اسطوره سازان تمدن ایرانی

مرکز رسانه ای اسطوره سازان تمدن ایرانی براساس دغدغه ی قهرمان، الگو و اسطوره سازی و پاسخ به کمبود منابع تصویری از قهرمانان، الگوها و اسطوره های دینی و بومی مورد نیاز نسل جوان و جامعه امروزی، با رویکرد تولید آثار تلویزیونی و سینمایی در ساختارهای داستانی، مستند، آموزشی، انیمیشن و سریال های تلویزیونی فعال شده است
همچنین در حوزه توزیع و پخش آثار سینمایی و سینما مارکتینگ فعال است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندها

منوچهر نوذری مجری چند فصل اول مسابقه گاز کی بپرسم؟

امید محمدیان امیری تهیه کننده و کارگردان در تشریح ساختار این برنامه گفت: این مسابقه در  31 قسمت در 60 دقیقه‌ای تولید می‌شود که 288 قسمت آن شامل 14 مسابقه مقدماتی برای بانوان و 14 مسابقه مقدماتی برای آقایان است.
وی در این‌باره ادامه داد: دو مسابقه نیم نهایی و یک مسابقه هم اختصاص به فینال فینالیست‌ها دارد که شامل هفت نفر خانم و هفت نفر آقا است.
 تهیه کننده مسابقه " از کی بپرسم " درباره تفاوت این دوره از مسابقه با سری اول و دوم گفت: در دوره قبل اگر شرکت‌کننده‌ای پاسخ یک سئوال را نمی‌دانست از شرکت‌کنندگان دیگر پرسیده می‌شد، ولی در این دوره هر سئوال برای یک شرکت‌کننده است و اگر شرکت‌کننده پاسخ درست ندهد خود مجری پاسخ صحیح را می‌گوید. همچنین هر برنامه دارای سه بخش است که در مرحله نخست به‌صورت دوره ای از هر شرکت کننده 2 سوال پرسیده می شود و مرحله دوم 30 سوال 4 گزینه ای به صورت پرسشی و از کی بپرسم و مرحله سوم که نفر اول و دوم با امتیاز بیشتر به پای صندو ق های تقسیم می آیند و برای کسب جایزه یک میلیون و پانصد هزار تومانی با یکدیگر مشورت می کنند و با 5 سوال 4 گزینه ای با هم رقابت می کنند.
 این مسابقه تابستان از شبکه تهران پخش می شود و محور سوالات بیشتر موضوعات تاریخی، اطلاعات عمومی و شهروندی است.

 اجرای این مسابقه بر عهده «فرهاد جم» بازیگر نام آشنا سینما و تلویزیون است که هر شب ساعت 23 بر روی آنتن می رود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی