر می کند.
 وی با تقدیر از رویکرد فرهنگی شبکه جهانی ولایت با بیان اینکه تاثیرات مسائل فرهنگی راهبردی است، تصریح کرد:امور فرهنگی در مقایسه با مسائل سیاسی از قوام و دوام بیشتری برخوردار و تاثیرات طولانی مدتی نیز دارد.
 لاریجانی با بیان اینکه اتخاذ رویکرد فرهنگی از طرف شبکه جهانی ولایت کار بسیار اساسی و درستی است، افزود: بدون شک روشنگری در خصوص مکتب تشیع و معرفی معارف آن به عنوان اسلام ناب از جمله خلاءهای موجود بوده که شبکه ولایت این خلاء را به خوبی پر کرده است.
دکتر لاریجانی با تقدیر و تشکر از حضرت آیت الله مکارم شیرازی به خاطر تاسیس شبکه ولایت، تصریح کرد: حضرت آیت الله مکارم شیرازی به درستی از ابزار و امکانات روز برای نشر معارف اهل  بیت استفاده می کند.
 
 
رئیس مجلس با بیان اینکه امروز رسانه های گروهی تکثر یافته و تعریف شده هستند، افزود: اینکه در حوزه علمیه قم توجه به این مساله شود و از رسانه های مدرن برای انتقال معارف اهل بیت استفاده شود کار خیلی درست و دقیقی محسوب می شود.
دکتر لاریجانی با اذعان به استقبال گسترده از شبکه جهانی ولایت در داخل و خارج از کشور، گفت: بسیاری از خانواده ها به ویژه کسانی که در کشورهای خارجی زندگی می  کنند و در معرض شبهات قرار می گیرند با این شبکه مانوس هستند و از آن بهره می گیرند.
  
وی با اشاره به تلاش دشمنان تشیع برای ایجاد مناقشه در مورد موضوع مهدویت، تصریح کرد: گاهی در زمینه بحث مهدویت حرف هایی زده می شود که باید حتما با استدلال پاسخ آنها داده شود.
دکتر لاریجانی همچنین با تاکید بر ضرورت پخش شبکه جهانی ولایت از طریق فرستنده های زمینی دیجیتال، تصریح کرد: از آنجا که استفاده از آنتن ماهواره طبق قوانین کشور مجاز نیست، همه خانواده ها امکان تماشای شبکه ولایت را ندارند، اما صدا و سیما باید این شبکه را از طریق یکی از کانال ها و فرکانس های فرستنده های زمینی برای داخل کشور نیز پخش کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی